Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 maart 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Lekker Yvonne, ik pak een bakkie koffie. En goedemorgen natuurlijk.

Hier is het een beetje somber buiten. Maar dat deert niet, binnen heerst er vrolijkheid:D Straks lekker naar de bioscoop met dochter. Vanmiddag nog even in de bieb snuffelen. En pannenkoeken bakken vanavond. En spelletjes doen. Heerlijk zijn dat soort dagen. Niets moet, alles kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er niet aan denken..een feestje vanavond...vind het al ingewikkeld genoeg de dag goed door te komen.  Wat is dat toch af en toe? En de waarom voel ik me zo vragen...waar ik natuurlijk verder geen bal mee opschiet...vermoeiend.  Voel me er door overvallen, dat zware, depressieve...bleh.  Aan overgeven dan maar...niet tegen vechten...het is wat het is en zo nog meer.  Lief zijn voor mezelf. Nog zo eentje...GRRR....

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och jee... heerst het @kruidenthee67?

Ik heb al een week steeds zo’n ontzettende rugpijn. Weet me geen raad. Gek het was weg en toen.... BAM weer terug. Mhmmmm

Beslissing genomen (samen met moeder) over vader. Voelt goed. Denk ik. 

Nu: geroosterde bloemkool, hamburger en apen en voor jongste en man kaasnuggets. Van de biowinkel. Die zijn heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Macaroni, gebakken venkel en spinazie.

De koffie loopt, met een stukje chocolade als toetje.

 

Lijkt wel @Lika of het heerst.  Ik ga zo ff schrijven...dat helpt me. Daarna op de bank met een serie en op tijd slapen. Ondanks het onbestemde gevoel toch wel wat kunnen doen. Dat kan ik inmiddels dan ook wel zien.  En geeft ook weer rust. T'is wa af en toe. 

 

@Lars dat denk ik ook altijd als ik de stoet zie. Ik laat het maar lekker aan me voorbij gaan, carnaval. 

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...