Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 maart 2019


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen. 

...en even in t bijzonder voor @Kohtje... niet typen betekent ook niet schilderen? Veel pijn betekent ook continu pijn? Wat zag ik t graag anders voor je..... sterkte, man! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Kohtje, sterkte inderdaad. Hoop dat je gauw weer uit de voeten (handen) kan zonder pijn.

Die docu ga ik opnemen denk ik. Normaal gesproken niet zo mijn ding, maar er wordt al behoorlijk over gesproken. Misschien toch maar kijken in delen. Het is een lange zit.

Sonnetje, je klinkt positief! Fijne dag vandaag :rose:

Aan het werk nu, hup!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaah, @Kohtje, wat ellendig. 
Ik miste je, maar iemand vertelde dat je op vakantie bent.... helaas is dat niet het geval dus. 
Een boom vol bloemetjes voor jou om je een klein beetje op te fleuren... 
Afbeeldingsresultaat voor boeket bloemen moderne schilder

 

Ik hoop dat je je heeeeel snel weer een stuk beter gaat voelen.... Afbeeldingsresultaat voor hart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Ik schrijf hier weinig de laatste tijd, heb het gevoel dat ik niet echt iets kan toevoegen, maar lees nog iedere dag mee. @Kohtje veel sterkte met je hand, ook ik vraag me af wat er nu mee is?! Maar dat horen we later dan wel. Ik heb mijn werk af en ga nu eerst het huis opruimen en schoonmaken en was opvouwen etc. Tenminste ik probeer me hier al drie kwartier toe te zetten haha. Jongste zoon naar school en puberzoon vandaag vrij en ligt nog in zn nest. Komt er waarschijnlijk rond 12 uur uit om dan met veel rommel een tosti te maken in mijn pas geboende keuken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen.

nou,eventjes opheldering geven. had niet verwacht dat mensen me hier zoyden missen, dank daarvoor.

gedeeltelijke verlamming van handen en rechterpols en midderif. is al vierde keer in 25jaar. pijn nu onder controle.

dit is het https://www.spierziekten.nl/overzicht/neuralgische-amyotrofie/oorzaak-en-verschijnselen/

tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat akelig @Kohtje. Gelukkig dat de pijn nu in elk geval wel onder controle is. Hopelijk komt er op den duur ook weer wat herstel van de spieren en zenuwen op gang. Het zal niet meevallen zo iets te moeten verduren. Je schreef hier al heel lang bijna dagelijks op dit forum dus dat zal je echt wel missen. Wij missen jouw verfrissende en soms verrassende en tot nadenken aanzettende bijdragen ook. Gelukkig kun je nog wel meelezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @moderator ik zie dat ik 99 gewonnen dagen heb wat heb ik gewonnen bij de 100? Ben zo benieuwd misschien een reis? Of een etentje met 100 forumleden laat me niet langer in spanning en vertel wat ik heb gewonnen :D Oh nee nog niet bijna gewonnen nog 1 gewonnen dag winnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...