Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Cleo66

SONGFESTIVAL

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Smaragd:

Deze man vond ik......zo aantrekkelijk en leuk charismatisch.

Echt een mooie man/mijn type

Lekker ding hè @Smaragd, ook mijn type , maar helaas zal hij me wel te oud vinden :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Smaragd:

Donderdag en Zaterdag ben ik vrij dan kan ik gewoon lekker kijken. Speciaal vrij voor aangevraagd haha. fijne avond, tot donderdag :)

Wat leuk . Ik word hier een beet belachelijk gemaakt omdat ik het songfestival leuk vind.  Opperde al , of het misschien zaterdag wel ergens aan zou staan op het festival . Kijken ze me net aan .....pffff

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha @Cleo bij mij was/is het juist andersom. Kan ook te extreem maar zo was ik wel...........Ik drong het juist op dat iedereen moest kijken.

Ik keek al vanaf dat ik mij kan heugen 6 of 7 jaar. Toen al groot fan. Elk jaar weer kijken. Maar ik had ook 2 jongere broertjes. En op de avond.....DE AVOND! Wilde sommigen van het gezin iets anders kijken en toen hadden we nog maar 1 tv en het eurovisie was ook maar 1 avond per jaar. Dus ik hen omkopen met zakgeld om ook te kijken. De meerderheid besloot altijd wat wij wilde gaan kijken. Dus ik dacht ik heb het perfect voor elkaar! Zij kijken en mijn ouders, was ideaal. Ben ook echt van het beoordelen van het nummer/liedje met lijsten.........dus voor iedereen lijsten gemaakt. Voor ons alle 5. Nou.....toen gingen ze niet serieus beoordelen en echt nummers/liedjes hoge cijfers geven die echt slecht waren, inclusief mijn vader die het eurovisie echt heel erg haatte. Kwaad werd ik!! Ik begon bijna mijn zakgeld terug te eisen haha. Mijn moeder dreigen als het zo doorgaat gaat het op een andere zender. Werd bijna ruzie. Ik dacht moet mij inhouden anders kan ik het niet helemaal afzien. Kun je nagaan toen was ik 11 ofzo. Altijd gebleven die fascinatie:) Als kind snap je niet dat je het zo moet opdringen, als je het niet leuk vindt is het ook prima. Maar met 1 tv destijds wel lastig. Mijn partner moet er ook niks van hebben, in de beginjaren van onze relatie ook hem verplicht met een lijst laten zitten. Maar snel mee gestopt, kwam de sfeer niet ten goede dat opgelegde.. Dus zo naar feestje met gelijkgestemden. Kom nadien wel even kijken hier. Fijne avond!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Flesje water,  even niks te knabbelen, maar ben er ook klaar voor. Niveau lijkt in ieder geval tot nu toe hoger dan dinsdag. We moeten nog wel even wachten op Duncan...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Bor:

@Cleo66 Wat nou als je liever dit festival kijkt dan ? Mag dat niet of zo?:huh:

We gaan met de hele groep,  maar zou best eerder naar huis willen.  Als ik dat echter voor zou stellen......no way  .

Dat gaat niet lukken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We zijn door. Niet dat ik wat aan Duncan vindt hoor maar blijkbaar zijn ze het met me eens dat er nog veel ergere baggere sjit bestaat. 

Nu maar hopen IJsland wint zaterdag:)

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaa al verwacht je het, toch zo blij dat hij door is :)

Leuk feestje gehad, iedereen aan het bier en aan de wijn. Maar het was mijn niet drinken avond dus braaf aan de bitter lemon. Best goed bevallen, beleefde het even intens mee als de rest en morgen lekker opstaan zonder een kater die sommigen ws wel zullen hebben nadien. Ik dronk ook zo maar dan wel elke avond. Van een paar weet ik dat ze het alleen op feestjes doen en dat is toch anders. Had ik dat maar ooit gekund.

Ik vond Zweden en Zwitserland ook erg goed. Veel betere halve finale dan de eerste. Gaat nog heel spannend worden zaterdag. Nu snel slapen morgen werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het stomme is, dat ik vaak aan het einde van de avond niet meer weet wie wát nou zong...zaterdag nog maar eens goed opletten. Slovenië is,  naast Duncan natuurlijk, mijn favoriet. Geloof ik :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@nancy Op Nu.nl. Ga naar entertainment  en vandaar op Songfestival klikken en dan heb je alles.
Dan heb je alle liedjes op een rij van de eerste en van de tweede halve finale, al het nieuws erom heen, interviews etc. etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...