Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 1 februari 2019


Sannie

Aanbevolen berichten

Sannie, wat goed van je. Vind je t meevallen in vergelijking met de oxa? Erg last van ontwenning gehad? 

Zelf heb ik momenteel best last van ontwenning. Bah. Toch te snel van 2 naar 1,5 in 2 weken tijd. Vorige x ging dat (van 3 naar 2,5) ook al niet best. Wel raar dat dat bij mij pas na dik een week komt. Maar ja, gewoon Dom dom dom. En nu dus proberen niet in t negatieve te blijven hangen. 

Iedereen een goede dag vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei doorbijter:

Sannie, wat goed van je. Vind je t meevallen in vergelijking met de oxa? Erg last van ontwenning gehad? 

Zelf heb ik momenteel best last van ontwenning. Bah. Toch te snel van 2 naar 1,5 in 2 weken tijd. Vorige x ging dat (van 3 naar 2,5) ook al niet best. Wel raar dat dat bij mij pas na dik een week komt. Maar ja, gewoon Dom dom dom. En nu dus proberen niet in t negatieve te blijven hangen. 

Iedereen een goede dag vandaag

Een wereld van verschil! Niet dat het lekker is of probleemloos, maar ik ben tot nu toe nog steeds functioneel, werk nog steeds FT en doe mijn ding. Ik heb ook echt mindere dagen of vooral avonden, maar te doen :)

Met de oxa in de derde afbouwpoging was ik uitgeschakeld....

waar bouw jij vanaf, ben het ff vergeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen strijders en overwinnaars!

Ik heb mijn eerste mijlpaal gehaald, 1 Mg is afgebouwd :D

Whiehoe!!!!!! Tijd voor een feestje! 

Ik hou het verder even kort (als het lukt ;) )

Hier een rot week. Vriend is naar het buitenland. Ik moet voor 3kids plus logé zorgen. De jongste zoekt continue ruzie en verrekt het om te luisteren. Echt héle nare dingen zeggen, regels aan dr laars lappen, grote mond geven, etc... Ze heeft ondertussen al 2 weken huisarrest én telefoon arrest gekregen. (Het begon met 3 dagen.... Kun je nagaan hoe bont ze het maakt :( )

Gelukkig is mijn vriend er vanavond (laat) weer en gaan we morgen met haar om tafel, want allebei accepteren we dit belachelijke gedrag niet. 

Ben door dit alles helemaal gesloopt. Vannacht een paar keer boven de wc pot gehangen van de stress. Het is bijna niet te doen.... Maarja.... Zal wel moeten hè...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kaida74:

Whiehoe!!!!!! Tijd voor een feestje! 

Ik hou het verder even kort (als het lukt ;) )

Hier een rot week. Vriend is naar het buitenland. Ik moet voor 3kids plus logé zorgen. De jongste zoekt continue ruzie en verrekt het om te luisteren. Echt héle nare dingen zeggen, regels aan dr laars lappen, grote mond geven, etc... Ze heeft ondertussen al 2 weken huisarrest én telefoon arrest gekregen. (Het begon met 3 dagen.... Kun je nagaan hoe bont ze het maakt :( )

Gelukkig is mijn vriend er vanavond (laat) weer en gaan we morgen met haar om tafel, want allebei accepteren we dit belachelijke gedrag niet. 

Ben door dit alles helemaal gesloopt. Vannacht een paar keer boven de wc pot gehangen van de stress. Het is bijna niet te doen.... Maarja.... Zal wel moeten hè...

 

 

 

Spook is het :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kaida74:

Whiehoe!!!!!! Tijd voor een feestje! 

Ik hou het verder even kort (als het lukt ;) )

Hier een rot week. Vriend is naar het buitenland. Ik moet voor 3kids plus logé zorgen. De jongste zoekt continue ruzie en verrekt het om te luisteren. Echt héle nare dingen zeggen, regels aan dr laars lappen, grote mond geven, etc... Ze heeft ondertussen al 2 weken huisarrest én telefoon arrest gekregen. (Het begon met 3 dagen.... Kun je nagaan hoe bont ze het maakt :( )

Gelukkig is mijn vriend er vanavond (laat) weer en gaan we morgen met haar om tafel, want allebei accepteren we dit belachelijke gedrag niet. 

Ben door dit alles helemaal gesloopt. Vannacht een paar keer boven de wc pot gehangen van de stress. Het is bijna niet te doen.... Maarja.... Zal wel moeten hè...

 

 

 

Laat maar wel even zien hoe sterk mama's zijn! ondanks het afbouwen nog wel alleen voor de kinderen kunnen zorgen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei muurbloempje:

Laat maar wel even zien hoe sterk mama's zijn! ondanks het afbouwen nog wel alleen voor de kinderen kunnen zorgen! 

Sluit ik mij bij aan. Ik heb geluk, jong kids gekregen en de oudste woont al op zichzelf. De jongste is 15 maar echt een engel...heel sensitief en vielt feilloos aan hoe ik me voel. Weleens lastig hoor...hij prikt er dwars doorheen als ik hem wil ontzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei doorbijter:

Sannie,

Zit aan de lora, 2 eerdere stoppogingen mislukt. 3x scheepsrecht dan maar, haha. Wil tzt ook over naar dia, weet nog niet goed wanneer

Afhankelijk van je klachten lijkt me. Hoe erger de klachten, de meer het tijd is over te stappen. Tussentijdse ontwenning wordt meestal groter. Maar ligt ook aan hoe je afbouwt. Als je allemaal oplost in water en dit over de dag verdeeld, kan de tussentijdse ontwenning misschien wat ontlopen, maar ik heb daar geen ervaring mee.

12 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen strijders en overwinnaars!

Ik heb mijn eerste mijlpaal gehaald, 1 Mg is afgebouwd :D

Ben super blij voor je! Zo dapper en zo sterk gedaan. Ga zo door lieverd! Hoe is het met je nieuwe liefde? Geeft ie je nog veel vreugde en knuffels? :heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kannietmeer:

Ben super blij voor je! Zo dapper en zo sterk gedaan. Ga zo door lieverd! Hoe is het met je nieuwe liefde? Geeft ie je nog veel vreugde en knuffels? :heart::heart:

Lief! Ik wou dat ik mijn “extra nieuwe” liefde wat vaker kon bezoeken, maar nu beperkt het zich nog tot het weekend. Voor nu is dit het beste en straks als ik ben afgebouwd en ga me beter voelen....kan ik iedere dag gaan en daar kijk ik naar uit! Het doet me wel goed hoor als ik ben geweest, ook al voel ik mij op die dagen soms super vervelend. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei muurbloempje:

Laat maar wel even zien hoe sterk mama's zijn! ondanks het afbouwen nog wel alleen voor de kinderen kunnen zorgen! 

Lief! Dank je! 

Maarja, ik zal wel moeten.... Kan ze niet aan hun lot overlaten toch? Gelukkig afgelopen nacht lekker naast mijn vriend geslapen :) Ben wel een keer of 3 wakker geweest, maar kon vrij snel weer inslapen. Dus opzich best een redelijke nacht gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kaida74:

Lief! Dank je! 

Maarja, ik zal wel moeten.... Kan ze niet aan hun lot overlaten toch? Gelukkig afgelopen nacht lekker naast mijn vriend geslapen :) Ben wel een keer of 3 wakker geweest, maar kon vrij snel weer inslapen. Dus opzich best een redelijke nacht gehad.

Fijn wijffie!!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...