Spring naar bijdragen

gestopt


roham

Aanbevolen berichten

nu 20 dagen droog .heb even een eyeopener gehad dor 3 weken geleden in elkaar te storten mentaal..Dit heb ik nodig gehad om tot inzicht te komen.

Sindsdien geen zucht meer gehad ,ben er zo klaar mee.ik heb nu meer energie slaap beter en voel me gewoon beter.

ga weer naar de AA bijeenkomsten,dus ben er weer.Ik ben zo blij dat ik nog een kans heb gekregen.Kortom ben ik zo dankbaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moeliijke week.Vorige week kwam mijn dochter van 20 die bipolair is ,s;nachts naar me toe en huilde.Ze wil zich inschrijven bij de levenseinde kliniek,omdat

ze alleen maar lijdt.Eergister had ze een afspraak met de pschiater en kreeg ik een telefoontje ,mama ik word opgenomen.

de 4e keer al in 1 jaar.Ik ging naar haar en zat bij het gesprek met de psychiater en de psychiatr bevestigde dat hij t niet onder controle kon krijgen.

Het enige wat ze nog konden proberen is Lithium ,hij schreef dat liever niet voor ,vanwege de ernsitge bijwerkingen,maar als t niet anders kon,moest het.

Ik ben daarna verloren naar huis gegaan.Zoveel gedachtes ,ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet.Onrust,leegte enz.

1ding weet ik zeker ik wil niet meer drinken,niet meer.Ook al heb ik zucht ,nee ik doe t niet meer.Nu weet ik alleen niet wat ik met mezelf aanmoet.

dag en nacht gedachtes die ik niet kan stoppen,mijn kind die zoveel lijd en ik sta machteloos .Het enige wat ik kan is liefde geven,luisteren,er vor haar zijn ,

maar ik kan haar pijn niet wegnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een machteloosheid en onmacht! Heel veel sterkte!

Geen adviezen en er is denk ik geen enkel advies tegen het verdriet van een ouder om je eigen kind... alleen iemand die meeleest en als ouder de pijn voelt van onmacht als iets groter dan het ouderschap je treft en je machteloos bent! 

Heel veel kracht toegewenst !!! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Benerklaarmee:

Wat een machteloosheid en onmacht! Heel veel sterkte!

Geen adviezen en er is denk ik geen enkel advies tegen het verdriet van een ouder om je eigen kind... alleen iemand die meeleest en als ouder de pijn voelt van onmacht als iets groter dan het ouderschap je treft en je machteloos bent! 

Heel veel kracht toegewenst !!! 

 

dank je wel ,ik ga zo maar naar de AA ,lieve groetjes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Woodie:

Wat heftig zeg! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat je ondanks de situatie nuchter kunt blijven. Drank gaat je hierbij niet helpen als je er voor jezelf en je dochter wilt zijn. :rose:

Dat klopt ,drinken is nog go voor mij .lieve groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...