Spring naar bijdragen

Huiskamer 15-1-2019


Kaida74

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lieve mensen!

Dat ik gisteren mijn hart gelucht heb en flink heb gehuild, heeft er voor gezorgd dat ik afgelopen nacht zo'n 5 uur achter elkaar geslapen heb! Daarna nog gedoezeld en om 9 uur uit bed gekropen. Heb erg last van mijn gewrichten in de ochtend (fibromyalgie). Vandaag lekker terug naar mijn eigen plekje!! Rust!! Oh wat verlang ik er naar. Gek eigenlijk, want voorheen was het andersom. Maar het is te druk in het huis van mijn vriend. Merk ook aan hem dat het hem teveel is soms, alleen heeft hij een buffer en ik niet. Plus dat hij overdag gewoon naar zijn werk gaat en ik de hele dag thuis ben.

Ennieweej vanochtend rustig aan en vanmiddag naar mijn plekje. Samen met "schoonzoon" een beetje opruimen en wat boodschappen halen. En vanavond weer in mijn eigen bed liggen! 

Hoe heeft de rest geslapen? Hoe gaat het met de afbouwers? 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt iedereen nog op één oor? Of allemaal druk? ;) 

Ik ben inmiddels weer in mijn eigen huis! Heerlijk! Ben kapot, want de spullen van mijn "schoonzoon" moesten weer overgeheveld worden en mijn koelkast moest aangevuld worden ;) Nu nog een wasje ophangen en dan doe ik NIKS meer! Ja vroeg naar bed gaan...

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...