Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6-2-2019


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Goede nacht gehad? 

Ik mag over de mijne niet klagen,  een uur of 7 heb ik wel getukt.  Heb een vrije dag vandaag, maar de weergoden lijken mij niet welgezind, het regent hier flink met weinig vooruitzicht op droge perioden vandaag. Het is niet anders. 
Aan alle ontwenners en afbouwers: sterkte en bedenk dat je vandaag weer een dagje dichterbij genezing bent gekomen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@Cyclad58 wat leuk dat jij de huiskamer opent! 

Tis bagger buiten, jakkes! En dan moet ik vanaaf ook nog lopen :angry:

Mijn nacht is iets beter verlopen dan de afgelopen 2 nachten. Zonder paniek in slaap gevallen van ik denk 22.30 - 3.19....even wakker gelegen tot 4.00 denk ik ofzo en daarna tot 6.30 dus ik ben blij.

@bolletje beterschap....ik heb ook last van Mn heupen...maar dat is eigen schuld hihihi

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen Cyclad,

Ik heb ook een dagje vrij genomen, en de dokter gebeld. Veel last met lopen. Ik denk dat het m'n heup is, dus komt ie vanmiddag hier.

Zo nu eerst een draadje maken bij tips en adviezen over hobby's. :)

Ahhh wat naar! Sterkte lieverd!! Dikke knuffel 

 

2 uur geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen allemaal, 

Goede nacht gehad? 

Ik mag over de mijne niet klagen,  een uur of 7 heb ik wel getukt.

1 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen!

@Cyclad58

Tis bagger buiten, jakkes! En dan moet ik vanaaf ook nog lopen :angry:

@bolletje

Lieve San! Je MOET NIETS! Zeker nu je pijn hebt en in de ontwenning zit! Dagje rust nemen met hardlopen en morgen kijken hoe het dan gaat? Leg de lat niet te hoog mop!!!! 

Wat lekker dat je zo lang hebt geslapen!! Ik ben jaloers! Zoals verwacht, na een goede nacht nu weer een waardeloze nacht gehad. Maar dat komt door de vele vervelende telefoongesprekken gisterenmiddag. Veel huilen, boosheid, onbegrip, onrecht, niet gehoord worden.... Mijn vriend was pas laat thuis en ik was in mijn eigen plekje, dus daar heb ik ook niet mee kunnen praten (behalve even kort aan de telefoon toen hij in de auto zat) Dus om de haverklap wakker :(

Ik ga mezelf maar eens in de kleren hijsen. Moet boodschappen doen, want mijn draakje komt bij me lunchen. Gezellig voor ons samen. Gelukkig zijn die momenten er ook! (Plus dat ik weet dat ze uit school thuis komt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen!

@Cyclad58 wat leuk dat jij de huiskamer opent! 

Tis bagger buiten, jakkes! En dan moet ik vanaaf ook nog lopen :angry:

Mijn nacht is iets beter verlopen dan de afgelopen 2 nachten. Zonder paniek in slaap gevallen van ik denk 22.30 - 3.19....even wakker gelegen tot 4.00 denk ik ofzo en daarna tot 6.30 dus ik ben blij.

@bolletje beterschap....ik heb ook last van Mn heupen...maar dat is eigen schuld hihihi

Het is zeker bagger. Ik heb besloten om niet te gaan hardlopen, enerzijds omdat ik het echt té slecht weer vindt en anderzijds omdat het er nu toch op lijkt dat er een griepje komt postvatten. 
Als je toch gaat lopen @Sannie ben jij mijn heldin van de dag! Het komt hier werkelijk met bakken uit de hemel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen Cyclad,

Ik heb ook een dagje vrij genomen, en de dokter gebeld. Veel last met lopen. Ik denk dat het m'n heup is, dus komt ie vanmiddag hier.

Zo nu eerst een draadje maken bij tips en adviezen over hobby's. :)

Prachtig draadje, @bolletje. Fijn dat je het geopend hebt. Hopelijk valt het mee met je heup, beterschap in elk geval! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei muurbloempje:

Goede middag allemaal! ik heb gewoon voor het eerst in maanden in totaal 8uur geslapen wel afgebroken, maar ik heb me in geen tijden zo fijn gevoeld! zit nu op mijn 6e nacht zonder lorazepam. 

Gefeliciteerd, super hoor!!!! Dat heeft vertrouwen ook al zou het vannacht weer tegenvallen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Het is zeker bagger. Ik heb besloten om niet te gaan hardlopen, enerzijds omdat ik het echt té slecht weer vindt en anderzijds omdat het er nu toch op lijkt dat er een griepje komt postvatten. 
Als je toch gaat lopen @Sannie ben jij mijn heldin van de dag! Het komt hier werkelijk met bakken uit de hemel. 

Ik laat het je straks weten...hier ook met bakken uit de hemel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé hé de dokter is net geweest. Hij woont een paar huizen verder dus wacht hij tot het laatst voor hij langs komt.

Nou er moeten foto's gemaakt worden van m'n heup en pols ook. Misschien slijtage. en de pols is na de breuken vorig jaar nog veel te dik en de pezen van de duim en vingers kunnen helemaal verkeerd zitten. Daar ben ik dan klaar mee.:wacko:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bolletje:

Hé hé de dokter is net geweest. Hij woont een paar huizen verder dus wacht hij tot het laatst voor hij langs komt.

Nou er moeten foto's gemaakt worden van m'n heup en pols ook. Misschien slijtage. en de pols is na de breuken vorig jaar nog veel te dik en de pezen van de duim en vingers kunnen helemaal verkeerd zitten. Daar ben ik dan klaar mee.:wacko:

Balen Bolletje, maar goed dat je even door de molen gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei bolletje:

Hé hé de dokter is net geweest. Hij woont een paar huizen verder dus wacht hij tot het laatst voor hij langs komt.

Nou er moeten foto's gemaakt worden van m'n heup en pols ook. Misschien slijtage. en de pols is na de breuken vorig jaar nog veel te dik en de pezen van de duim en vingers kunnen helemaal verkeerd zitten. Daar ben ik dan klaar mee.:wacko:

Sterkte lieve bol! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Hé hé de dokter is net geweest. Hij woont een paar huizen verder dus wacht hij tot het laatst voor hij langs komt.

Nou er moeten foto's gemaakt worden van m'n heup en pols ook. Misschien slijtage. en de pols is na de breuken vorig jaar nog veel te dik en de pezen van de duim en vingers kunnen helemaal verkeerd zitten. Daar ben ik dan klaar mee.:wacko:

Ach lieve @bolletje wat naar!!!! Ik heb het ook op mijn heupen (hihihihi leuke woordspeling) Heb heupdysplasie. Aan 1 heup ben ik 16 jaar geleden geopereerd. De andere moet nog, maar mijn hoofd zit nogal diep in het zand ;) (operatie, revalidatie,etc....) Dus zolang het gaat, gaat het. 

Beterschap lief mens!! Hoop dat het meevalt en het snel beter met je mag gaan :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie voor de reactie lieve kanjers.

Ja en  m'n ene been is langer dan de andere dacht meneer de dokter. Heu???? Ja dahag     Plaatjes Vrouwenik zie er best nog goed uit voor m'n leeftijd.

Niks te zien. Nou ja bijna.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...