Spring naar bijdragen

Maandag 18 maart 2019 (de officiele)


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Ja, het weekend is weer voorbij. 
Buiten schijnt een voorzichtig zonnetje, maar Buienradar vertelt me 
dat er vandaag nog een behoorlijk aantal buitjes zullen vallen hier.. 
Maar goed, binnen is het lekker droog en warm, dus niet klagen. 
En natuurlijk eerst een bakje. 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ui ligt er nog Bol, heeft niet geholpen, dus slecht geslapen.
Maar als ik nu terug ga slaap ik vanavond niet in, is mijn ervaring.
En ik heb vanmiddag een inzet bij die meneer van 102 (hoop dat ik hem niet aansteek).
Dus eigen dingetjes moet ik daarvoor doen.
Gelukkig morgen mijn vaste saunadag, en zweet ik het er versneld uit. Dat helpt me wel vaker.
Ik ben met dat slechte weer te vaak nat en koud geregend, dacht dat ik zo niet ziek kon worden,
maar blijkbaar kan dat toch. Of ik heb iets van iemand overgenomen, zal het nooit zeker weten.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei lady jane:

De ui ligt er nog Bol, heeft niet geholpen, dus slecht geslapen.
Maar als ik nu terug ga slaap ik vanavond niet in, is mijn ervaring.
En ik heb vanmiddag een inzet bij die meneer van 102 (hoop dat ik hem niet aansteek).
Dus eigen dingetjes moet ik daarvoor doen.
Gelukkig morgen mijn vaste saunadag, en zweet ik het er versneld uit. Dat helpt me wel vaker.
Ik ben met dat slechte weer te vaak nat en koud geregend, dacht dat ik zo niet ziek kon worden,
maar blijkbaar kan dat toch. Of ik heb iets van iemand overgenomen, zal het nooit zeker weten.
 

Wat heerlijk, de sauna. Veel plezier alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Weer beetje odffenen met shifttoets en dus hoofdlettrs.

@lady jane, op z'n japans een mondkapje bij je 102jarige.. Je wilt het toch niet op je geweten hebben dat jij hem na 102 jaar,...

@bolletje, oppasswn wat je zegt he... "Je kan geen beter ras hebben."  De Basset Fauve de Bretagne is in mijn ogen samen met

de Airedale Terriër superieur. ;) En nu weet ik dat dit A. Hitlerig kan klinken maar zo bedoel ik het niet natuurlijk.

En die ui, moet die ónder je kjssen? Ikdavht een halve ui op een schoteltje náást je , op je nachtkastje..

@Gezond2019, over je grenzen is nog niet zo erg als je maar in staat bent je grenzen te verleggen binnen je eigen grfenzen.. (??:unsure:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, vermoeiend met die halflamme handjes maar ik probeer zo normaal mogelijk te doen. Het stopt daaar waaar het echt niet gaat.

Meestal is het de pijn die me stopt. gelukkig doen m'n pinken, ringvinges en middelvingers het nog wel. Met wat draaien en wringen kan ik

best nog veel, zelfs schrijven en ook tekenen. Niet fraai maar tóch...

mn vrouw is v\ndaag ook thuis, zonder stem en veel hoesten en koorts en daardoor steeds te hoge bloedsuikerrs.

Maar al met al is het met Kohtje zelluf wel eens slechter gegaan dan nu. Dank voor het vragen, ladyjane. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, toevallig zeg. Gisteren zelf kippensoep gemaakt maar zij wilde niet. Heb er zelf met smaak van gegeten. Maar er is nog genoeg om

vanddaag nof een keer van te eten. En zorgen doe ik ook zelf.. alleen de hondjes kan ik niet in een keer tegelijk uitlaten, dus loop ik elke keer

twee keer. goed voor me. Helemaal nu er wat meer droge periodes zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...