Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 17-1-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Stoere kanjers en kanjerinnen woehaha,:D

Welkom Gerard en Hill, ik hoop dat jullie veel aan dit forum hebben. Schrijf, klaag, huil, wordt boos, en lach samen met ons. :rose:

Zal ik eens iets vertellen? Ik heb vannacht goed geslapen. Flauw hé? Zat gisterenavond al rond 20.00 te gapen en gapen betekent slapen, dus ik doesjen en naar bed. Normaal lig ik dan toch een paar uur wakker maar nu, zoefffff en weg was de Bol, tot vanochtend 7 uur. Das een hele ruk. Maar ja het was gisteren op de dagbesteding erg druk tja en daar kan ik niet zo goed meer tegen.

En jullie? Is het bij jullie een beetje gelukt? Hebben jullie vandaag iets te doen? Wel uit kijken hé? Het kan glad worden. Ik ben vandaag thuis.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen Stoere kanjers en kanjerinnen woehaha,:D

Welkom Gerard en Hill, ik hoop dat jullie veel aan dit forum hebben. Schrijf, klaag, huil, wordt boos, en lach samen met ons. :rose:

Zal ik eens iets vertellen? Ik heb vannacht goed geslapen. Flauw hé? Zat gisterenavond al rond 20.00 te gapen en gapen betekent slapen, dus ik doesjen en naar bed. Normaal lig ik dan toch een paar uur wakker maar nu, zoefffff en weg was de Bol, tot vanochtend 7 uur. Das een hele ruk. Maar ja het was gisteren op de dagbesteding erg druk tja en daar kan ik niet zo goed meer tegen.

En jullie? Is het bij jullie een beetje gelukt? Hebben jullie vandaag iets te doen? Wel uit kijken hé? Het kan glad worden. Ik ben vandaag thuis.

 

Het is nog stil hier.

Bij mij lukt het slapen vanaf zondag ineens bijna helemaal niet meer. Behandelend arts heeft me 7 stuksTemazepam meegegeven. Ik weet het, benzo. Is voor zo nodig en als het niet nodig is neem ik het natuurlijk niet, maar ik heb mijn slaap hard nodig en als het mijn dagelijks functioneren helemaal gaat ondermijnen (en die kant gaat het wel op) kan ik in elk geval een keuze maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Cyclad58:

Het is nog stil hier.

Bij mij lukt het slapen vanaf zondag ineens bijna helemaal niet meer. Behandelend arts heeft me 7 stuksTemazepam meegegeven. Ik weet het, benzo. Is voor zo nodig en als het niet nodig is neem ik het natuurlijk niet, maar ik heb mijn slaap hard nodig en als het mijn dagelijks functioneren helemaal gaat ondermijnen (en die kant gaat het wel op) kan ik in elk geval een keuze maken. 

Jeetje @Cyclad58 wat ontzettend *piep* voor je!! Ik begrijp je "gevecht" tegen de temazepam wel. Ben je net van het ene af, staat er wat anders voor je neus... Denk je dat het gaat werken (qua tollerantie)? Het idee dat je wat kunt nemen als het échte niet gaat is hopelijk al geruststellend genoeg en hoef je niet aan een nieuwe Pam. 

Sterkte lieve schat! Dit verdien je niet!! Knuffel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Jij had toch ook Magnesium slaap gekocht Cyclad of was dat iemand anders?

Inderdaad dubbel zeg. Van je h.a. Temazepam  krijgen en er ook van af willen. Ben je niet bang om te slikken?

Ik ben al 13 maanden van de Lorazepam af, maar de slaap laat het afweten en dan is het kiezen uit 2 kwaden. Ik wil het liever niet slikken, maar het is toch een geruststellend idee dat ik nu iets in de kast heb liggen. Magnesium heb ik ook, maar daar ga ik niet beter van slapen :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kaida74:

Jeetje @Cyclad58 wat ontzettend *piep* voor je!! Ik begrijp je "gevecht" tegen de temazepam wel. Ben je net van het ene af, staat er wat anders voor je neus... Denk je dat het gaat werken (qua tollerantie)? Het idee dat je wat kunt nemen als het échte niet gaat is hopelijk al geruststellend genoeg en hoef je niet aan een nieuwe Pam. 

Sterkte lieve schat! Dit verdien je niet!! Knuffel!!

Dank je wel, lieve @Kaida74

Ik heb er maar 7 en ik neem het echt alleen als het niet anders kan. Qua tolerantie verwacht ik eigenlijk geen problemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bolletje:

Jij had toch ook Magnesium slaap gekocht Cyclad of was dat iemand anders?

 

Dat ben ik ;) ik heb voor nu de davitamon versie om te proberen. Heb 2 betere nachten achter de rug gelukkig. Voel me ook weer wat beter, al ben ik nog steeds doodmoe.... Vandaag zijn de privacyschotten geplaatst! Hoeraaaaaa! Geen gluurders meer voor mijn raam lang! Hoorde alleen wel dat ze na dit project met de parkeerplaats aan de gang gaan .... Jemig! Wordt wéér overlast. Gunnen ze ons dan echt niet even wat rust??? Mafkezen! :angry:

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Kadia probeer dan tussen de middag ff te rusten meis, dat helpt echt oordoppen in, koptelefoon op, iets over je ogen zodat het donker is en rusten maar.:lips:

Hey lieve @bolletje, dat lukt me dus niet.... Het is te rumoerig.... Dan staat er weer een man aan de deur voor dit, dan weer voor dat. Gelukkig slaap ik 'snachts wel beter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-1-2019 om 18:59 zei bolletje:

Jij had toch ook Magnesium slaap gekocht Cyclad of was dat iemand anders?

Inderdaad dubbel zeg. Van je h.a. Temazepam  krijgen en er ook van af willen. Ben je niet bang om te slikken?

Ik zou zeer bang zijn en dat nooit als optie nemen. Benzo is benzo, welke naam het ook draagt. @Cyclad58 Bekertje melk? Elke dag banaan eten doet je magnesium ook stijgen op een gezonde manier. Lavendelolie capsules.... alles beter dan een benzo. De lavendel olie in de juiste dosis is bewezen effectief, jaja, zelfs volgens de gewone wetenschap, en even effectief als 0,5 lorazepam, zonder de afhankelijkheidsverschijnselen als je stopt. Nu moet ik er bij zeggen dat als je benzo's hebt gebruikt, ik daar nog niet zo zeker van zou zijn, maar ratten die nooit benzo;s hebben gekregen laten dit patroon zien in verhouding tot ratten die dus wel benzo's hebben gekregen. De groep met lavendelolie en de groep met benzos' laten beiden goede resultaten zien, alleen hebben de benzoratten wel ontwenning en de lavendel ratten niet.

Doe het nou niet AD. Gooi die dingen weg en breng je zelf niet in de verleiding maar ga echt op zoek naar de acceptatie in jezelf. Laat het los. Laat het los als je niet slaapt. Accepteer dat je dan minder bent. Er gebeurd verder niets. Alleen als je er een drama van maakt in je hoofd. Vind een manier om je koppie stil te zetten zodat je daar op kunt vertrouwen in de toekomst in plaats van die pillen. Want die zijn niet het antwoord!

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...