Spring naar bijdragen

ZONDAG 20 JANUARI


Gast

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Kohtje:

niet meteen weer zo ingewikkeld

Och, is toch niet zo moeilijk, we worden niet op de aarde gehouden door de zwaartekracht, maar doordat we er op worden gedrukt door de kromme ruimte.
Alleen moet ik het verband met vacuüm verpakt nog even zien te vinden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel naar vader geweest, maar hij werd niet wakker. heb hem lekker gelaten, een zoen gegeven en ben weer gegaan. Tevreden. Ik ging voor mijn eigen gemoedsrust.

Net met de grappige hond gewandeld. En de lezing vanochtend was erg interessant. Fijne omgeving, mooie fietstocht.

Nu koken. Gnocchi. Ga even kijken hoe ik dat ga bereiden.

@jopie wat een machteloos gevoel moet het geven. Je dealt er maar mee. pfoeh. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kohtje:

Een luie stoel, onlangs een slaapbank, een nieuw matras en dan ook nog een spijkermatje... @lady jane, als je dat zo allemaal leest
dan lijkt het of je een tamelijk horizontaal leven leidt. Ben jij met volleybal degene die het meest naar de bal duikt, dus horizontaal gaat? :);)

ik zit op nr 2 Koh, er is er een die dat nog vaker doet en sneller weer opstaat, maar die is dan ook 1 jaar jonger nog☺
Maar sinds ik die stoel heb, val ik op zondagmiddag erin in slaap, ik die nooit overdag een tukkie kon doen:blush:
na 3 uur ballen, dus welverdiend hoor. En ja, nu jij het zo konfronterend op schrijft, snap ik de toename in kilo's wel weer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...