Spring naar bijdragen

onze h. kamer 5-2-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedes 's morgens Supertjes,

Bloem. Deze. Oeps wel; erg groot.

O Zelda dat is Breath of the wild. Het grootste spel ooit gemaakt, maar alleen op de Wii U heb jij die? Ik ben er echt maanden mee bezig geweest. En de laatst Tombraider is ook erg mooi met veel geheimen en puzzels.

Kanjers lijkt het jullie wat om een apart draadje aan te maken over onze hobby's zodat de huiskamer alleen bestemd blijft voor onze dagelijkse beslommeringen? Wel erg leuk om ook over andere dingen te schrijven en eventueel te vertellen hoe we onze hobby's doen. Ik hoor het wel. Denk dat het goed is om ons ook te concentreren op andere dingen.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei bolletje:

Goedes 's morgens Supertjes,

Bloem. Deze. Oeps wel; erg groot.

O Zelda dat is Breath of the wild. Het grootste spel ooit gemaakt, maar alleen op de Wii U heb jij die? Ik ben er echt maanden mee bezig geweest. En de laatst Tombraider is ook erg mooi met veel geheimen en puzzels.

Kanjers lijkt het jullie wat om een apart draadje aan te maken over onze hobby's zodat de huiskamer alleen bestemd blijft voor onze dagelijkse beslommeringen? Wel erg leuk om ook over andere dingen te schrijven en eventueel te vertellen hoe we onze hobby's doen. Ik hoor het wel. Denk dat het goed is om ons ook te concentreren op andere dingen.

 

Hey @bolletje kun jij gedachten lezen? Zat ik ook over te denken hihihihi. Dus mijn stem heb je alvast :)

ik heb EINDELIJK weer eens een GOEDE nacht gehad! Werd wel weer eens tijd.... Geslapen van half 12 tot half 6!! Daarna nog gedoezeld en licht geslapen tot half 9. Ik schrok gewoon dat het al half 6 was Hahaha! Raar, dat het een nacht heel goed gaat en daarna meestal weer weken prut.... Maar het hoort erbij. Daar heb ik me ondertussen wel in berust. 

vanmiddag gesprek met de GGZ arts en ik kreeg gisteren een mail van een man die volgens mij voor de verzekeringsmaatschappij van mijn ex werkgever werkt. Of ik hem vandaag wil terugbellen "om één en ander toe te lichten" Lekker vaag mailtje..... Gaat over het bezwaarschrift, maar wat heb ik nog met mijn ex werkgever te maken? Dus ik weet niet wat ik wel of niet kan zeggen... Iemand hier ervaring mee?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kaida74 Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad zeg! mogen er nog vele volgen voor jou en iedereen natuurlijk!

Zelf heb ik voor het eerst sinds maanden weer 5uur achter elkaar doorgeslapen en dat zonder slaapmedicatie! heb denk ik bijna 7 uur geslapen vandaag! 

En nog een leuk weetje, omdat ik super trots ben mijn zoontje is nu precies een half jaar oud! Tijd voor gebak! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kaida74:

Hey @bolletje kun jij gedachten lezen? Zat ik ook over te denken hihihihi. Dus mijn stem heb je alvast :)

ik heb EINDELIJK weer eens een GOEDE nacht gehad! Werd wel weer eens tijd.... Geslapen van half 12 tot half 6!! Daarna nog gedoezeld en licht geslapen tot half 9. Ik schrok gewoon dat het al half 6 was Hahaha! Raar, dat het een nacht heel goed gaat en daarna meestal weer weken prut.... Maar het hoort erbij. Daar heb ik me ondertussen wel in berust. 

vanmiddag gesprek met de GGZ arts en ik kreeg gisteren een mail van een man die volgens mij voor de verzekeringsmaatschappij van mijn ex werkgever werkt. Of ik hem vandaag wil terugbellen "om één en ander toe te lichten" Lekker vaag mailtje..... Gaat over het bezwaarschrift, maar wat heb ik nog met mijn ex werkgever te maken? Dus ik weet niet wat ik wel of niet kan zeggen... Iemand hier ervaring mee?? 

Ehhh afwachtend opstellen. Kan zijn dat het UWV kritische vragen heeft gesteld aan je ex werkgever! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei muurbloempje:

@Kaida74 Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad zeg! mogen er nog vele volgen voor jou en iedereen natuurlijk!

Zelf heb ik voor het eerst sinds maanden weer 5uur achter elkaar doorgeslapen en dat zonder slaapmedicatie! heb denk ik bijna 7 uur geslapen vandaag! 

En nog een leuk weetje, omdat ik super trots ben mijn zoontje is nu precies een half jaar oud! Tijd voor gebak! 

Dubbel gefeliciteerd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Weet jij niet dat die hele kleintje mensjes niet bij gebaketende volwassenen mogen zijnBloem? Die moeten minstens 3 dagen uit huis;) Ik eet nooit gebak, zal zo even mijn adres geven goed?

Op eigen risico het is wel een echte piranha armen, vingers niks is veilig! 

Maar kan hem ook echt niet langer dan een halve dag missen! Volgens mij is die navelstreng er nog steeds niet van af..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei muurbloempje:

@Sannie Heb je dat uit het niets gekregen? of is er iets veranderd? klinkt wel heel raar ja!

Ik had dit ook tijdens de oxa ontwenning. Nu wisselen de symptomen elkaar af en sommigen zijn er altijd zoals bijvoorbeeld oorsuizen. Heb vd paniekaanvallen weken geen last gehad....te druk weekend achter de rug met veel prikkels, wat een extra lading geeft denk ik. Maar dat op mijn zij liggen ineens weer problemen geeft, te vreemd voor woorden. Overigens heb ik geen angst meer voor de paniekaanvallen en ik kan ze dus vrij eenvoudig ook de kop indrukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sannie:

Ik heb ook iets idioots...als ik in bed lig krijg ik dus weer paniekaanvallen, vooral als ik op mijn linker of rechterzijde lig....op Mn rug zakt het weg....achterlijk toch! 

wat bizar Sannie! Wat zwaartekracht ook nog met  onze hormonen doen, en balans van de oren..... word er zo moe van:wacko::wacko::lol:
Fijn wel dat je merkt dat het over gaat als je op je rug ligt. Zolang je nog niet recht op moet zitten....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Sannie:

Ik had dit ook tijdens de oxa ontwenning. Nu wisselen de symptomen elkaar af en sommigen zijn er altijd zoals bijvoorbeeld oorsuizen. Heb vd paniekaanvallen weken geen last gehad....te druk weekend achter de rug met veel prikkels, wat een extra lading geeft denk ik. Maar dat op mijn zij liggen ineens weer problemen geeft, te vreemd voor woorden. Overigens heb ik geen angst meer voor de paniekaanvallen en ik kan ze dus vrij eenvoudig ook de kop indrukken. 

Had je dat vannacht voor het eerst sinds langere tijd of kort daarvoor ook al? Je hebt gisteren natuurlijk wel een inspanning gedaan, het kan zijn dat dat toch net die ene prikkel te veel was.

Fantastisch dat je ze de kop in kan drukken, dat is pure winst! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cyclad58:

Had je dat vannacht voor het eerst sinds langere tijd of kort daarvoor ook al? Je hebt gisteren natuurlijk wel een inspanning gedaan, het kan zijn dat dat toch net die ene prikkel te veel was.

Fantastisch dat je ze de kop in kan drukken, dat is pure winst! :rose:

@Cyclad58 het komt met vlagen. Heel raar...sliep ook al even zonder kussen omdat met kussen niet ging...nu weer met. Die paniekaanvalletjes in bed voor het slapen gaan is echt weken geleden en nu sinds jet weekend weer. Wellicht maak ik mij ook wat druk om de 4 wkn termijn, wat ik eerder vertelde....deze verloopt as maandag en dus kan ik mij nu echt niets permitteren...lat hoog i.p.v. laag. Ik weet het niet zeker hoor....zou kunnen en had wat zorgen om een probleem van mijn oudste...hebben we nu onder controle gelukkig....

Ik ben dolblij dat ik ze onder controle heb....nog mooier als ze verdwijnen...maar dit mag ik nu niet verwachten in deze fase, maar vertrouw erop dat dit na herstel wel gaat gebeuren, allemaal dankzij het programma wat ik gedaan heb.

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bernice:

Dat heb ik dus ook. Wanneer ik 's nachts panisch wakker word ga ik op mn rug liggen en dan zakt het af, alleen jammer dat ik niet op mn rug kan slapen.;) 

Hihihi dit kon ik ook niet, maar nu een stuk beter :rolleyes::face-icon-small-shocked: Ik heb het ook alleen voor in slaap vallen en dat lukt dan ook niet meer. Als ik tussentijds wakker word...gelukkig geen paniek.

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...