Spring naar bijdragen

Huiskamer 25 Februari 2019


Kannietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemoggel jongens,

Wat schijnt de zon toch mooi.... des te meer merk ik dat ik er niet echt van genieten kan op het moment. Noem het een wave, net zo goed mogelijk is het  de AD ontwenning, maar vooral vind ik het beroerd dat ik er zo aan toe ben.
Mijn vriend was sinds vrijdag niet thuis, maar komt vanavond terug. Ik vind dat nooit zo leuk ( mijn probleem in principe! ) En wat ga ik daar dan ongelofelijk slecht mee om zeg!!:huh:  Mijn coping heeft bestaan uit een aantal dingen: 1 afspraak op zaterdag (ging goed , maar viel me emotioneel  tegen en gaf me niet genoeg vreugde of afleiding en tijdsinvulling). Daarnaast heb ik mijzelf uit de werkelijkheid gehaald met netflix en eten. ja, ... Netflix en eten. Niet echt zitten schransen of zo, en ook niet buiten mijn dieet, maar weet zelf dat het niet echt klopte wat ik deed. Vanuit de pijn die ik voelde ging ik dus mijzelf terugtrekken en proberen op de stand-by stand te komen. Maar ondertussen ging het malen in mijn hoofd, totdat ik klapte en mijn vriendin sprak, boos en huilend.... en toen kalmeerde het. Getjakkes jongens, ik herken mijzelf gewoon niet terug in deze onmogelijke houding. Ik heb mijzelf Netflix verboden vandaag, ga mijn zelfdiscipline aanwenden om werk dat ik kan doen ook echt te doen vandaag, en normaal eten te koken voor vanavond.
AD ontwenning of wave of gewoon een gestoorde ziel.... ik moet er mee omgaan en dit is wat het is. Wish me luck, want het huilen staat me nader dan het lachen.

oh ja, en het lijkt erop dat ik of ziek ben geworden of gewoon bol sta van de allergie en dus nodig een afspraak moet maken met de natuurarts die me al van van alles af heeft geholpen. Maar nou had ik dit beter tijdens de vrieskou kunnen doen ( na de behandeling moet je zeker 24 uur niet met de stof waar je allergisch voor bent in aanraking komen en dat gaat niet als je het gewoon inademt omdat het in de lucht zit!), maar ook toen was ik te 'lui' om de telefoon op te pakken en het te regelen. What is wrong with me!!:angry:

Ik hoop dat het met jullie een stuk beter gaat, maar weet nu al dat sommige van jullie er nog slechter aan toe zijn. Mijn hart gaat naar jullie uit en ik weet hoe verrot het allemaal kan zijn. Houd vol jongens. Het gaat op een dag echt beter en we zullen genezen. Dikke knuffel! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dikke knuffel voor jou @Kannietmeer!! 

 

Hier een paar heerlijke dagen gehad. (+nachten!) Sinds ik met de schaapjes en lammetjes bezig ben geweest, zit ik in een positieve flow die me écht goed doet! Ook al kost het veel energie, het gééft ook energie. Vrijdagavond paardrijles gehad. Ging heerlijk! Het weekend lekker met mijn vriend gehad. De kids zijn groot genoeg om zichzelf te kunnen vermaken en vonden het ook wel lekker dat papa en mama er even niet waren ;) 'sAvonds lekker wezen uit eten. Stiekem een paar wijntjes genomen (ssssttttt) en geslapen als een blok!! En daardoor de zopiclon niet genomen! Gisteren bij schoonmoeder en verloofde geweest. Ze gaan volgende maand trouwen. Hoe bijzonder! Mijn partner (haar zoon) is haar getuigen. En ze vroeg me gisteren of ik haar nagels wil doen (ben ooit nagelstyliste geweest) Ik was helemaal overdonderd! Eerst kan ze mijn bloed wel drinken (zeker na al die bagger die ik over me heen heb gekregen van haar) en nu gaat het opeens bijzonder goed tussen haar en mij.... Haar verloofde is een schát van een man! Die moet je gewoon fijn knuffelen die man!! 

Dus van mijn kant goede berichten! Hoop dat dit de rest wat moed geeft. Het leven en ontwennnen gaat met pieken en dalen. Ik geniet van mijn piek, want ik weet ook dat het zomaar anders kan zijn. 

Knuffel voor allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Kaida74:

Dikke knuffel voor jou @Kannietmeer!! 

 

Hier een paar heerlijke dagen gehad. (+nachten!) Sinds ik met de schaapjes en lammetjes bezig ben geweest, zit ik in een positieve flow die me écht goed doet! Ook al kost het veel energie, het gééft ook energie. Vrijdagavond paardrijles gehad. Ging heerlijk! Het weekend lekker met mijn vriend gehad. De kids zijn groot genoeg om zichzelf te kunnen vermaken en vonden het ook wel lekker dat papa en mama er even niet waren ;) 'sAvonds lekker wezen uit eten. Stiekem een paar wijntjes genomen (ssssttttt) en geslapen als een blok!! En daardoor de zopiclon niet genomen! Gisteren bij schoonmoeder en verloofde geweest. Ze gaan volgende maand trouwen. Hoe bijzonder! Mijn partner (haar zoon) is haar getuigen. En ze vroeg me gisteren of ik haar nagels wil doen (ben ooit nagelstyliste geweest) Ik was helemaal overdonderd! Eerst kan ze mijn bloed wel drinken (zeker na al die bagger die ik over me heen heb gekregen van haar) en nu gaat het opeens bijzonder goed tussen haar en mij.... Haar verloofde is een schát van een man! Die moet je gewoon fijn knuffelen die man!! 

Dus van mijn kant goede berichten! Hoop dat dit de rest wat moed geeft. Het leven en ontwennnen gaat met pieken en dalen. Ik geniet van mijn piek, want ik weet ook dat het zomaar anders kan zijn. 

Knuffel voor allemaal! 

blij voor je lieverd! Vreugde in je hart en hoofd is gewoon onbetaalbaar. Dat je daar voor moet werken is het dubbel en dwars waard. Ik hoop dat het zo blijft schat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, hier ook weer even berichtje van mij. Ook heerlijk genoten van de zon, ondanks het geraas in mijn lijf. Slapen....ik mag niet klagen. Nog dik 2 weken en ik zit op de helft van de afbouw....wat kijk ik uit naar de laatste inname....ondanks ik mij toch zorgen maak om “daarna” en de shit “daarna”. 

Maar tegelijkertijd weet ik dat dit mij absoluut niet helpt en niemand kan voorspellen hoe het dan zal verlopen. Erdoorheen is de enige optie...ook al is die “eng”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja ik merk wel de vermindere werking denk ik....oude klacht is terug: vastzittende nek uitstralend naar de schouder. Jep stress en betrap mijzelf ook op oude bekende kleine “zenuwtrekjes”. Ik vergeef het mijzelf in deze periode, sta ook onder druk....deal ermee en hoop na mijn echte herstel en het anders invullen van mijn leven waar ik al mee bezig ben paar maanden, dat ik dit kwijt zal raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Sannie:

oude klacht is terug: vastzittende nek uitstralend naar de schouder

ook gewoon een benzo ontwenning klacht. Veel voorkomend! Dus zeker niet te snel denken dat de oude klacht terug is. Maar het is natuurlijk de zwakke plek waar je het eerst op gepakt wordt in je lichaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kannietmeer:

oh ja, en het lijkt erop dat ik of ziek ben geworden of gewoon bol sta van de allergie en dus nodig een afspraak moet maken met de natuurarts die me al van van alles af heeft geholpen. Maar nou had ik dit beter tijdens de vrieskou kunnen doen ( na de behandeling moet je zeker 24 uur niet met de stof waar je allergisch voor bent in aanraking komen en dat gaat niet als je het gewoon inademt omdat het in de lucht zit!), maar ook toen was ik te 'lui' om de telefoon op te pakken en het te regelen. What is wrong with me!!:angry:

Ik hoop dat het met jullie een stuk beter gaat, maar weet nu al dat sommige van jullie er nog slechter aan toe zijn. Mijn hart gaat naar jullie uit en ik weet hoe verrot het allemaal kan zijn. Houd vol jongens. Het gaat op een dag echt beter en we zullen genezen. Dikke knuffel! X

@Kannietmeer

2 weken geleden had ik een ooracupunctuur behandeling. Het oor van een mens heeft veel weg van een baby in de foetus houding.

Als je een allergie punt van je oor zelf wil behandelen dan moet je je oor naar binnen vouwen en dan boven aan je oor voel je een puntje uitsteken, daar zit het allergie punt aan de binnen kant. Dit zou je eventueel kunnen masseren.

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve lieve Liz. ik weet nooit zo goed wat ik moet schrijven als iemand zich rot voelt daarom maar een mooie roos voor jou. Zacht van kleur. Wees ook zo zacht voor jezelf meis.

                                                                                                                                   Bloemen Plaatjes Bloemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Deligaf1:

@Kannietmeer

2 weken geleden had ik een ooracupunctuur behandeling. Het oor van een mens heeft veel weg van een baby in de foetus houding.

Als je een allergie punt van je oor zelf wil behandelen dan moet je je oor naar binnen vouwen en dan boven aan je oor voel je een puntje uitsteken, daar zit het allergie punt aan de binnen kant. Dit zou je eventueel kunnen masseren.

gr

dank je wel Tim. De allergie wordt ook met acupunctuur en drukpuntenacupunctuur behandeld door de arts, in combinatie met ingehouden of uitgeademde adem. Ik kan doordoor al voedsel eten wat ik 30 jaar lang niet heb  gegeten.  Ik is veel onderzoek gedaan en een hele behandling voor opgesteld waardoor het lichaam het echt op kan pakken.
Heb nu morgen een afspraak om 13.00 uur. Ikke goed gedaan , zal ik maar zeggen, want had het al maanden uitgesteld. Zal dan eens vragen of het zinvol is in deze behandeling om dat oorpuntje mee te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve benzo strijders, 

Ik hoop dat het zonnetje jullie goed heeft gedaan. Met mij gaat het heel goed ik heb weer een goede nachtrust en geen last van angsten of bijwerkingen. Ik ben al bijna een maand benzo vrij! :)

Ik merk wel dat ik het moeilijk vind om nu op deze forum aanwezig te zijn. Ik ben blij dat ik gewoon met vrij weinig klachten wist te stoppen, maar vind het tegelijkertijd moeilijk om te lezen dat dat niet bij iedereen het geval is en kan mij hierdoor heel schuldig voelen gek genoeg... Ik zou graag willen dat het voor iedereen zo makkelijk zou gaan.

Wel wil ik jullie bedanken voor de lieve woorden en steun! Ik heb hier heel veel aan gehad tijdens de afbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer  

Hoe erg voor je, ik hoop dat het snel voorbij waait

Sinds gisteren zijn mijn neurologische klachten weer hevig opgelaaid. Mijn huid staat in brand, ik word door duizenden naalden gestoken, mijn ledematen schokken aanhoudend. Vorige nacht geen oog dicht gedaan, ik vrees dat komende nacht dezelfde richting uit gaat.

Ik heb ook sinds de volledige afbouw last van eetbuien. Is dat een gekend verschijnsel?

Zucht zucht zucht

@muurbloempje  @bolletje ik ben zo blij dat het met jullie goed gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei muurbloempje:

Hallo lieve benzo strijders, 

Ik hoop dat het zonnetje jullie goed heeft gedaan. Met mij gaat het heel goed ik heb weer een goede nachtrust en geen last van angsten of bijwerkingen. Ik ben al bijna een maand benzo vrij! :)

Ik merk wel dat ik het moeilijk vind om nu op deze forum aanwezig te zijn. Ik ben blij dat ik gewoon met vrij weinig klachten wist te stoppen, maar vind het tegelijkertijd moeilijk om te lezen dat dat niet bij iedereen het geval is en kan mij hierdoor heel schuldig voelen gek genoeg... Ik zou graag willen dat het voor iedereen zo makkelijk zou gaan.

Wel wil ik jullie bedanken voor de lieve woorden en steun! Ik heb hier heel veel aan gehad tijdens de afbouw.

Ik snap jou heel goed! Ondanks dat ik het soms echt slecht heb, kan ik ondanks dat toch nog steeds volledig functioneren! Juist fijn jouw verhaal te lezen lief muurbloempje en hoe fantastisch dat het jou zo goed gaat! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...