Spring naar bijdragen

Zondag 31 maart 2019


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Heb ik ook eens uitgeslapen zeg, 9 uur alweer. Ach ja, over een paar jaar zijn we er vanaf hoorde ik. Dan blijft het (hopelijk) gewoon wintertijd.

Eerst boodschappen doen straks. En even paar laatste spullen bij action halen voor het balkon, hydrokorrels enzo. Dan is alles klaar voor de plantjes. Twijfel of ik alvast bij het tuincentrum wat plantjes ga halen. Vaste planten mogen volgens mij de bakken al in. Het is nu zo'n saaie bedoening op het balkon.

Wat wasjes weg werken en verder lekker niks vandaag. En nu eerst verzinnen wat we gaan eten de komende dagen<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zeurende honden nu van 'waar blijft m'n eten' maar verbaasde honden van 'huh, nu al?'

Hebben we met ons allen dus weeer een uur voorschot op ons leven genomen. Iedereen hheft het steeds over

dat uurtje langer licht s avonds maar je hhort bijna niemand over dat uurtje langer donker 's morgens. Dat vind ik persoonlijk

veel zwaarder wegen, En kloppen de zgn geboortehoroscopen nu nog wel?:blink::huh::wacko::P etc.etc.etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeggen er meer ja, maar ik moet er echt niet aan denken. Maar ja, ik ga ook altijd vroeg naar bed en ben een vroege vogel. Nu dan hè, toen ik nog alcohol dronk konden de avonden niet lang genoeg zijn. Dan 'mocht' ik drinken. Uitslapen ging toen ook veel beter trouwens (brak in mijn bed blijven woelen). Och, wat heb ik toch veel tijd verspild aan die gekkigheid:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor 1977 nnoit het gevoel gehad dat de zomeravonden te weinig licht waren en s morgens ging de zon gewoon op op de tijd

die bj de tijd van het jaar hoorde. Het was gewoon zoals het was. Maar ik snap dat het voor de tot diep in de nacht barbecueërs heel

fijn is als je nog heel lang bij daglicht kunt zien of je baksel niet aanbrandt. ;)

(ps. ik hou ook al niet van barbeque... ik had eigenlijk helemaal niet geboren moeten worden)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Gisteren in de tuin gewerkt, bergen onkruid verwijderd (3 zakken +kruiwagen) kon weer eens geen maat houden en uren achter elkaar doorgegaan, krassen op mn armen en overal spierpijn maar t resultaat mag er wezen. Heb al aantal bloemen en struiken waar de bijen en vlinders dol op zijn, maar wil er nog veel meer planten. Aantal vlinders met 85 (!) % verminderd! Zo jammer dat veel mensen hun hele tuin maar laten betegelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Kohtje:

Ik heb voor 1977 nnoit het gevoel gehad dat de zomeravonden te weinig licht waren en s morgens ging de zon gewoon op op de tijd

die bj de tijd van het jaar hoorde. Het was gewoon zoals het was. Maar ik snap dat het voor de tot diep in de nacht barbecueërs heel

fijn is als je nog heel lang bij daglicht kunt zien of je baksel niet aanbrandt. ;)

(ps. ik hou ook al niet van barbeque... ik had eigenlijk helemaal niet geboren moeten worden)

 

Haha dat kan ik bij t lampje van mn telefoon ook nog wel :) 

Ons huis staat zo dat we sochtends weinig zon hebben maar wel een prachtige avondzon. Dus als het zomers al om 4 uur licht zou worden dan heb ik daar weinig aan zeker omdat ik "pas" om 6 uur opsta :) maar savonds geniet ik graag wel maximaal van het zonlicht of daglicht überhaupt. 

Zo heeft iedereen zn persoonlijke situatie. Straks ben ik bang dat het weer een referendum gaat worden waar 49% van het land weer teleurgesteld en woedend en wat niet al, en dan moet er weer eindeloos demonstreerd worden en doodsbedreigingen op facebook en zijn we met zn allen weer minder blij dan als we gewoon de boel de boel hadden gelaten. 

Maar goed misschien zie ik t een beetje somber :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
als avondmens ben ik dolblij dat ik vanaf nu weer 1/2 jaar veilig over de dijk naar huis kan fietsen na een saunadag
voor mij wordt het weer genieten met mooie ondergaande zonnen aan het strand straks
en omdat ik de ochtendmens die zonsopkomst ook zo gun hoop ik dat alles blijft zoals het nu al jaren is
dan mag iedereen tevreden blijven en in de herfst halen we dat uurtje gewoon weer in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Buiten. Maaien, auto wassen, koffie op mijn veranda en.....

 Vrijwel meteen begroet door het eendekoppeltje!!!

@Bor soms, ja soms is het teveel. Gewoon. Gaat het te lang door. Gewoon. Maar, even denkend aan jou, en ook aan mezelf bedacht nik me vandaag dit: en over 2, 3  6 jaar is dat kleintje, met al zijn handicaps, gewoon helemaal onderdeel van het geheel, heel gewoon. Zo doe jij dat, zo kan jij dat, en, denk ik, zo zullen jouw kinderen dat ook doen. 

Dit, nu, dit is paniek en verdriet, allebei, en daar is niets raars aan....maar: jij kán dit. Dat weet ik zeker. 

Wees verdrietig. Het is de tijd voor verdriet.Kus. 

(Ps uiteraard praat ik net zo hard tegen mezelf als tegen jou)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor her  eerst uitgeprobeerd en vandaag herhaald ( want wasvoor herhaling vatbaar); met de honden gewandeld en pas

aamgeschafte fiets/wandelkar mee voor de oudste. De oudste vind het nog altijd heerlijk om in het bos te lopen maar kan niet meer zo ver en lang terwijl

die jongste maar door enddoor en door en door wil. Dat karretje is een uitkomst want ze vinden het niet eng, leuk zelfs om er in te zitten, ook de jongste.

zo'n wiebelkoppie uit het dak dat genietend alle kanten opkijkt en zo af en toe weer een stukkie lopen en snuffelen (en bomen bewateren..

wat wil je als hond nog meer.  Ja, los, maar dát doen we niet met dit ras hondjes.. er is er in de buurt van Lage Vuursche al een paar dagen eentje

van 6 maanden oud zoek...

Hier ook maar even een oproepje
Ras: Basset Fauve de Bretagne. Reu.
Cognac kleur, Draagt een halsband met daarop de naam Marlies (baasje) en haar telefoon nummer. Stef is weggelopen tijdens een wandeling ter hoogte van het Theehuis 't Hoge Erf in Lage Vuursche.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft de tijd, het lijkt mij het handigste als het overal op de wereld even laat is. Iedereen kan dan gewoon naar bed als ie daar zin in heeft. Dat is dan misschien om 13:00 uur, maar dat went wel. De euro rekent ook niemand meer om.

En ik wil wel een week van 10 dagen.

Welterusten, het was weer een mooie dag!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...