Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 20-2-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieverds,

Te lang liggen lummelen in bed. Dacht dat het veel vroeger was en ook vergeten de wekker te zetten. Ja dat vraagt om problemen. Nu moet ik haast maken. Maak er wat van vandaag kanjers.

 

Mogguh Bol, ik was er al om 5 uur uit ;-).

Dochter is de OK in, dus nu mag ik wachten, (zo'n uur of 4 of 5) voordat we haar weer zien. Nu dus ff rusten. Ik heb keelpijn.... iets is aan de hand in mijn longen en keel. Wat precies weet ik niet.

Rustig aan dus nu, laptop op schoot in de hal op de bank, en met de oordoppen erbij kan ik mogelijk zelfs tukken.  Ja tukken.. in het openbaar ja.... als je moe bent moet je rusten en ik heb inde afgelopen 2 jaar wel geleerd dat het niet uitmaakt waar je dat doet, als je maar echt tot rust komt. Lukt dat hier niet dan ga ik verderop naar de bibliotheek.

Hoe het met de rest van de onze benzo familie en mogelijk gasten? Laat van je horen, we zijn er om je te steunen. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat de operatie goed is gegaan Liz! Ik kreeg gisteravond een  behoorlijke wave voor Mn kiezen, slapen gaat best redelijk nog steeds, maar vandaag is ook ruk. Voel me echt heel naar, veel irritant aanwezige symptomen. Als je dan een aantal dagen best oke verlopen....”vergeet” of mss “stille hoop” dat het afneemt en “bang” weer ff het besef waar ik mee bezig ben en doorheen moet. Ja toegegeven dit maakt mij dan weer even onrustiger/angstiger ook al weet ik: het hoort erbij. Ik ben het zat, maar moet nog ff :huh:

Ik word ook behoorlijk moe einde middag/avond...maarja straks toch hardlopen want toch voelt dat goed, ondanks de vermoeidheid. 

Ohja de probiotica die ik gebruik van Vitals is op advies van Liz....werkt echt geweldig!

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Sannie:

@Cyclad58 toch fijn dat je nu rustiger bent en blijft als het wat rommelt in de buikstreek, pure winst mentaal zou ik zo zeggen, goed hoor!

@Deligaf1 heftig wat je allemaal moet aanpakken....

Het is geen pretje iig, er mee rond blijven lopen wordt ook steeds zwaarder. De stenen worden voor me gelegd alleen ik moet ze zelf bewandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer, 5 uur is wel erg vroeg, zeker voor jou! Is het goed gegaan met de operatie van je dochter? Hopelijk blijf je zelf verschoond van het griepvirus. 
@bolletje, je mag best eens een dagje aanlummelen en langer blijven liggen. Soms heb je dat nodig! 

@Sannie, ja die waves, ze komen en gaan. Goed dat je je activiteiten blijft doen, dat gaat je zeker helpen!

@Deligaf1, mooie woorden en zoals jij het zegt zo is het ook 

Mijn dag was niet goed. Ten eerste vroeg wakker met buikpijn. Stoelgang is weer niet goed, weer beangstigende symptomen. Dat maakt mij dan weer onrustig. Is dit hypochondrie? Het lijkt er op. Gek genoeg heb ik bij andere lichaamssensaties geen last van  negatieve of bange gedachtes, maar hierbij wel. Mar goed, het is ook weken hiervoor weer goed gegaan. Ik zal me wel te veel zorgen maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyclad ik weet niet of jij last van hypochondrie hebt, mijn man had het heel erg. Hij had overal last van en kon  helemaal niets meer als zich 12 jaar laten verzorgen door mij. Was heel erg gericht op alles wat hij voelde en trok alles in het negatieve. Maar hij mankeerde niets. Men kan met neg. gedachten heel wat lichamelijke ongemakken veroorzaken. Hetzelfde als bij zelfhypnose. Je kan daarmee pijn uitschakelen maar ook oproepen. Ook onzekerheid als je je daar op richt. Hij leefde door zijn Asperger in zijn eigen wereld en dat werd hoe langer hoe kleiner, en richtte zich hoe langer hoe meer op zijn zogenaamde kwaaltjes.

Cyclad zorg dat je genoeg prikkels van buitenaf krijgt. Heel belangrijk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2019 om 17:05 zei Sannie:

Ohja de probiotica die ik gebruik van Vitals is op advies van Liz....werkt echt geweldig!

Super lieverd!

 

Op 21-2-2019 om 15:20 zei Cyclad58:

Dank je, @bolletje

Vannacht was een ramp, vandaag overdag ook. Huisarts bezocht. Hij heeft het één en ander uitgelegd over de werking van de darmen bij spanning en stress. Heeft verder geen gekke dingen geconstateerd. Het blijft mijn dark horse, hoe ik het ook wend of keer. 

Ik ben ook meer groente en fruit gaan eten en gebruik regelmatig gebroken lijnzaad. Als ik een smoothie maak doe ik het er altijd in. Daarnaast genoeg gezonde vetten proberen naar binnen te werken, genoeg water drinken dagelijks ( probeer echt eens een maand heel gedisciplineerd 2 liter water naar binnen te werken en je word er echt een ander mens van!) Kijk deze video maar eens:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Cyclad58:

Die 2 liter water per dag haal ik denk ik wel, ik kom in elk geval heel ver. Lijnzaad gebruik ik ook, evenals probiotica. Het kan altijd beter natuurlijk, maar het gaat soms ook weken prima. 
 

Zou bijna zeggen: jammer... want dan had je iets kunnen doen. Ik ben zelf ook niet totaal gelukkig met mijn stoelgang, en weet ook nog niet waar dat nu aan ligt, dus ....tja.... We blijven zoeken en proberen en anders ook maar accepteren-_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...