Spring naar bijdragen

Donderdag 7 maart 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Ik moet ook door de plensbuien. Dochter moet op de fiets donderdags vanwege gym. Dus eerst haar naar de opvang fietsen en dan terug naar huis om de auto in te stappen. En vanmiddag vice versa. Zo ontzettend onhandig altijd, maar goed.

Er staat hier een schitterende (gekregen) bos bloemen op tafel en de katten blijven er zowaar vanaf nog. Normaal overleven de bloemen het niet, maar ik heb hoop:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Sombertjes hier buiten, de regen heeft ons ook bereikt. 
Geeft niet, vandaag maar veel binnen zitten dan en de plu mee 
als we naar buiten moeten. 
Eerst e
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
hier schijnt de zon nog recht in mijn gezicht
dus maar vroeg naar de markt zo, nu het nog mooi is
en vanavond moet ik windkracht 6 trotseren voor mijn eerste les
Aerial yoga. De plaatjes beloven luieren in een soort stretch hangmat
als beloning na allerlei elastische kunstjes, ben benieuwd.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag, hier schijnt ook al bijna de hele middag de zon. Net heerlijk een uur gewandeld en daarna boodschappen gedaan.

Als ik goed in mijn vel steek ga ik altijd weer uitgebreid koken, kan ik zo van genieten, nieuwe recepten uitproberen en daar variaties op.

Vanavond kippendijen gemarineerd in knoflook, kerrie, citroen en ketjap. Die kip is zo veel malser dan gewone kipfilet. Daarbij de kerrie aardappelen die ze ook zo maken als in roti. En een stoofpotje van gemengde groenten. Heerlijk om even vrij te zijn, pas zaterdag de nachtdienst in. Wat doen deze bewuste vrije dagen mij goed:)

Fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duurt nog een tijd @Smaragd het eten is hier wel goed voordeel er word hier gekookt en komt niet uit een grote keuken. Ook hebben we wel wat zeggenschap er over niet altijd maar als iemand zin in iets heeft kan die dat zeggen en dan word het bijna altijd wel gekookt in die week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, ik heb de locatie niet kunnen vinden
dus ben nat, koud en ontgoocheld naar huis geploeterd.
De yogajuf gemaild en zij belde me met instructies voor volgende week
want ik was er blijkbaar wel vlakbij en op de goede parkeerplaats maar zag geen open deur of mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...