Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari


MarQ

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei bolletje:

Stop eens met de ge.ei. mmer over het belangrijkste dat er is in het leven. Een ei.

Ach jij, blij ei! :heart:

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yvonne:

Jannigje, het schiet niet echt op hè? Ellendig hoor. 
 

Inderdaad!! Vanmorgen lang blijven liggen, toen heel voorzichtig opgestaan. Vrijwel meteen schoot “ het” er wéér in, ik kan wel janken! :(:wacko:

Ik heb vanmiddag een afspraak met de fysio.... Ik ben aangekleed, nu er nog zien te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jannigje:

Herkenbaar, helaas, het uitzichtloze gevoel. 

Jamaar @Jannigje, ik weet dat het bij mij tijdelijk is, duurt hooguit een maand of anderhalf. Dat biedt op zich weer wat perspectief aan het uitzichtloze.
Schamel op dit moment, maar tóch...
Heb jij niet één enkel klein richt-/lichtpuntje in het verschiet? :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sonnetje:

Hallo allemaal, tijdje niet geweest! Ging redelijk... sinds dit weekend helemaal shit

De hele dag (stiekum) drinken. ‘S avonds lekker doorgaan. Niet slapen. Om half 2 vannacht een krat bier opgedronken. Vanmorgen binnen 1,5 uur een fles Hugo. 

Zit zo zwaar in gebruik... man blijft thuis deze dagen. Kinderen hadden me zien vallen

Vreselijk wat een scheitzooi. Extra pillen net gehad van dokter om me rustig te houden. Ben helemaal van het padje af.

Hebben jullie naast alle pillen die ik heb nog tips om het wat makkelijker te maken voor mij? 

Heb morgen ook extra afspraak met GGZ. Moet via hun medicatie gaan doen en ze willen even stoppen met de EMDR omdat ze vermoeden dat dat trickerd.

geen tips...en zeker niet nu. Volgens mij ben je nu precies  daar waar je wilt en moet wezen: onderuit gegaan, en hulp toestaan, niets meer 'hoog te houden'..... heel veel sterkte, niet fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja @Sonnetje, jopie geeft hier het antwoord waar ik zelf niet op kwam maar wat ik wel had willen geven.
Afkicken is niet fijn, niet makkelijk, niet leuk en helaas ook zelden echt leerzaam. We weten allemaal hoe je je voelt na zo'n 'consumptie', en
ik wens je sterkte om daar doorheen te komen. En dan hoop ik dat je open staat voor de hulp die je aangeboden gaat worden en moeite gaat/blijft
doen om 'voor eens en altijd' alcoholonafhankelijk te worden.

:heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Sonnetje:

Hallo

Hebben jullie naast alle pillen die ik heb nog tips om het wat makkelijker te maken voor mij.

JA :angry: HIER BLIJVEN KOMEN. En gewoon de draad weer oppakken. En waarom makkelijker maken? Je hebt je kont verbrand, en moet ff een tijd op de blaren zitten er is geen andere oplossing voor. Hier moet je van leren. Schrijf desnoods op hoe je je deze dagen voelt, als je het in de toekomst moeilijk krijgt kan je terug lezen. Goed eten en drinken deze dagen en schrijven hier. En sterkte, je zal het heel hard nodig hebben.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kohtje:

Jamaar @Jannigje, ik weet dat het bij mij tijdelijk is, duurt hooguit een maand of anderhalf. Dat biedt op zich weer wat perspectief aan het uitzichtloze.
Schamel op dit moment, maar tóch...
Heb jij niet één enkel klein richt-/lichtpuntje in het verschiet? :unsure:

Eerlijk antwoord? Op dit moment Niet echt. (Ik aarzel al uren om naar waarheid te reageren omdat het nogal dramatisch of pathetisch over kan komen, dat is niet mijn bedoeling) 

Maar het is wel zoals het is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieve @Jannigje het is inderdaad zoals het is zoals jij je voelt en ook jij mag hier op het forum zijn en je verhaal doen. Dramatisch ben je niet! Jij helemaal niet. Ga delen hier als je er behoefte aan hebt. Niet dat wij er wat aan kunnen veranderen maar we kunnen wel luisteren en soms kan het opluchten om dingen te delen. En we kunnen je natuurlijk knuffels blijven geven en @Reacher (waar ben je) de high thee elke week neer zetten en jou bloemen geven. Gedeelde smart is halve smart of hoe zat het ook al weer?

14656.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎17‎-‎1‎-‎2019 om 07:13 zei Lars:

Goedemorgen zit even in een dip heb het wel vaker het gaat weer voorbij hoop ik. Niets is goed ik baal overal van wind me overal over op nergens geen zin in

O daarom zat je zo te zieken in het draadje van Sober. Hopelijk vandaag beter. Het weer is in elk geval wel beter, dus hup eropuit.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom nou weer dat 'snotneus', @Lars?

Op 17-1-2019 om 07:13 zei Lars:

'Goedemorgen zit even in een dip heb het wel vaker het gaat weer voorbij hoop ik. Niets is goed ik baal overal van wind me overal over op nergens geen zin in'

Uit dit citaat kan een nieuwkomer toch niet weten hoe jouw persoonlijke situatie verder is?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...