Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 28-2-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

@bolletje

Haha dat heb ik gek genoeg wel geleerd door de benzo's niet stoppen na 1keer falen maar blijven proberen!

En met schilderen... het is gewoon niet mijn materiaal helaas... heb zowel waterverf als acrylverf geprobeerd zonder succes vroeger dat ik 12 was wel vaak olieverf gebruikt dit was dan wel makkelijker voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olieverf is ook veel gemakkelijker, ik ben blij dat ik op een van de dagbestedingen dat mag gebruiken. Acryl is niets voor mij.  Maar waarom probeer je het niet. Bij de Action kan je doeken kopen en penselen. Ja en kleine tubes olieverf zijn ook niet duur. Je zoekt een plaatje bij afbeeldingen b.v abstract, een beetje makkelijk, trekt dat over op doek en kleur dat in. En kijkt hoe dat wordt. Geen waterverf of acryl. Droogt veel te snel. Probeer dit weekend eens wat te doen. Is zooooo leuk meid. En anders met kleurtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletjeik kreeg een folder in de bus voor 4 weken schilderen voor 80 euro. Denk er serieus over dat eens te doen om te proberen. Materialen en locatie en alles erbij. Dus doek en verf krijg je dan allemaal. Ik denk al sinds ik tiener ben, dat ik een ongeboren schilderes ben:D... oftewel, eigenlijk nooit echt opgepakt, maar wel een paar keer geprobeerd. Ook zie ik soms schilderijen voor me  in de natuur of in mensen. En als ik schilderijen zie, kijk ik altijd naar de techniek en hoe het er van dichtbij dus uitziet.

De reden dat ik twijfel, is dat mijn apartement zo klein is dat ik zeker weet dat ik nu niet in mijn eigen huis kan doen. Maar buiten de deur zou ik kunnen proberen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen doen lieverd. En je hebt eigenlijk maar weinig plaats nodig hoor. Alleen een tafeltje waar je je spulletjes neer kan zetten, en als je wilt kan ik je wat aanwijzingen geven via de pc. als je een fotootje plaatst. Is dat een uur per week dan? En dat 4 weken lang? Of een middag? En met olie of acryl verf?

Weet je wat zo fijn is met schilderen? Je moet je concentreren dus je wordt heel rustig want je denkt nergens anders aan. Goh lieverd wat zou ik het leuk vinden als je dat zou gaan doen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...