Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 26-3-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers,

Doorzetten Grumpie. Een beetje  kunnen slapen vannacht?

En de rest van onze krachtpatsers en zwaargewichten?

Dadelijk naar de dagbesteding jippieeeeee.

Waar is eigenlijk onze superkanjer K.N.M.?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen :)

Hoe gaat het met jullie vandaag? 

Hier wel aardig geslapen gelukkig... Mijn spieren zitten wel weer lekker vast. Wat ik me afvraag hebben jullie ook weleens dat je ineens waar raar wordt in je hoofd, soort van duizelig en dan begint te zweten? Vind dat een beetje beangstigend soms... Daarnaast vroeg ik me nog af of jeuk bultjes ook kunnen komen van ontwenning? Ik had er een klein beetje last van toen ik oxa gebruikte, maar nu ik gestopt ben is het veel erger, het zijn hele kleine bultjes op mijn rug en jeuken dat ze doen :p 

Succes bij de dagbesteding bolletje! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ

jeuk en huiduitslag of allergieën kunnen idd bij ontwenning horen. Volgens mij kunnen we beter opschrijven wat geen ontwenningsklacht is. Zijn we sneller klaar ;)

Dat rare gevoel in je hoofd herken ik. Ik omschrijf het als een heel unheimlich gevoel; een soort duizeligheid, maar toch anders dan ik ooit gevoeld heb in mijn leven, een beetje raar zweverig, soms alsof ik een bepaalde kant werd opgetrokken. Het voelt niet als normale duizeligheid en met afbouwen had ik het heel erg elke dag. Nu heb ik het vaak ook nog korte momentjes, maar ik zeg dan tegen mezelf; rustig aan, dit gevoel ken je, er gebeurt niks en vaak trekt het redelijk snel weg. Misschien herken je je hierin? Ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven. 

Veel liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip Bolletje, ik gebruik inderdaad al menthol poeder, scheelt zeker :)

Ja inderdaad Doorbijter en Annie, zo omschrijven jullie het goed... Ik had dit voor mijn oxa gebruik weleens, maar dat was toch anders. En inderdaad zeg ik ook tegen mezelf, het is even vervelend maar dit is zo voorbij en er gebeurt verder niks... Toch wel "fijn" om te lezen dat dit erbij hoort. Bedankt voor jullie reacties! 

Uiteraard weer een fijne dag iedereen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ook de nieuwe strijders!

Hier ben ik ook weer eens. Helaas met griep. Icm met afbouwen van zopiclon (nog 1 tablet te gaan!!) En daarna de diazepam. 

Van het UWV bericht gekregen dat het bezwaarschrift is afgewezen. Lekker dan! Ze hebben geen benul wat afbouwen met je doet!! Zou me kapot schamen als ik daar zou werken! Echt bizar! In het rapport staat oa dat ik paardrij. Ja 1 keer per week een uurtje als ik het al trek. Maar ze denken daar: oh als ze dat kan, kan fietsen (stond ook in het rapport, en ik fiets bijna nooit!!!) en achter de computer kan zitten dan kan ze ook werken. Terwijl alles heeeeeel gedoseerd gaat en ik échte mijn grenzen moet bewaken! Ik zou willen dat ik me zo goed voelde als dat zij het voorhouden!! Grrr! 

Verder voel ik me bleh! Drukke dagen gehad vorige week en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik moet die vrouw van het UWV Werkplein nog bellen, maar goed iig niet te solliciteren tijdens het reïntergreren. Dat is al iets. Maar ik moet eerst nog de diazepam afbouwen!! Het maakt me angstig en gefrustreerd. Slapen gaat ruk, terwijl daar even een stijgende lijn in zat. Maar ben weer terug geslagen door stress en slecht nieuws... Mijn rek is eruit. Buffer is op. Hoe moet ik dan in vredesnaam aan het werk?????

Tot zover mijn geklaag... @Cyclad58, @Kannietmeer, @bolletje, @Dis en wie ik vergeten ben (benzobrain) een dikke knuffel!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kaida74:

Hoi allemaal, ook de nieuwe strijders!

Hier ben ik ook weer eens. Helaas met griep. Icm met afbouwen van zopiclon (nog 1 tablet te gaan!!) En daarna de diazepam. 

Van het UWV bericht gekregen dat het bezwaarschrift is afgewezen. Lekker dan! Ze hebben geen benul wat afbouwen met je doet!! Zou me kapot schamen als ik daar zou werken! Echt bizar! In het rapport staat oa dat ik paardrij. Ja 1 keer per week een uurtje als ik het al trek. Maar ze denken daar: oh als ze dat kan, kan fietsen (stond ook in het rapport, en ik fiets bijna nooit!!!) en achter de computer kan zitten dan kan ze ook werken. Terwijl alles heeeeeel gedoseerd gaat en ik échte mijn grenzen moet bewaken! Ik zou willen dat ik me zo goed voelde als dat zij het voorhouden!! Grrr! 

Verder voel ik me bleh! Drukke dagen gehad vorige week en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik moet die vrouw van het UWV Werkplein nog bellen, maar goed iig niet te solliciteren tijdens het reïntergreren. Dat is al iets. Maar ik moet eerst nog de diazepam afbouwen!! Het maakt me angstig en gefrustreerd. Slapen gaat ruk, terwijl daar even een stijgende lijn in zat. Maar ben weer terug geslagen door stress en slecht nieuws... Mijn rek is eruit. Buffer is op. Hoe moet ik dan in vredesnaam aan het werk?????

Tot zover mijn geklaag... @Cyclad58, @Kannietmeer, @bolletje, @Dis en wie ik vergeten ben (benzobrain) een dikke knuffel!

 

Wat vreselijk zeg! Ik heb er geen woorden voor en ik leef met je mee. Was dat bezwaarschrift van jezelf of advocaat/rechtsbijstand? 

De onbegrip is echt afschuwelijk en jouw verhaal... zucht het maakt me zo ontzettend boos! Dikke knuffel voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Annie87:

Wat vreselijk zeg! Ik heb er geen woorden voor en ik leef met je mee. Was dat bezwaarschrift van jezelf of advocaat/rechtsbijstand? 

De onbegrip is echt afschuwelijk en jouw verhaal... zucht het maakt me zo ontzettend boos! Dikke knuffel voor jou

Helaas geen geld voor een advocaat en rechtsbijstand heb ik niet. Moest het dus allemaal zelf doen (met hulp van mijn vriend, WMO, GGZ arts) maar mocht niet baten. Kan nog in hoger beroep gaan, maar eerlijk gezegd heb ik er de energie en fut niet meer voor... :(

dank voor je knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kaida74:

Helaas geen geld voor een advocaat en rechtsbijstand heb ik niet. Moest het dus allemaal zelf doen (met hulp van mijn vriend, WMO, GGZ arts) maar mocht niet baten. Kan nog in hoger beroep gaan, maar eerlijk gezegd heb ik er de energie en fut niet meer voor... :(

dank voor je knuffel!

De ggz arts staat wel achter je begrijp ik? Dan is het helemaal te zot voor woorden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Annie87:

De ggz arts staat wel achter je begrijp ik? Dan is het helemaal te zot voor woorden!

Ja die staat er volledig achter. Ze was ook compleet beduusd! Bizar. Alle info gegeven die ze vroegen, toelichting erbij, etc. Het was een hele klus (erg ontmoedigd) en dan krijg je dit.... :(

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Kaida74:

Ja die staat er volledig achter. Ze was ook compleet beduusd! Bizar. Alle info gegeven die ze vroegen, toelichting erbij, etc. Het was een hele klus (erg ontmoedigd) en dan krijg je dit.... :(

 

Dat is echt bizar. Geen woorden voor. Kan het niet begrijpen. Sterkte lieverd! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dis:

Goedemorgen allemaal. Ik zie veel nieuwkomers hier. Even een update; ik ben aanvang januari gestopt met de bijna een jaar durende afbouw van 40mg diazepam en dat middel heb ik 20 jaar gebruikt waarvan de laatste jaren dagelijks 40mg. Het ging best goed tot vorige maand, toen sloeg een wave toe. Hartkloppingen, darmklachten en zelfs een ziekenhuisopname volgde. Gelukkig was er niets mis met mijn organen en komen de klachten van de stres. Daarvoor heb ik een hoge dosis betablokker voorgeschreven gekregen, dit moet om mijn hart te beschermen en kan straks weer naar beneden worden gebracht. Ik besef nu dat benzovrij nog niet genezen betekent! Hou daar rekening mee en neem voor die periode 1,5 tot 4 jaar ook de tijd. Af en toe slaat die rommel terug terwijl je allang niets meer in je bloed hebt. Allemaal de groeten. @Kannietmeer @Cyclad58en @bolletje en alle anderen. ik kom nog wel eens kijken en een kopje koffie drinken op het forum.:heart:

Dag Gerard @Dis, wat fijn om iets van je te horen, al had ik veel liever gelezen dat het beter met je gaat. 
Zo herkenbaar dat de rommel terug slaat wanneer je het niet meer verwacht, ik kan daar helaas over meepraten. Nu gaat het weer behoorlijk, maar ik heb ook een aantal stevige terugvalmomenten gekend. Die 1,5 tot 4 jaar houd ik ook maar voor ogen, ik zit nu op 15 maanden.
Enfin, het post acute withdrawal syndrome houdt sommigen van ons zo af en toe nog stevig in de greep.

Fijn dat je af en toe koffie komt drinken, neem vooral een lekkere Limburgse vlaai mee! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kaida74:

Hoi allemaal, ook de nieuwe strijders!

Hier ben ik ook weer eens. Helaas met griep. Icm met afbouwen van zopiclon (nog 1 tablet te gaan!!) En daarna de diazepam. 

Van het UWV bericht gekregen dat het bezwaarschrift is afgewezen. Lekker dan! Ze hebben geen benul wat afbouwen met je doet!! Zou me kapot schamen als ik daar zou werken! Echt bizar! In het rapport staat oa dat ik paardrij. Ja 1 keer per week een uurtje als ik het al trek. Maar ze denken daar: oh als ze dat kan, kan fietsen (stond ook in het rapport, en ik fiets bijna nooit!!!) en achter de computer kan zitten dan kan ze ook werken. Terwijl alles heeeeeel gedoseerd gaat en ik échte mijn grenzen moet bewaken! Ik zou willen dat ik me zo goed voelde als dat zij het voorhouden!! Grrr! 

Verder voel ik me bleh! Drukke dagen gehad vorige week en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik moet die vrouw van het UWV Werkplein nog bellen, maar goed iig niet te solliciteren tijdens het reïntergreren. Dat is al iets. Maar ik moet eerst nog de diazepam afbouwen!! Het maakt me angstig en gefrustreerd. Slapen gaat ruk, terwijl daar even een stijgende lijn in zat. Maar ben weer terug geslagen door stress en slecht nieuws... Mijn rek is eruit. Buffer is op. Hoe moet ik dan in vredesnaam aan het werk?????

Tot zover mijn geklaag... @Cyclad58, @Kannietmeer, @bolletje, @Dis en wie ik vergeten ben (benzobrain) een dikke knuffel!

 

Ha lieve @Kaida74
Top dat je als een speer gaat met de Zopiclon. 
Het UWV is een instantie om op te schieten. Houd alsjeblieft aan je eigen grenzen vast! 
Je kunt nu niet werken, zoveel is duidelijk. Wellicht kun je een arts iets laten opstellen? 
Sterkte, lieverd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...