Spring naar bijdragen

Maandag 18 maart 2019 (de officiele)


bumperjim

Aanbevolen berichten

Hee, ... !!  :) even dag zeggen tegen oude bekenden.

Nog weinig terug gelezen. Ik mis jullie best wel..

Het is druk in mijn eigen bubbeltje. Momenteel wacht ik op een 66/aow/stop. Ben echt helemaal klaar met werken. 

Zou dat graag uitvoerig gaan uitleggen; na 45 jaar in de zorg heb ik alles wel voorbij zien komen. En ik trek mezelf ook alles nog steeds evenveel aan.. onlangs een overlijden wat te dicht bij mezelf kwam...

Juist als ik werkte wil ik drinken. Zo van hèhè .. het is me weer gelukt. Op vrije dagen zit ik keurig aan de rooibosthee. 

Maar voel me ook wat gebruikt in die organisatie. Ik weid maar even niet uit..

Hier zit iemand verlangend naar lente uit te kijken, naar vakantie, naar vrijheid. En in die vrijheid.. wil ik misschien wel weer "ergens" voor gaan zorgen..  ach er is zoveel om voor te zorgen. De eigen stoep en straat. De mensen om me heen.

En de eenzaamheid verontrust me. Die van mezelf, in een veranderende wereld. En ik ben immers niet alleen,?..  Die wereld maken we toch samen?

Achwel  een nachtgedachte

Tot spoedig! Xx

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn weer wat van je te horen, @smart. Helemaal niet vreemd hoor, dat je naar aow en pensioen uitkijkt. Als het even kan niet op het laatst met ruzie weggaan, zou ik zeggen, maar dat wist je ook al.

Ik ben in 2016 met pensioen gegaan en tegelijk gestopt met drinken. Het was even zoeken naar nieuw evenwicht maar dat heb ik inmiddels wel gevonden. Ik gun het jou ook van harte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei smart:

Hee, ... !!  :) even dag zeggen tegen oude bekenden.

Nog weinig terug gelezen. Ik mis jullie best wel..

Het is druk in mijn eigen bubbeltje. Momenteel wacht ik op een 66/aow/stop. Ben echt helemaal klaar met werken. 

Zou dat graag uitvoerig gaan uitleggen; na 45 jaar in de zorg heb ik alles wel voorbij zien komen. En ik trek mezelf ook alles nog steeds evenveel aan.. onlangs een overlijden wat te dicht bij mezelf kwam...

Juist als ik werkte wil ik drinken. Zo van hèhè .. het is me weer gelukt. Op vrije dagen zit ik keurig aan de rooibosthee. 

Maar voel me ook wat gebruikt in die organisatie. Ik weid maar even niet uit..

Hier zit iemand verlangend naar lente uit te kijken, naar vakantie, naar vrijheid. En in die vrijheid.. wil ik misschien wel weer "ergens" voor gaan zorgen..  ach er is zoveel om voor te zorgen. De eigen stoep en straat. De mensen om me heen.

En de eenzaamheid verontrust me. Die van mezelf, in een veranderende wereld. En ik ben immers niet alleen,?..  Die wereld maken we toch samen?

Achwel  een nachtgedachte

Tot spoedig! Xx

Trots op je Smart!!! Maar mooi volbracht in de zorg tot die leeftijd. Ik mag nog meer dan 20 jaar :) Nu een goede invulling gaan invullen, zelfzorg, genieten etc. Fijn je te lezen. Ik mag over een paar uurtjes slapen gaan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...