Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 18-2-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Bolletje, fijn weekend gehad? 

Ik ben vandaag vrij en dat is mooi met dit mooie weer. Ik was vanmorgen helaas erg vroeg wakker door buikklachten. Dit weekend 2 verjaardagen gehad en ik merk gewoon dat ik dat moet bezuren. Je eet en drinkt dan toch wat anders en daar kan ik sinds de benzo afbouw echt niet goed meer tegen. Vandaag maar weer back to normal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Joehoeeeee waar zijn jullie. O goeie morgen allemaal:DPlaatjes Kusjes knuffels

Hier!! :lips:

Na de eenerverende middag gisteren, lag ik om 22.00  al in dromenland. 2 keer kort wakker geweest en geslapen tot half 9!! Goeie genade!! Ik moet vaker lammetjes geboren zien worden en schapen knuffelen :Ddan hoef ik ze 'savonds/'snachts niet meer te tellen ;)

Vandaag maar even bijkomen...

Weet iemand een fotoverkleinings-app? Dan kan ik hier wat foto's plaatsen voor wie het leuk vindt ;)

IMG_20190217_181828-768x1024.jpg

IMG_20190217_171939-1024x768.jpg

bewerkt door Kaida74
App gevonden om foto's te verkleinen :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Cyclad58:

Helemaal top, @Kaida74!

Ja @bolletje, helaas wel. Ik heb het laatste jaar vaker last van obstipatie, wellicht een erfenis van het afbouwen van de benzo's

Eet je genoeg vezels, drink je genoeg water, sinaasappelsap helpt ook. Koffie op de nuchtere maag of een glas lauw warm water. Ik heb ook regelmatig last van obstipatie, maar bij mij komt het, denk ik, door de pro biotica. Als ik die een paar dagen vergeten ben dan word mijn ontlasting meteen een heel stuk dunner (sorry voor de details Hahaha) 

Lief hè dat lammetje. "Mijn" baby :heart: Ik ga komende week nog even kijken hoe het met mijn druifje gaat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cyclad58:

Oh ja, ik drink genoeg, en vezels neem ik ook wel voldoende. Het is bij mij soms na een weekend waarin we wat onregelmatiger eten een paar dagen foute boel. 
Heeft het lammetje jouw naam al gekregen? :)

Oh ja dat herken ik! Als ik bijvoorbeeld een wijntje (of 2 ssst)  heb gedronken dan merk ik dat ook meteen aan mijn stoelgang ;)

Helaas krijgt ze geen naam maar een oorbel met nummer. Ik kan haar wel adopteren :) Ben serieus aan het overwegen om dat te doen. Mijn eigen lammetje :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kaida74:

Oh ja dat herken ik! Als ik bijvoorbeeld een wijntje (of 2 ssst)  heb gedronken dan merk ik dat ook meteen aan mijn stoelgang ;)

Helaas krijgt ze geen naam maar een oorbel met nummer. Ik kan haar wel adopteren :) Ben serieus aan het overwegen om dat te doen. Mijn eigen lammetje :heart:

Doen!!!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Sannie:

Doen!!!! :D

En dan is als ze over 2 jaar zelf zwanger wordt dan word ik oma whoehahaha!!! Oké ik zal stoppen met mijn geblaat over schapen ;) (lol)

Hier een redelijke goede nacht gehad. 2 keer kort wakker en verder goed geslapen. Dus ik ben weer gestabiliseerd. Gaan we er weer een kwartje zopiclon afhalen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...