Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Cleo66

SONGFESTIVAL

Aanbevolen berichten

Ja hij is echt goed , live ook . Wij hebben kaartjes voor een festival 18 mei , dus ik ben er niet bij . Kan mijn poot wel stijf houden maar dan ben ik de enige die kijkt,  de rest gaat toch.  Velen hebben hun interesse in het songfestival verloren en doen er lacherig over 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Bor:

En, wat vonden we van de eerste halve finale gister?:)

Prut volgens mij , maar bijna niks  van gezien.  Moet helaas zeggen dat ik zaterdag ook niet aanwezig ben . We hebben festival kaartjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gekeken. En ach...wat zal ik zeggen, ik heb me vermaakt.  Kwaliteit is ver te zoeken. Donderdag en zaterdag kijk ik ook :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteravond niet gekeken, ik kijk het sosieso nooit meer omdat ik me dood aan erger (politiek en zo). Maar mijn nieuwsgierigheid won het deze keer en ik heb de 17 acts van gisteravond terug gezien omdat ik benieuwd was wat voor spannends/ verrassends er nu weer tussen zou zitten.

Nou Duncun is wel soft dan hoor. Wauw, heb je Ijsland gezien in hun sm- pakjes? En ik vind het nummer ook best wel wat hebben eigenlijk..ik heb Ijsland liever dan Nederland dan te softerig zijn.

Die blonde in het leer en tuigjes zou ik best eens willen temmen, wat een lekker ding zeg!:P

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moest werken en tussendoor zag ik wat. Dit vond ik de beste van de avond, mooi ingetogen en toch heel spannend, het nummer van Slovenië

Ja Ijsland zag ik ook haha, de cliënten schrokken zich rot. Maar het heeft wel wat.

bewerkt door Smaragd
Ik bedoelde Ijsland ipv Finland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, Slovenië, mijn favoriet van de avond! Heel mooi en ingetogen. Verder heb ik ook veel gelachen om uiteenlopende dingen die voorbij kwamen. Niet zo aardig van mij, maar ja...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond IJsland verschrikkelijk. En die hóuding van die gasten, pfffff...tijdens de puntentelling zo'n air aannemen. Nee, niks voor mij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond die Zweed een kanjer. Híj zong overigens voor een ander land. Als ik een dochter had, had ik hem als schoonzoon gewild, hahaha! Wat een knappe jongen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lees ik toch net dat er een truckchauffeur overleden is gisteren, er viel iets naar beneden daar waar het songfestival gehouden wordt :wacko::(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...