Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 februari 2019


Lars

Aanbevolen berichten

Moghu kanjers,

Reach. ik ben niet geweest om foto's te laten maken ook van m'n pols, gewoon omdat ze er toch niets aan kunnen doen. Als ik weer last van m'n heup krijg ga ik misschien wel. De dokter dacht een versleten heup, ik denk ischias want heb nu nergens last van. Lief dat je daar aan denkt duhus een dikke :lips: op je neus, mits je niet aan 't snotteren bent. Hahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Enigszins verlegen van smaragd en lars gisteren niet meer welterusten gemeld...wist domweg niet hoe te reageren en zweeg dus maar.. :heart:

Vanochtend vroeg al 2 kleintjes naar kdv gebracht, en zowaar: gewoon uitgerust wakker om 6 uur. Fijn is dat. Ik durf bijna voorzichtig weer te denken dat deze "golf" weer voorbij is. Het gedoe niet natuurlijk, maar mijn eigen diepe angst en wanhoop wel. Nog even de schaamte daarover door (ja, ook dát) en dan gaan we weer gewoon verder. 

De bus in de zon gezet. Laat maar komen deze dag. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen hier. 
Mijn 'to do' lijstje voor vandaag klaar. 
Tenminste: er staat op wat ik wil/moet doen compleet met volgorde en tijden erbij. 
Dat is voor mij dé manier om de vaart er in te krijgen en te houden. Werkt perfect over het algemeen... 
Over het algemeen dan hè? :P
Goed dat je die Refusal blijft slikken Sonnetje. 
Ik zag jou vorige week ergens een zin schrijven waarin je aangaf dat je op 'vrijdag een wijntje wilde drinken' ... en 
toen vroeg ik me af of je al gestopt was met de Refusal. Nee dus. 
Het lijkt me dus een kwestie van gewoon elke dag die pil slikken, dan hoef je geen discussie met jezelf aan te gaan, 
kun je alle voors en tegen van een glaasje negeren, hoef je nergens meer van te balen want: 
Je slikt Refusal, einde discussie, einde overpeinzingen, einde innerlijk gesprek.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Sonnetje:

De Refusal zit er weer in. Afgelopen dagen weer veel twijfel maar nee, hup pil erin niet zuipen. 

Het is nu dag 16... een dag tegelijk. 

Gister hele dag geen lorazepam hoeven nemen, helaas door een slechte nacht en veel afspraken bij behandelaars vandaag (brengt wat stress) er vanmorgen toch maar 1 ingenomen. Was zo nerveus. Nou ja, geeft niet. Zit nog in de afbouw en ik drink niet!!

Fijne dag allen :)

Ga zo door! Geen twijfel want het was afschuwelijk! Het ging heel slecht en nu langzaam wat beter. En hoe langer je niet drinkt hoe stabieler je wordt. Het laatste wat je wilt is weer terug naar die chaos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Klinkt als n goede beslissing @Sonnetje.

Ik heb een paar dagen vrij en mn jongste zoon van 13 heeft vakantie. Ben steeds van alles aan het plannen om te doen, maar hij maakte me vanmorgen duidelijk dat het VAKANTIE is en dat het fijne daarvan nu juist is, dat je niks hoeft en dat hij normaal gesproken toch al zoveel moet. Daar geef ik hem maar gelijk in. Het zegt meer iets over mij dat ik vind dat er van alles ondernomen moet worden. Dagje naar andere stad, museum, familie etc. en zo niet dan moet er in ieder geval opgeruimd of een taart gebakken. Belachelijk! Mn kind heeft vrij, mag hij ajb zelf bepalen wat hij doet:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even een berichtje van mij

Want..druk, druk (vertel een wat nieuws :))
Net terug van de volkstuin
Ja,ja sinds zaterdag zijn we in het bezit van een heuse volkstuin
Een stuk omgespitte grond met een schuurtje, wat straks een huisje moet worden
|Kasje erbij, waar ik uren mee bezig ben geweest om het schoon te maken, want je kon er niet meer doorheen kijken van de aanslag

Dus nog meer werk, dat wel, maar heel erg leuk en de hele dag buiten
En daar mijn huis eindelijk helemaal opgeknapt is, moet ik toch wat om handen hebben he, buiten mij werk om :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei rapilos:

Helemaal waar Lars
Nog steeds in love inderdaad, alweer ruim een jaar nu
Nog steeds heel erg happy de peppy

Heb al heel veel groenten om te zaaien, en ja kopje koffie of thee in de tuin
Helemaal gezellig
Eerst de rimboe daar nog eventjes opruimen :lol:

Een jaar alweer de tijd gaat snel van harte gegund rapi geniet er maar lekker van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk rapilos! Veel plezier daarmee, kan me goed voorstellen dat dat lekker is. 

Hier lange, volle maar goede dag achter de rug, lege avond voor me. En ik hou m ook leeg. En dan bedoel ik ook echt leeg.

Kacheltje aan (bijna te warm), theewater staat op. Koekjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@NickyLJ80, bedankt voor het vragen. Het is me redelijk gelukt. 

Heb de paarden weten te verzorgenvandaag en gister. Alleen gisteravond ging er nog een jong meisje haar pony rijden. Ik hou het altijd van de achtergrond wat in de gaten. Dus hoorde gister enorme klap. Meisje eraf gevallen en zag meteen dat het mis was. Been stond haar. Dus ambulance en haar ouders gebeld. Pony op stal gezet voor haar. Gelukkig viel het mee, als in gebroken been, maar toch je voelt je verantwoordelijk. Dus in de avond 3 wijntje gehad. Niet goed. Geen reden om te drinken dus kan alleen mezelf de schuld geven. 

Verder moet ik rest van de week de pijn uitzitten. Het went inmiddels na 3 jaar, maar och wat wil ik die operatie graag. 

Iemand nog tips voor vermaak tijdens periodes op bed liggen? Ik kom niet verder dan Videoland, lezen en puzzelboekjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gats wat naar voor die griet. En voor jou. Ik ben geen held met gebroken botten.

Wel jammer van je wijntjes. Je schrijft "Dus" in de avond 3 wijntjes gehad. Die "dus" die hoort daar niet hè ;) Maar dat weet je zelf ook wel. Hup weer de draad oppakken nu.

En vervelend van je eigen pijn. Lijkt me iets om wanhopig van te worden. En tips... euh... een mooi wandkleed macrameeën (voor mij):lol:? Maar ik heb geen flauw idee, ik zou me ook suf vervelen. Kom maar veel hier lezen en schrijven zou ik zeggen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@NickyLJ80, je hebt gelijk die dus hoort daar niet. Ik moet beter met stress leren omgaan. Gisteravond was natuurlijk best schrikken en dan reageer ik heel accuraat, maar daarna komt het binnen. 

Heb met mijn moeder afgesproken dat ik morgen ga leren breien. Klinkt suf maar mijn broertje krijgt in het voorjaar een dochter dus kan tegen die tijd hopelijk wat leuke kleertjes maken. Heb wel geleerd dat ik het beste maar moet maken van die week per maand. Eerder huilde ik constant van de pijn, maarja dat levert je enkel dikke rode ogen op. 

En ik heb sowieso mazzel. Zonder de paarden zou ik volledig afhankelijk zijn van het UWV. Ik ben namelijk voor nu afgekeurd voornamelijk wegens de pijn en mijn ptss. Al hoop ik ooit wel weer in mijn vakgebied erbij te kunnen werken, ook al is het maar 2 dagen in de week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...