Spring naar bijdragen

Donderdag 14 maart 2019


nancy

Aanbevolen berichten

He, heb ik het een paar dagen wat rustiger, kan ik wat dingen doen/voorbereiden in ontspannen stand...Dat alles of niets gedoe blijft wel een ding:)

Maar het benoemen doet me glimlachen...ach ja..zo gaat dat dus bij mij...ga een bakkie zetten...en verder, want wel al begonnen.

En hé, ik heb al gesport vanochtend.

En de boodschappen,

Hoef er niet meer uit...heerlijk. Nee ook niet meer in het kader van uitstelgedrag haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nu op doktersvoorschrift minstens een uur per dag met de hond de buitenlucht in. Echt geen straf ;) kruising duitse herder x golden. Speels als een golden, vinnig als een duitser.

Mountainbiken mag ook :) Denk dak het maar om en om ga doen of zo :) dokter’s wil is wet hè. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Lika:

Hier altijd ‘tweedehands’ honden. Nu zo een grappige. Leuk @Cleo66

Moe, maar voldaan. 

Ja moe maar voldaan dat wil ik ook weer. 

Moe en helemaal niet voldaan, das de burnout, daar ben ik klaar mee. Ik wil weer gewoon iets doen van a tot z en dan is het klaar en dan ben ik voldaan. 

Niet meer proberen alles tegelijk en dan niks afronden en niet voldaan. 

Ik heb laatst de plee weer eens ontstopt, daar raak ik zo voldaan van als tie weer werkt. Moest misschien maar loodgieter worden of zo :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Ja moe maar voldaan dat wil ik ook weer. 

Moe en helemaal niet voldaan, das de burnout, daar ben ik klaar mee. Ik wil weer gewoon iets doen van a tot z en dan is het klaar en dan ben ik voldaan. 

Niet meer proberen alles tegelijk en dan niks afronden en niet voldaan. 

Ik heb laatst de plee weer eens ontstopt, daar raak ik zo voldaan van als tie weer werkt. Moest misschien maar loodgieter worden of zo :) 

Ben ook niet altijd moe maar voldaan. Vooral niet over de manier waarop ik soms thuis bezig ben. Ik kan gewoon niet opruimen. Maar ik begrijp je Jim. Het komt wel weer. Geef jezelf alleen ajb de tijd.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Gezondworden:

Moe en lamme benen, dat was bijna een uur lopen en heb nu een kop thee voor mij staan, ik vernam dat ik toch weer zucht kreeg naar drank door spanning en moest even bewegen en de gedachten leeg hebben. Ik ben zelfs dwars door het centrum gegaan op onze koopavond en dacht wat maakt het ook uit als ik een bekende tegenkom, geen zin meer om te schuilen en te vluchten. Weer een kleine stap en overwinning voor mij. 

En ik heb vanavond al eerder op de avond de telefoon opgenomen bij een onbekend nummer, ik neem al een jaar geen telefoon meer op behalve van mijn moeder. Ik wou niet meer bang zijn voor de telefoon en een gesprek. 

 

Hee wat een goeie dingen allemaal :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Lika:

Ben ook niet altijd moe maar voldaan. Vooral niet over de manier waarop ik soms thuis bezig ben. Ik kan gewoon niet opruimen. Maar ik begrijp je Jim. Het komt wel weer. Geef jezelf alleen ajb de tijd.:heart:

Ja bedankt voor de tip, ben gehaast zoals gewoonlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gezondworden het is moeilijk om nog goed contact te houden met de nuchteren als je zelf x blikken bier op hebt. Dan wordt het een alcoholische monoloog. Ik zal nooit zeggen dat je hier niet mag schrijven want niemand is hier de baas, en zoals je zelf al zei de dagdraad is er ook en vooral voor het moment dat iemand zit te strijden met koning alcohol. Maar als iemand al flink beschonken is dan wordt de communicatie lastig. E.e.a gaat beter als je ‘s ochtends weer “bij de mensen bent”.

dat gezegd hebbende, schrijf maar gewoon van je af, en als iemand een goede invalshoek ziet om te reageren, dan krijg je wel reacties. 

Ik lees wel bepaalde dingen waarvan ik denk, je hebt echt hulp nodig. Zo vsn “ik moet drinken”. Nee joh, niemand moet drinken, alcohol is een drug en geen medicijn.

Je kan zoveel gelukkger zijn zonder alcohol, maar hoe krijg ik het uitgelegd via een schermpje??? :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk dit, ik voelde me gisteren avond niet geroepen om hier te schrijven, voelde me ook niet zo welkom.
En wist geen woorden zonder kritiek. Nu terugkijkend zie ik het echt als een huiskamersituatie, waarin ik normaliter
zou vragen aan Gezondworden of hij even naar zijn eigen kamer wilde gaan. En wel welkom is in een later stadium.
Niet om uit te sluiten, maar omdat er toch geen sprake was vn contact. Maar wie ben ik??? Dus ik wist het niet en
weet het nog steeds niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vriendelijke, belangstellende en eerlijke reacties hier op de epistels van Gezondworden. Ik hoop dat hij dit straks ook leest.

De reacties op dit forum zijn meestal heel steunend, dat vind ik wel bijzonder. Op een enkel uitzondering na, allemaal lieve mensen. 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...