Spring naar bijdragen

Zondag 24 mrt 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Duf hoofd en pijn in mijn keel. Vitaminetijd vandaag dus. Maar toch écht eerst even wat koffie. En dan het boodschappenlijstje maar weer eens opstellen. 

Leuk is dat hè, de vogeltjes druk in de weer. Mijn ouders doen na het kammen van de hond ook altijd de haren tussen de planten leggen. Zie je de meesjes ineens met een snavel vol hondenhaar voorbij vliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Bakje maar eerst, jeetje wat heb ik geslapen... 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Ik hoop dat je gelijk krijgt Jopie, hier nog niets wat daarop duidt. 
Maar wat niet is kan komen natuurlijk :) 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bor:

Kastanje boom, fruitbomen, ze zitten vol knop. De haan kraait langs me heen met vuurrode kam om de dames te imponeren. Pakt de ene na de andere, hoog testeron gehalte waarschijnlijk. 

Komt vast door de zon. :D

Ja hé hé Bor, wat zou jij doen als je een haan was, die heel de winter met je poten tegen elkaar had moeten lopen en je vleugels voor je ogen? Hij mocht niet eens kraaien, dan werd z'n verenkleed uit getrokken en kon ie niet meer een ommetje maken. Nee meneer haan is blij dat ie weer kan.Plaatjes Hanen

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal. 

Een.op zich fijne dag en "mijn bus" is weer "mijn bus". Wederom bijna 1 april en, hoewel ik het een prettig idee vind dat de camping weer beschikbaar is, het hoeft niet voor mij. Laat mij maar schuiven in dat ding. 

Wel vraag ik me af wat de voor mij passende vertaling van "mancave" als term voor mijn bus is. "Pothole"??

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

Welterusten allemaal. 

Een.op zich fijne dag en "mijn bus" is weer "mijn bus". Wederom bijna 1 april en, hoewel ik het een prettig idee vind dat de camping weer beschikbaar is, het hoeft niet voor mij. Laat mij maar schuiven in dat ding. 

Wel vraag ik me af wat de voor mij passende vertaling van "mancave" als term voor mijn bus is. "Pothole"??

Zou toch erge verarming zijn als dit straks allemaal normaal lhtb-praat is?

Leve het uit-de-rij dansen!

De danseur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jopie:

Welterusten allemaal. 

Een.op zich fijne dag en "mijn bus" is weer "mijn bus". Wederom bijna 1 april en, hoewel ik het een prettig idee vind dat de camping weer beschikbaar is, het hoeft niet voor mij. Laat mij maar schuiven in dat ding. 

Wel vraag ik me af wat de voor mij passende vertaling van "mancave" als term voor mijn bus is. "Pothole"??

potluck?

gaat mooi met de andere betekenis samenTekening2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...