Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 januari


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen hier, wel te laat naar bed gegaan, 
dus te laat opgestaan... maar ach, dat is geen ramp. 
Eerst een bakje
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Ik doe vandaag de polonaise want het is precies 1 jaar geleden dat ik mijn laatste kater had. Ik weet nog precies hoe ik me toen voelde en dat wil ik nooit en nooit meer. Of het weer een jaar gaat lukken weet ik niet, maar vandaag drink ik niet. :heart:voor al jullie support.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rosee:

[...] Of het weer een jaar gaat lukken weet ik niet, maar vandaag drink ik niet. [...]

Haha... nee, dat weten we geen van allen. We zijn God niet, hè? De enige overeenkomst is misschien dat God vandaag óók niet drinkt.
Misschien ook wel, maar dat moet IE zelf weten. Ook dán geldt: wij zijn God niet.. :)

En super gefeliciteerd met je jaar..!!

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan wel huilen, deed ik vanmorgen ook letterlijk, van de pijn. Gisteren schoot het weer in mijn rug, heel vervelend, maar nog te doen. Vanmorgen stond ik in de badkamer en toen ging het weer fout. En daar stond ik, ik kon geen kant op. :( Hangend aan en steunend op de wastafel. Uiteindelijk kon ik met veel gekreun en gesteun mijn telefoon bereiken en het museum afbellen. 

Dit wordt weer een lange dag vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor Jannigje:

knuffel               KNUFFEL      knuffel         KNUFFEL      kNUfFeL    knuffel                               

knuffel                knuffel               KNUFFE            KNUFFEL                knuffel

knuffelKnUffELknUFfelknuffelKNUFFELKNUFFELknUFfel

knuffel               KNUFFEL      knuffel         KNUFFEL      kNUfFeL    knuffel
knuffelKNuFfeLKnUFelKNUFFELkNUFFELknuffelknuFFelKNUffEL

knuffel                knuffel               KNUFFE            KNUFFEL                knuffel

knuffelKnUffELknUFfelknuffelKNUFFELKNUFFELknUFfel

 

en een knuffel toe.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi @Rosee!!

Ik mis @fleurtje. En @Harp hoe gaat het? Je bent welkom hier hoor!

Opeens geen idee waarom, voelt het alsof de dingen zich gaan oplossen. Mooi en fijn. Omstandigheden zijn eender, maar ik word minder meegesleept. Ook super!

En oh ja, ik zat in de auto en toen moest ik aan jullie denken. Er is een bocht in de snelweg en daar heb ik altijd het gevoel op te stijgen van de wereld en heel vrij te zijn. Daar denk ik vaak aan jullie. Alleen dat zeg ik nooit. Nu wel.

Slaap lekker. Ik heb rode wangetjes van het vele dingen doen. Dus ga lekker slapen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kohtje:

voor Jannigje:

knuffel               KNUFFEL      knuffel         KNUFFEL      kNUfFeL    knuffel                               

knuffel                knuffel               KNUFFE            KNUFFEL                knuffel

knuffelKnUffELknUFfelknuffelKNUFFELKNUFFELknUFfel

knuffel               KNUFFEL      knuffel         KNUFFEL      kNUfFeL    knuffel
knuffelKNuFfeLKnUFelKNUFFELkNUFFELknuffelknuFFelKNUffEL

knuffel                knuffel               KNUFFE            KNUFFEL                knuffel

knuffelKnUffELknUFfelknuffelKNUFFELKNUFFELknUFfel

 

en een knuffel toe.

 

:heart::heart: DANK DANK DANK,! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...