Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 maart 2019


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. 

De 100% aanwezigheid bij dochter is voorlopig klaar: echtgenoot is vertrokken. Lang leve de voorlopige voorzieningen. 

"Het" is natuurlijk nog niet klaar, maar deze hele directe druk en dreiging is nu achter de rug. Vier maanden verder...

Even wat meer ruimte voor mijn eigen leven. Blij mee. Is nodig. Een lege huls met automatische piloot is t geworden. :D

Gaan we weer: volgende fase. Douche, koffie, bus schoonmaken. Nest maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie natte morgen frummers.
elke vrijdag hordelopen om op tijd in de gymzaal te zijn.
eenmaal daar weet ik dat ik geniet, dus het moet maar weer even
gelukkig bestaat er koffie.

en in het kader van NL doet gaan wat maatjes en ik vanmiddag
naar een muziek (en dansjes?) middag om te begeleiden bij de
generatie boven ons. Ons voorland zogezegd. Nee, ik denk, dan
liever zoals de eenzame man van 102 die niet door het raam verdween.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allelmaal.

zoals sneeuw heerlijk is voor echte wintersporters, zo zal al de regen van deze week wel heel welkom zijn voor echee watersporters.

ik ben noch winter- noch watersporter, sterker ik bn helemaal niet zo'n sporter, dus ik mag klagen over dit weer. maar doe het niet omdat
ik een ander ookwel wat gun.

naar omstandigeheden gaat het iier wel redelijk. lichte vooruitgang in bewegen vn vooral rechterhand. jammergenoeg wel wer pijnstillers nodig

voor die vlammende zenuwpijnen, was net stabiel op minimale hoeveelheid maar nu weer meer dan verdubbeld. maar goed, het is zoals het is.

zoals ik laatst zei dat m'n aandoenin mede oorzaak wwas van het versneld ontwikkelen van m'n alcoholisme zo niet heb ik nu de neiging om

naar de fles te grijpen, om te 'ontkennen'..  tien jaar droog staan heft me in dat opzicht wel wat 'wijzer' gemaakr. :rolleyes:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Hoogste tijd voor een bakje... 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Koh, fijn dat het bewegen weer wat beter gaat, jammer dat je meer medicatie nodig hebt nu, maar ik hoop voor jou dat dit ook weer bij zal trekken. 
Ik ben ook geen fan van watersport en ook geen fan van de winter....
Laat het nu maar weer even stoppen met al die nattigheid. 
Zag daarnet dat de vijver even verderop al aardig buiten zijn oevers is getreden .... 

Ach, het is maar goed dat we niet echt directe invloed kunnen uitoefenen op het weer, zou ongetwijfeld weer leiden tot ruzies en zo. 
Wow Jane, pittig hoor die manier van yoga... 
Jopie, wat fijn dat jullie nu even wat meer ademruimte krijgen... wat een heftige tijd voor jullie 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal

Mijn nest hervonden, maar meer dan dat is t ook niet geworden..veel geslapen vandaag, en veel onzinnig en wat afwezig met een schoonmaakdoekje lopen zwaaien. Geeft niets. Morgen verder. Morgen werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...