Spring naar bijdragen

Zondag 3 februari 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Uitslaapdag blijkbaar... nog geen draadje. 
Eerst de boel maar even opengooien... 

Andere helft van de zaterdagkrant met een bakje erbij... 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.
Beetje later dan 'normaal', jarige ega vandaag dus wat anders dan anders met cadeautje geven en zo...
Straks wat simpel verjaardagsbezoek, simpel in de zin van 'gewoon' m'n moeder en een broer en schoonzus.. m'n vrouw heeft zelf geen
enkele familie meer, op een zus na waar we al dik tien jaar taal noch teken van hebben vernomen. Dat is iets tussen die zussen, daar
bemoei ik me wijselijk niet mee.
Verjaardagen stellen hier niet veel voor, daarom is zelfs 'simpel' verjaardagsbezoek al een aanslag op onze normale manier van doen.
Maar niet vervelend, hoor.. en we hebben er nog prachtig helder weer bij ook, dat ziet er op zich al feestelijk uit.

Misschien voor mezelf niet echt nodig, maar om de 'vandaag-niet-drinkers' te steunen en omdat ik nog steeds achter het principe sta
weer even een vermelding op het dagpact..

Dagpact : (:))

MarQ

Kohtje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nah dan moet je op voorhand een plekje gekocht hebben.
Maar ik ga in mei nog wel een keertje op de rommelmarkt staan denk ik.
Moeilijk voor me want ik ben een hamsteraar(es) en het liefst hou ik de meest onzinnige dingen bij.

Gaat zijn gangetje. Nog steeds dezelfde grote problemen in mijn hoofd die er niet zijn.
De architect gaat in gang schieten dus ik pieker of ik het financieel wel haal. Moet bijlenen voor de verbouwingen. Maar daar blijft het niet bij. Ohw nee, het moest eens gebeuren dat het gepieker daar bij blijft :D. In mijn hoofd lig ik dan al half in de goot, zonder bokes..
Mijn grootste vijand is nog steeds dikwijls mezelf.  

Dus ik ben weer in overdrive.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn gewicht blijft mooi op punt.
De bloedtest op tbc is dan toch negatief gebleken wat goed is maar ze willen wederom een huidtest doen. Sla me dood (niet letterlijk), geen idee waarom nog een keertje.
Ik heb teveel kleren gekocht in de solden waar ik gezien ik binnenkort misschien in de goot lig, geen geld voor heb.

Op het werk voel ik me redelijk dom omdat iedereen met grote woorden gooit en ik enkel geïnteresseerd ben in taart dus niet kan volgen.

Het is wat gescheten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mn zoontje had kickboksles in t park en ik heb heerlijk gekeken in t zonnetje. Ondertussen een goeie daad gedaan, troep opgeruimd in t park. Overal lagen ballonnen met slagroomspuit (waarsch tieners met lachgas) lege blikjes red bull, lege pakjes peuken en andere troep. Applausje voor mezelf:);):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtje!!!! :heart:

Hier nog zo’n vijand van zichzelf en overdrive, ja, ben ik ook zoooooo goed in! Ik heb er deze week voor gezorgd dat alle belangrijke dossiers geen doorgang kunnen vinden, mijn directeur ontslagen wordt en dat mijn collega daar de schuld van krijgt....:ph34r:

Ik moet er tegen vechten om het niet echt te geloven. Wil het liefst dat het morgen is, zodat.... zodat wat? 

Hmpfh

Mij gebeurt dit als ik te veel op mijn bordje heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...