Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 11-3-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedes morgens Kanjers,

Hoe hebben we geslapen? Ik goed. Schoon bed hé? Dat wil wel:D Vandaag ga ik weer naar de dagbesteding. Zit er over na te denken om de woensdag voor mezelf te nemen en dinsdags de hele dag te gaan i.p.v. de middag. Misschien is dat beter. Maar ff kijken. Wat gaan jullie vandaag doen? Iets prettigs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

medestrijders , mede lijders en mede forum vrienden . Ben een tijdje weggeweest hier , mijn telefoon was kapot gevallen , en met de nieuwe telefoon kon ik niet meer inloggen , hele gedoe dus. 

En nou is het eindelijk wel gelukt dus zal ik weer af en toe wat van me laten horen .

hoe is t met iedereen ? @Deligaf1 @Kannietmeer @Cyclad58 @Eleo31 @bolletje @Kaida74 @Jeshen En iedereen waar ik nu niet op kom ?

@Deligaf1 is het gelukt met stoppen nog ?

ik zal jullie een update over mezelf geven: 

als jullie het nog herinneren probeerde ik eind december van 0,5 dia in een keer af te komen maar alles ging weer mis en moest er weer op stabiliseren. Toen ben ik naar de 0,4 gegaan dat ging beter , maar sinds begin januari ben ik nog altijd blijven steken op 0,25 lager lukt me gewoon niet dan krijg ik soort van tolerantie ontwenning . Ik heb het gevoel dat ik gewoon geen r..t meer opschiet zo. Ben nu al 6 maanden aan de dia waarvan 4 half maand afbouwen is . 

Heb last van rillingen slapende handen en voeten beetje onrust dat terugkomt en ik bid ervoor dat dat niet terugkomt want dat was het ergste :(

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hypertjeee:

Hallo,

medestrijders , mede lijders en mede forum vrienden . Ben een tijdje weggeweest hier , mijn telefoon was kapot gevallen , en met de nieuwe telefoon kon ik niet meer inloggen , hele gedoe dus. 

En nou is het eindelijk wel gelukt dus zal ik weer af en toe wat van me laten horen .

hoe is t met iedereen ? @Deligaf1 @Kannietmeer @Cyclad58 @Eleo31 @bolletje @Kaida74 @Jeshen En iedereen waar ik nu niet op kom ?

@Deligaf1 is het gelukt met stoppen nog ?

ik zal jullie een update over mezelf geven: 

als jullie het nog herinneren probeerde ik eind december van 0,5 dia in een keer af te komen maar alles ging weer mis en moest er weer op stabiliseren. Toen ben ik naar de 0,4 gegaan dat ging beter , maar sinds begin januari ben ik nog altijd blijven steken op 0,25 lager lukt me gewoon niet dan krijg ik soort van tolerantie ontwenning . Ik heb het gevoel dat ik gewoon geen r..t meer opschiet zo. Ben nu al 6 maanden aan de dia waarvan 4 half maand afbouwen is . 

Heb last van rillingen slapende handen en voeten beetje onrust dat terugkomt en ik bid ervoor dat dat niet terugkomt want dat was het ergste :(

liefs hypertjeee 

HI lieverd,  Fijn om wat van je te horen!
Ik denk dat je met 0,25 wel naar beneden kan, maar het gewoon met een schuurpapiertje of vijltje moet proberen. Heel weinig per keer en wel echt eraf. Ook deze tolerantie ontwenning gaat namelijk gewoon over. Even er doorheen, want die klachten gaan echt weer weg.  Sterkte schat, je bent al zo ver gekomen!! Laatste stukje gaat ook lukken!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi everybody,
Mijn vriend is vandaag naar Brussel vertrokken voor een conferentie met het Europees Parlement. Ben zo trots op hem en weet dat hij doet wat hij moet doen. Ik zag er wel al dagen tegenop. Er gebeurd dan iets wat ik niet rationeel kan verklaren. Ik weet alleen dat ik gespannen en angstig wordt, wat echt nergens voor nodig is. Ik krijg het niet goed duidelijk, waarom ik zo reageer.... zo irritant!
Daarnaast blijft mijn hoofd raar doen, druk achter de ogen en makkelijk een vaag gevoel van pijn in mijn hersenen. Voelt piep. Bij mij niet door benzo ontwenning nu maar van de AD die ik afbouw.
Vanmorgen beetje paniek bij het opstaan, maar later ging het wel. Spanning in mijn lijf bleef, maar ik kon functoinerenen heb mijn vriend netjes op weg geholpen en in Breda afgezet waar zijn vervoer stond. Daarna ging het beter, net alsof het moment van scheiding vooral  vooraf zwaar was en dan nu eigenlijk prima te doen.... Nou ja... hij is woensdag avond terug. Het is niet lang en niet te ingewikkeld, en ik kan genoeg doen.
Wilde gewoon even mijn gekte delen.... niets om zorgen over te maken.:rolleyes:

 

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Kannietmeer:

HI lieverd,  Fijn om wat van je te horen!
Ik denk dat je met 0,25 wel naar beneden kan, maar het gewoon met een schuurpapiertje of vijltje moet proberen. Heel weinig per keer en wel echt eraf. Ook deze tolerantie ontwenning gaat namelijk gewoon over. Even er doorheen, want die klachten gaan echt weer weg.  Sterkte schat, je bent al zo ver gekomen!! Laatste stukje gaat ook lukken!

 

Ik weet t niet onrust komt gewoon beetje terug, en dan wordt ik bang dat ik weer wen terugval krijg :( 

citalopram en seroquel helpen toch ook wel ? Ik slaap nu nog gelukkig nog goed maar kom wat later in slaap 

en jij bouwt nu de ad af lees ik ? Goed van je schat ! Hoop dat t goed komt met je je bent zo sterk , niet alleen ben je bezig met je zelf maar ook met de rest hier 

je vriend is woensdag weer terug komt goed xxx

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Hypertjeee:

citalopram en seroquel helpen toch ook wel?

die helpen je daar echt doorheen!  Schaaf elke dag een klein streepje extra van dat mini beetje diazepam af schat. Is echt niet veel meer. Dat mag je in 1 week echt wegschaven en erop vertrouwen dat je lichaam dat oppakt.
 

3 minuten geleden zei Hypertjeee:

Je vriend is woensdag weer terug komt goed xxx

:lol:zo is het.... heb ook echt geen idee waarom ik zo reageer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Hi everybody,
Mijn vriend is vandaag naar Brussel vertrokken voor een conferentie met het Europees Parlement. Ben zo trots op hem en weet dat hij doet wat hij moet doen. Ik zag er wel al dagen tegenop. Er gebeurd dan iets wat ik niet rationeel kan verklaren. Ik weet alleen dat ik gespannen en angstig wordt, wat echt nergens voor nodig is. Ik krijg het niet goed duidelijk, waarom ik zo reageer.... zo irritant!
Daarnaast blijft mijn hoofd raard doen, druk achter de ogen en makkelijk een vaag gevoel van pijn in mijn hersenen. Voelt klote. Bij mij niet door benzo ontwenning nu maar van de AD die ik afbouw.
Vanmorgen beetje paniek bij het opstaan, maar later ging het wel. Spanning in mijn lijf bleef, maar ik kon functoinerenen heb mijn vriend netjes op weg geholpen en in Breda afgezet waar zijn vervoer stond. Daarna ging het beter, net alsof het moment van scheiding vooral  vooraf zwaar was en dan nu eigenlijk prima te doen.... Nou ja... hij is woensdag avond terug. Het is niet lang en niet te ingewikkeld, en ik kan genoeg doen.
Wilde gewoon even mijn gekte delen.... niets om zorgen over te maken.:rolleyes:

 

Hoi lieve @Kannietmeer, zo gek is dat niet. Je weet rationeel best dat het niet nodig is om je gespannen te voelen, maar de ratio wint het niet altijd. Ik kan daar om andere redenen over meepraten. Je reageert op een situatie die je niet fijn vindt, want je zag er immers tegenop! Dan is het in je afbouwfase van de AD logisch dat je zo reageert. Anders zou het wellicht minder spanningen geven, maar zou je je ook anders voelen dan normaal denk ik. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hypertjeee:

Ik weet t niet onrust komt gewoon beetje terug, en dan wordt ik bang dat ik weer wen terugval krijg :( 

citalopram en seroquel helpen toch ook wel ? Ik slaap nu nog gelukkig nog goed maar kom wat later in slaap 

en jij bouwt nu de ad af lees ik ? Goed van je schat ! Hoop dat t goed komt met je je bent zo sterk , niet alleen ben je bezig met je zelf maar ook met de rest hier 

je vriend is woensdag weer terug komt goed xxx

 

Ha lieve @Hypertjeee, ik ben blij iets van je te lezen! 

De ontwenning gaat met ups en downs, waves en windows. Die onrust verdwijnt wel weer, maar ik snap goed dat je tegen het laatste afbouwstukje opziet. 
Nu is 0,25 mg Diazepam niet veel meer, maar je gevoel moet ook goed zijn. Ik sluit me aan bij het advies van @Kannietmeer

Met mij is het niet zo heel fijn, maar dat heeft niets meer met benzo ontwenning te maken. Iets te veel gebeurd in te weinig tijd en te weinig om mezelf gedacht, daar betaal ik nu de tol voor. Het is wat het is. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Hypertjeee

Goed om van je te horen.

Met mij gaat het opzich wel redelijk ben nu bijna 2 en halve maand vrij van benzo’s. Nog wel af en toe klachten maar daar kan ik wel mee dealen.

Dat laaste stukje gaat jou zeker lukken hypertjeeee! Ik zou als je de stap naar 0 maakt eerst even stabiliseren dit heb ik gedaan. En met de psy afgesproken om op de seroquel te leunen indien nodig. Dit is nu voor mij een escape pil als het niet gaat. 

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha lieve @Hypertjeee, ik ben blij iets van je te lezen! 

De ontwenning gaat met ups en downs, waves en windows. Die onrust verdwijnt wel weer, maar ik snap goed dat je tegen het laatste afbouwstukje opziet. 
Nu is 0,25 mg Diazepam niet veel meer, maar je gevoel moet ook goed zijn. Ik sluit me aan bij het advies van @Kannietmeer

Met mij is het niet zo heel fijn, maar dat heeft niets meer met benzo ontwenning te maken. Iets te veel gebeurd in te weinig tijd en te weinig om mezelf gedacht, daar betaal ik nu de tol voor. Het is wat het is. 

 

Aah lieve Ad het ga je goed xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Deligaf1:

Ha @Hypertjeee

Goed om van je te horen.

Met mij gaat het opzich wel redelijk ben nu bijna 2 en halve maand vrij van benzo’s. Nog wel af en toe klachten maar daar kan ik wel mee dealen.

Dat laaste stukje gaat jou zeker lukken hypertjeeee! Ik zou als je de stap naar 0 maakt eerst even stabiliseren dit heb ik gedaan. En met de psy afgesproken om op de seroquel te leunen indien nodig. Dit is nu voor mij een escape pil als het niet gaat. 

Greetz

Zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Dan heb ik weer hoop dat niet alle ontwenning een horrorverhaal wordt . 

Hoe gebruik je de seroquel dan ? Want ik zit nog maar op 25 mg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2019 om 20:00 zei Hypertjeee:

Zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Dan heb ik weer hoop dat niet alle ontwenning een horrorverhaal wordt . 

Hoe gebruik je de seroquel dan ? Want ik zit nog maar op 25 mg?

:) 

Ik mag die indien nodig naar 3x 25mg gebruiken. Dat is voor nood gevallen om maar te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...