Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 februari 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Moghu strijders,

Nou was ik gisteren een verhaal aan het schrijven naar Reacher waarom ik zo boos was, stond de taxi er,(veel te vroeg). Dus even verder met het verhaal.

De man die veel om uitleg vraagt, komt aan het eind van de vragen met heel veel tegenvoorstellen. Hij heeft wel wat verstand ook van dingen maar ook van veel dingen helemaal niet. Dan krijg je onzinnige voorstellen en daar zit ik niet op te wachten. Zonde van m'n tijd. Nou daar was ik heel kwaad om.

Vandaag weer lekker aan de gang. Nu met glas. Ook weer hartstikke leuk om te doen.

Lars doodmoe?:wacko: Vroeg naar bed en slapen,  slapen en nog eens slapen kerel. Van de week om 18.15 naar bed gegaan en om 6.30 op gestaan. Voel me weer goed.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers
weer een lentedag.
mijn date van gisteren (bijna 102) vond dat ik een leuke jurk aan had.
grappig dat zo'n hoffelijke heer dat nog ziet.
Ik had n witte potroos en choc. muffins meegenomen, dus het was
ook wel een echte date. Er werd alleen wat eenzijdig veel gedut:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Wakker van de zon op mijn kop. De eerste keer dit jaar. En ja, die vogels... Dát is fijn!!!

Grappig ook dat ik alle kou, regen, donkerte die er was dan ook meteen weer bijna vergeten ben, me bijna niet meer voor kan stellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me de afgelopen weken weer flink zenuwachtig laten maken voor niks.

Deze keer was me door mijn baas gevraagd om een twee uur durende sessie te leiden over een bepaald werkgerelateerd onderwerp. Aan die sessie namen vijf collega's deel uit een ander team. Min of meer "vreemde" mensen dus en geen hele duidelijke agenda. Waarom kan ik nooit eens ontspannen toeleven naar zoiets? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal

 Mijn dienst zit erop. Mijn dag ook. Ik doe helemaal niets meer vandaag. Morgen pas. 

Ik wens iedereen een goede en rustige nacht toe. Ook zij die nog met zorgen in de kop zitten waar ze nog geen kant mee op kunnen: "dit gáát over"

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...