Spring naar bijdragen

Huiskamer 15-2-2019


204yha

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! :)

Ben een tijdje niet geweest, hopelijk boekt iedereen wat vooruitgang en kan er een beetje genoten worden van het opkomende weer. VitD is rete belangrijk dus die krijgen we gelukkig weer wat. 

Ik ben sinds sept gestopt met lorazepam, heb zelf een microdosering afbouw gedaan. Kwam van 1 jaar gebruik 1 mg af. Had daarvoor al chronische klachten die moeilijk te onderscheiden zijn van de ontwenningsklachten. 

Ik voel mij wel wat beter en het lukt wel om afleiding te vinden en bezig te blijven. Wat ik echt merk is een aanhoudende vermoeidheid ( lamlendig zijn, luiheid ) en cognitieve problemen en troebel en soms drukkend hoofd, ook merk ik veel schommelingen betreft hormonale menstruatie cyclus en voel ik mij 90% van de tijd wel heel laag in stemming richting depressief. 

Zijn deze dingetjes wellicht herkenbaar of moet ik dat echt los van de ontwenning zien? Afgelopen zomer toen ik aan 0,15 ong zat voelde ik me best wel goed qua energie levels. 

Fijne dag allemaal! Geniet van de zon X 

bewerkt door 204yha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei 204yha:

Hallo allemaal! :)

Ben een tijdje niet geweest, hopelijk boekt iedereen wat vooruitgang en kan er een beetje genoten worden van het opkomende weer. VitD is rete belangrijk dus die krijgen we gelukkig weer wat. 

Ik ben sinds sept gestopt met lorazepam, heb zelf een microdosering afbouw gedaan. Kwam van 1 jaar gebruik 1 mg af. Had daarvoor al chronische klachten die moeilijk te onderscheiden zijn van de ontwenningsklachten. 

Ik voel mij wel wat beter en het lukt wel om afleiding te vinden en bezig te blijven. Wat ik echt merk is een aanhoudende vermoeidheid ( lamlendig zijn, luiheid ) en cognitieve problemen en troebel en soms drukkend hoofd, ook merk ik veel schommelingen betreft hormonale menstruatie cyclus en voel ik mij 90% van de tijd wel heel laag in stemming richting depressief. 

Zijn deze dingetjes wellicht herkenbaar of moet ik dat echt los van de ontwenning zien? Afgelopen zomer toen ik aan 0,15 ong zat voelde ik me best wel goed qua energie levels. 

Fijne dag allemaal! Geniet van de zon X 

hi Dear,

al je aanhoudende klachten zijn herkenbaar. Ik heb alles behalve de menstruatie cyclus op dit moment. Maar de rest heb ik ook meer dan een jaar later. Super irritant.
Wel superfijn dat je er vanaf bent! Kwestie van tijd, goed voor jezelf zorgen. Het komt helemaal goed.

 x Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-2-2019 om 11:05 zei 204yha:

Hallo allemaal! :)

Ben een tijdje niet geweest, hopelijk boekt iedereen wat vooruitgang en kan er een beetje genoten worden van het opkomende weer. VitD is rete belangrijk dus die krijgen we gelukkig weer wat. 

Ik ben sinds sept gestopt met lorazepam, heb zelf een microdosering afbouw gedaan. Kwam van 1 jaar gebruik 1 mg af. Had daarvoor al chronische klachten die moeilijk te onderscheiden zijn van de ontwenningsklachten. 

Ik voel mij wel wat beter en het lukt wel om afleiding te vinden en bezig te blijven. Wat ik echt merk is een aanhoudende vermoeidheid ( lamlendig zijn, luiheid ) en cognitieve problemen en troebel en soms drukkend hoofd, ook merk ik veel schommelingen betreft hormonale menstruatie cyclus en voel ik mij 90% van de tijd wel heel laag in stemming richting depressief. 

Zijn deze dingetjes wellicht herkenbaar of moet ik dat echt los van de ontwenning zien? Afgelopen zomer toen ik aan 0,15 ong zat voelde ik me best wel goed qua energie levels. 

Fijne dag allemaal! Geniet van de zon X 

Je staat niet machteloos tegenover je stemming. Met Bach bloesem remedies kun je je stemming beïnvloeden.

En een verbetering van stemming heeft op zijn beurt weer invloed op gezondheidsklachten. Bach remedies kunnen dusdanig harmoniserend werken kan dit effect sterk kan zijn.

Als je er iets mee zou willen doen zou je er een boek(je) over moeten lezen.

Zelf vind ik dat het boekje "Het Werk van Dr. Edward Bach" een duidelijke beschrijving van de remedies geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...