Spring naar bijdragen

onze h. kamer 26-2-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Joehoe.....Goeie morgen:D

Wat fijn Muurbloempje dat het goed met je gaat en wat fijn dat je dit hier deelt:lips: Daar hebben velen hier houvast aan.

K.N.M. Hoe is het nu? Toch een beetje kunnen slapen ondanks de klachten?

Tja Kaida paardrijden. Kheb het ooit gedaan maar moest als het paard ( Black Devil, een joekel van een zwart paard) niet luisterde hem met een zweepje slaan. Dat weigerde ik met het gevolg dat meneer op z'n gemak naar z'n box liep. Nou is dat niet erg hoor maar wel als ik er nog op zit. Ik durfde er niet meer af.  Paarden Plaatjes Zo zag ie eruit maar dan zwart. Eng hé?;)

Springen was leuk, heb ooit over 20 cm. gesprongen met paard en al. Nou deed hij dat toch wel of ik er nu wel of niet opzat.

San. Kanjer.:lips:

Pixel wat lijkt me dat een rotgevoel zeg. Heb je daar vannacht ook last van gehad? Misschien je lijf met mentholpoeder inwrijven, dat verkoeld en verzacht jeuk. Misschien ook dat naaldengevoel.

Zo ik ga zo boodschappen doen, bed opmaken, wat rommelen, ff rusten en dan naar de dagbesteding. Ga een beetje stoppen met kaarten maken, en proberen te schilderen met acrylverf. Vind dat rot verf maar er is niets anders.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Joehoe.....Goeie morgen:D

Wat fijn Muurbloempje dat het goed met je gaat en wat fijn dat je dit hier deelt:lips: Daar hebben velen hier houvast aan.

K.N.M. Hoe is het nu? Toch een beetje kunnen slapen ondanks de klachten?

Tja Kaida paardrijden. Kheb het ooit gedaan maar moest als het paard ( Black Devil, een joekel van een zwart paard) niet luisterde hem met een zweepje slaan. Dat weigerde ik met het gevolg dat meneer op z'n gemak naar z'n box liep. Nou is dat niet erg hoor maar wel als ik er nog op zit. Ik durfde er niet meer af.  Paarden Plaatjes Zo zag ie eruit maar dan zwart. Eng hé?;)

Springen was leuk, heb ooit over 20 cm. gesprongen met paard en al. Nou deed hij dat toch wel of ik er nu wel of niet opzat.

San. Kanjer.:lips:

Pixel wat lijkt me dat een rotgevoel zeg. Heb je daar vannacht ook last van gehad? Misschien je lijf met mentholpoeder inwrijven, dat verkoeld en verzacht jeuk. Misschien ook dat naaldengevoel.

Zo ik ga zo boodschappen doen, bed opmaken, wat rommelen, ff rusten en dan naar de dagbesteding. Ga een beetje stoppen met kaarten maken, en proberen te schilderen met acrylverf. Vind dat rot verf maar er is niets anders.

 

Mogguh @bolletje! Hahaha ja sommige paarden hebben een corrigerende tik nodig. Ik rijd vaak op hetzelfde paard, omdat ik deze nu goed onder de knie heb en ook in galop durf. Dat durf ik met paarden waar ik amper op gereden heb niet... (Onzekerheid, angst, perfectionisme, beetje autistisch gedrag ;) ) springen durf ik échte nog niet. Ik hang erg naar vastigheid. Als ik dan ingedeeld sta op een ander paard dan schiet ik in de stress... Ik durf wel steeds meer (over balkjes in draf, halt houden, achteruit lopen, in verlichte zit in draf (auw mijn benen!! Hahaha) @Sannie heeft haar eigen paard. Zij weet er veeeeel meer van dan ik. Ik les pas sinds augustus. Echt een beginner. Maar lekker vind ik het wel. Even mijn hoofd leeg en de geur van zo'n paard hmmmm :heart: Succes met al je bezigheden vandaag. 

@muurbloempje topper!! Wat fijn dat het zo goed gaat!!! Dat geeft ons weer wat meer moed!! Blijf gerust updaten hoor!

@Kannietmeer nog maar een dikke knuffel!! Vind het zo rot dat je je niet goed voelt!!!!! 

Zo, ik ga me aankleden. Krijg straks bezoek :)

Maak er wat van lieverds!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal, ik denk dat dit mijn laatste post hier is. Het gaat helemaal niet goed. Gisteravond bij crisisdienst beland, straks naar psychiater. Er wordt zelfs gedacht over opname. 

Heeft niets met benzo ontwenning te maken, maar ik weet eigenlijk niet wat de oorzaak is. Wist ik het maar. Als jullie willen reageren dan graag via PB. Het ga jullie goed! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal, ik denk dat dit mijn laatste post hier is. Het gaat helemaal niet goed. Gisteravond bij crisisdienst beland, straks naar psychiater. Er wordt zelfs gedacht over opname. 

Heeft niets met benzo ontwenning te maken, maar ik weet eigenlijk niet wat de oorzaak is. Wist ik het maar. Als jullie willen reageren dan graag via PB. Het ga jullie goed! 

 

 

Neeeeeee lieverd!!! Wat vreselijk!!! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe! Dit verdien je niet!!! Knuffel voor jou!!!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaida, wat heerlijk dat je je zo kunt verliezen in de paarden en lammetjes. Dit zal ongetwijfeld helpend voor je zijn. Ik wou dat ik zoiets had, iets waar ik helemaal in op kan gaan. En bolletje, jij met je dagbesteding. Maar helaas, haha. 

Pixel, dat brandende gevoel ken ik helaas. Ben er vanmorgen mee opgestaan en tis nog niet weg geweest. Ben jij al klaar net afbouw of niet. Sorry, maar ik kan t niet van iedereen onthouden. 

Kannietmeer, wat ellendig dat je zo vreselijk last hebt van de afbouw van de venlafaxine. Ik heb idd ook gehoord dat dat een ellendige is om af te bouwen. Kun je niet even stabiliseren op de dosis waar je nu zit?

Ad, ik heb een nieuw topic voor je geopend. Was niet de bedoeling, zoals je daar ook kunt lezen, grrr. Sterkte kerel. Ik weet zeker dat we je bijdragen gaan missen.

Met mij gaat t momenteel ook niet best. Vorige week op vakantie geweest en dat was heerlijk. Smorgens wat opstartprobleempjes, maar verder veel kunnen doen en kunnen genieten. En zodra ik weer in huis was voelde ik t de verkeerde kant op gaan. t gevoel van moeten, moeten, moeten. Dat had ik op vakantie dus echt niet. Werk aan de winkel dus om daar mee om te gaan. Ik zit nu al 5 weken op dezelfde dosis. Eerste 4 gingen goed en daarna bergafwaarts. Ik vraag me nu dus af of het toch nog van de afbouw kan komen. Ben even de weg een beetje kwijt.

Liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei doorbijter:

Pixel, 

Ik lees al dat je een tijdje gestopt bent met de benzooi. En dus na een tijd nog steeds weer oude klachten die opnieuw opspelen. Mmm, misschien heb ik daar ook wel wat last van en is t toch ook wat ontwenning. Bah, wat een ellende is t toch ook

@doorbijter

Ik ben nu 2 maanden clean. Wat ik nu meemaak is geen ontwenning meer denk ik, maar mijn zenuwstelsel dat nog niet hersteld is van de schade aangericht dóór de benzo's. 

Het is inderdaad een ellende. En het ging net een paar weken beter.

Doorbijten hé 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal, ik denk dat dit mijn laatste post hier is. Het gaat helemaal niet goed. Gisteravond bij crisisdienst beland, straks naar psychiater. Er wordt zelfs gedacht over opname. 

Heeft niets met benzo ontwenning te maken, maar ik weet eigenlijk niet wat de oorzaak is. Wist ik het maar. Als jullie willen reageren dan graag via PB. Het ga jullie goed! 

 

 

Wat ontzettend naar zeg! Ik hoop dat je geen clonazepam hoeft te gebruiken. En anders in elk geval niet dagelijks. Hoe lang ben je er al vanaf? Kan het echt geen wave zijn? Laatst poste iemand anders hier ook dat het een maand goed ging en daarna weer een wave van een aantal dagen. 

https://www.fmmu.nl/fileadmin/user_upload/Documenten/PDF/Richtlijnen_en_handleidingen/Richtlijnen/RICHTLIJN_Verslaving___SAMENVATTINGSKAART_BENZODIAZEPINENL_v1_1_dec16.pdf

hier staat ook dat het abstinentie syndroom verlengd kan zijn tot wel een jaar met ups en downs en omdat je zelf ook niet snapt wat de oorzaak is? Op pagina 2 staat het. 

Heel veel sterke en een dikke knuffel! Hoop dat het snel beter gaat zonder de benzooi. 

 

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...