Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 15-3-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Moggel supertjes,

Het regent voor de verandering weer eens, in New Zeeland is een aanslag gepleegd,  en m'n hond is gestruikeld over een drolletje.

Zo, lekker wakker worden.

K.N.M. gelukkig dat je man geen oordoppen gebruikt anders had je helemaal de Sjaak geweest.

Mensen ik ben heel melig opgestaan. Goed en lang geslapen, 11 uur.

Nu aanstalten maken om naar de dagbesteding te gaan. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Spreekwoord van de Bol:  Een dag niets geslikt is een dag meer geleefd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje vreselijk he ??!! Monster is het ! Ik kon het filmpje niet eens afkijken waar komt al deze haat vandaan ? Waarom kunnen we elkaar gewoon niet accepteren zoals we zijn , zo divers maar allemaal mensen. We hebben allemaal rood bloed , we komen allemaal in een kuil terecht als we overlijden .... mijn hart huilt :( 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hypertje de meeste mensen kicken op geld en macht. Sommige mensen gebruiken het geloof om meer macht te krijgen. Willen alleenheerschappij hebben over de wereld. Kijk naar  gekke Trumpie, De extremisten en meer van dat (uitschot). Van de andere kant horen wij alleen dat gene wat de media wil dat we horen.

Er zijn gewoon teveel mensen op deze aardkloot. Misschien daarom die haat. Misschien is het wel een natuurlijk proces om dan oorlog te gaan voeren. Daarna zijn er dan weer een stuk minder  mensen. Als je veel muizen in een kleine ruimte zet, maken ze elkaar ook af. We vergeten wel eens dat wij de gevaarlijkste dieren op aarde zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...