Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 16-3-1958


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, goed geslapen? Ik wel. Besefte vanmorgen ineens dat ik mijn verjaardag alweer mag vieren, 61 kaarsjes op de taart.  Vier het in bescheiden kring, we hebben allebei nog geen puf en zin in een groter gezelschap.

Mijn eerste cadeau heb ik al binnen (al trakteerde partnerlief mij gisteren op een heerlijk etentje): hondje Foxy gaf mij vanmorgen tijdens het uitlaten het zoveelste natte pak deze week. Het schijnt vanaf maandag droger en mooier te worden, daar worden we ook vast wat blijer van. Vandaag is het weer knudde buiten.

Oh ja, sinds dinsdag dus aan 3 Oxa's per dag gezet. Gisteren ging het beter en heb ik niet aan de 2e Oxa overdag gedacht. Vandaag ook met 2 proberen, volgens mij een record om al na 3 dagen af te bouwen. Ik maak er maar een grapje over, maar leuk vind ik het nog steeds niet. 

Nog plannen dit weekend? Enjoy en alle benzostrijders: succes en sterkte! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen allemaal, goed geslapen? Ik wel. Besefte vanmorgen ineens dat ik mijn verjaardag alweer mag vieren, 61 kaarsjes op de taart.  Vier het in bescheiden kring, we hebben allebei nog geen puf en zin in een groter gezelschap.

Mijn eerste cadeau heb ik al binnen (al trakteerde partnerlief mij gisteren op een heerlijk etentje): hondje Foxy gaf mij vanmorgen tijdens het uitlaten het zoveelste natte pak deze week. Het schijnt vanaf maandag droger en mooier te worden, daar worden we ook vast wat blijer van. Vandaag is het weer knudde buiten.

Oh ja, sinds dinsdag dus aan 3 Oxa's per dag gezet. Gisteren ging het beter en heb ik niet aan de 2e Oxa overdag gedacht. Vandaag ook met 2 proberen, volgens mij een record om al na 3 dagen af te bouwen. Ik maak er maar een grapje over, maar leuk vind ik het nog steeds niet. 

Nog plannen dit weekend? Enjoy en alle benzostrijders: succes en sterkte! 

na 3 dagen afbouwen is precies hoe het moet! GA zo door lieve Ad!

En ik hoop dat het weer inderdaad weer wat minderig wordt, want dit is niet fijn. Temperatuur of regen kan ik wel heben. Maar die storm  word ik zo onrustig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...