Spring naar bijdragen

Woensdag 20 februari 2019


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

Weer goede nacht, weer zelf, op tijd, en uitgerust wakker. Lijkt misschien onnodig, dat steeds maar melden, maar ik ben er blij mee en het geeft me ook weer vertrouwen en houvast. Houvast om los te kunnen en durven laten, het "nu" weer aandacht te geven.  En.... het is niet vanzelfsprekend na zon duikeling. 

Koffie. Kachel lijkt niet nodig. Zon bijna op mijn bus. 

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars  ik zou me kunnen voorstellen dat een keuze, zoals die bij jou voorligt, nu ook "open" en uitgesproken is, grote gevolgen heeft voor de manier waarop je naar je dag of week kijkt... naar de "wat wil ik eigenlijk wel of niet doen" ... voor mij zou dat in ieder geval wel zo zijn.

Een ander perspectief, zeg maar....waardoor het begrip "levenskwaliteit" ook een hele andere betekenis en inhoud kan krijgen dan voor anderen, dan wat anderen "verwachten" of "invullen" voor je nu.

Misschien een idee daar iets mee te doen? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sonnetje:

Iemand gister: ‘ik durf het bijna niet te vragen’ gekeken?

Ja, ik heb het gezien gisteren. Zeker een aanrader voor anderen hier. 

Wel vond ik dat ze "de alcoholisten" teveel afzonderden van de "andere (normale) mensen" alsof er bij die anderen nauwelijks drankproblemen bestaan of aan het ontstaan zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb om 13 uur een interviewafspraak met iemand die tijdens het maken van de afspraak (na zijn dienst!) een kegel had. Deze afspraak is vóór  zijn dienst. 

Zie er tegenop en heb me voorbereid. 

Ongeschreven regel dat we elkaar rechtstreeks op zoiets aanspreken, zodat de collega zelf nog de gelegenheid heeft zich ziek te melden of het op een andere manier "heel" te houden. Vóórdat we het melden, want ja, dat doen we wel! En dan staat er heel snel 500 meter van de vestiging alcoholcontrole. 

"Ik durf t haast niet te vragen"

Hoop dat t niet nodig is, maar.... it takes one to see one?

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sonnetje, bedankt voor de tip. Ik ga het nu terugkijken. 

Vandaag is de pijn echt niet te doen. Wordt eind van de middag teruggebeld door de huisarts of ik sneller naar het ziekenhuis kan. 

Vandaag niet zo positief. Van de hele dag op bed liggen wordt eens mens niet beter. Sorry voor de klaagmodus. Ben erg verdrietig erover en ook wel wat boos. Mijn huisarts heeft al zo vaak gepusht voor een operatie maar het gebeurt niet. Hopelijk in het ziekenhuis waar ik nu naar toe ga wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jopie:

@Lars  ik zou me kunnen voorstellen dat een keuze, zoals die bij jou voorligt, nu ook "open" en uitgesproken is, grote gevolgen heeft voor de manier waarop je naar je dag of week kijkt... naar de "wat wil ik eigenlijk wel of niet doen" ... voor mij zou dat in ieder geval wel zo zijn.

Een ander perspectief, zeg maar....waardoor het begrip "levenskwaliteit" ook een hele andere betekenis en inhoud kan krijgen dan voor anderen, dan wat anderen "verwachten" of "invullen" voor je nu.

Misschien een idee daar iets mee te doen? 

 

Iedereen moet daar de dagopvang of je moet bijna dood zijn. Ik had me heel stelig voor genomen om er iets van te maken nu ik er weer heen moet. Maar ik zit daar alleen maar ontevreden te zijn en dat is voor niemand goed. Maar ga morgen beginnen met verven wie niet waagt wie niet wint wie weet schuilt er een picaso in mij. Wij eten wortels vandaag met vlees en aardappelen en toetje is verassing niet dat het bijzonder zal zijn maar ik weet het gewoon niet -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lange dag, goede dag. En... geen ongewenste kegel gelukkig. Morgen nog even en dan een lang weekendje weg met vrienden. Ook wel fijn, gewoon een luxe huisje, met sauna, geen kinderen en wel veel boeken...   even helemaal weg van alles en afstand nemen (wat, maar dat terzijde, natuurlijk alleen maar kan omdat ik dochter met de kinderen veilig weet in een ánder vakantiehuisje :) )

Nog even wat puzzelen en dan.... het bed in! Welterusten allen.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei spirit:

 

Als je collega na zijn dienst drinkt is dat toch na werktijd? 

 

Dat klopt. Maar als ie met kegel van de bus stapt is het iets andere koek. :)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je het fotograferen niet weer oppakken @Lars. Ik zie wel een fotoreportage voor me van wat je allemaal meemaakt tijdens de dagbesteding en dat je daar dan een eigen draai aangeeft. Of leuk om fotoos van je kleinkinderen te maken misschien. Je was er zo enthousiast over toen je die camera kocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...