Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 feb 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Weer thuis sinds gistermiddag. Zo uitgeslapen als een hoentje nog door de jetlag. Op t werk een gekkenhuis waar ik niet veel aan kon doen tijdens de reis. Komende week vakantie opgenomen. Wordt nu een uitdaging om die nu niet te laten vergallen door het gekkenhuis. 

Enfin. Gezondheid goed. Gezin goed. Mag niet klagen. 

Ik ga koffie zetten. Sterkte aan allen  weer vandaag ieder met zn zorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Ja de lente komt er aan hé? Dadelijk gauw boodschappen doen en verder kijk ik wel. Misschien ff mijn terras doen.

Lekker hé dat gevoel Jopske:lips:?

Lars in een rolstoel zitten heeft ook veel voordelen hoor, 't is even over een drempel heen. Maar dan kan je ook echt genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Lekker even een vrije week @bumperjim. @Lars hoop dat je snel door  de onwennigheid heen bent en geniet van de zon. Mijn oudste zoon van 16 gaat straks een weekje weg met zijn vriendinnetje en fam. Druk aan t pakken, ik ga nog ff snel naar de winkel broodjes en lekkere dingen halen voor onderweg. Er getuige van zijn hoe een puber zijn tas inpakt (waar ik me niet mee mag bemoeien) is een bijzonder iets (3 spijkerbroeken vol met scheuren in een land met min 10????) :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En euh.@Lars  als je geslikt hebt: even een afspraak maken voor een of ander mega-druk concert. Ongelooflijk hoe de zee van mensen zich opent vóór je, voor jou als rolstoeler, zodra jij je er dwars doorheen naar het podium werkt. Echt een ervaring. :heart:

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen m'n schoonzusje voor het eerst in een rolstoel naar buiten ging vond iedereen dat zo 'zielig'. Zijzelf was zo'n beetje
de enige die glunderde dat ze zo toch nog ergens kwam...
Natuurlijk is het slikken, Lars, maar probeer het positieve van het bestaan van rolstoelen voor ogen te houden. Jij kunt nu nog
naar de ijsjes toe. Als de ijsjes naar jou toe zouden moeten komen werd het ijsjes drinken i.p.v. ijsjes eten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Bor:

Dus husband is toch maar naar het biljarttoernooi gegaan vanmorgen die hij eerder afgezegd had omdat hij het weleens frustrerend vind dat hij z"n grote hobby niet zo goed meer kan omdat hij de controle over z"n arm en been grotendeels is kwijtgeraakt.

En ik heb besloten om vandaag thuis te blijven met alleen mezelf en m"n muziek (ontspanning voor mij) en goed uit te zieken vandaag, dus ik ga dan ook niet naar die begrafenis vanmiddag.

Dat is een goede zet van je husband. Nou zal het met biljarten anders zijn dan met tekenen en schilderen, maar toen ik zelf m'n arm niet meer kon gebruiken
zoals voorheen heb ik m'n manier van schilderen aangepast aan m'n beperking. Dat heeft ook wel even geduurd, hoor, voordat ik me neer kon leggen bij de
situatie, maar uiteindelijk gaf het rust en voldoening toen ik merkte dat 'het nieuwe schilderen' net zoveel uitdaging opleverde als de oude manier.
Maar ik snap ook wel dat het bij biljarten toch uiteindelijk meer op 'beheersing' aankomt. Of hij moet het 'creatief biljarten' bedenken... :huh:

Ik hoop voor jou dat je aan een middag genoeg hebt om uit te zieken. Die begrafenis niet bijwonen is in elk geval wel verstandig, denk ik.

(PS. ken je het programma 'Stuk'? Een mooie en aangrijpende soort van documentaire over mensen in een revalidatiecentrum. Ik wil het zelf nog
terugkijken, heb alleen de eerste twee afleveringen gezien, maar ben onder de indruk van de verschillende manieren van verwerking van zgn. noodlot,
van heel zwart tot zeer positief...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...