Spring naar bijdragen

Huiskamer 14-1-2019


Kaida74

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

@Kannietmeer (nogmaals). Bedankt voor de heldere uitleg over magnesium. Welke soort kun je het beste gebruiken? Er zijn zoveel soorten.... Melaat, oxcyde, citraat, etc... Ik slik zelf van lucovitaal met B6 en l-tryotofaan, maar merk niet dat het helpt. (Heb ook weer een waardeloze nacht achter de rug :(

Vanmiddag gesprek met de GGZ arts. Eens met haar bespreken waarom het een periode heel goed is gegaan, maar nu alweer een tijd bagger slecht. 

@Sanniesucces zometeen!! 

Ondertussen verlang ik naar mijn eigen huis en bed... En dat na 1 week bij mijn vriend. Ik kom hier niet aan mijn rust toe. Het vriendje van onze dochter komt, ondanks dat hij in mijn huis verblijft, te pas en te onpas binnenlopen, eet hier mee, etc... Nog een paar weken volhouden.... Dan gaat hij aan het werk en kan ik mijn huis weer in ;)

@Cyclad58 hoe was jouw nacht? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan ik mij goed voorstellen @Kaida74. Gaat uiteindelijk niets boven je eigen huisje en zeker nu! Maar eerst de verbouwing klaar bij jou en dan eindelijk rust! 

Succes straks bij het GGZ. Ik net psycholoog geweest, beetje praatje pot en ze vond het psychiater verhaal heel vaag en abrupt haha. Tja  hij was ook alleen nodig voor de omzet....ik vind het prima zo. Nu alleen wel naar de huisarts volgende week zodat hij de Dia voor blijft schrijven tot ik klaar ben met afbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Bedankt voor de heldere uitleg over magnesium. Welke soort kun je het beste gebruiken? Er zijn zoveel soorten....

Ik heb citraat ooit gekregen van de natuurarts. Maaaar...... ik ben er wel erg voorzichtig mee en gebruik het eigenlijk niet dus ik kan je niet vertellen hoe het voor me werk. Als je langere tijd op een hogere dosis zit kunnen er ook weer extra klachten ontstaan als je de magnesium weer wilt minderen, en dan moet je dus de magnesium afbouwen. Ik wil hier niemand mee afschrikken of ongerust maken, maar het is de reden dat ik het niet gebruik. Ik moet er bij vertellen dat ik dus van twee personen weet ( in Amerika) die hier mee te maken hebben gehad. Mijn natuurarts vond dit onzin, maar ik geloof toch dat de mensen die hier last van hadden, het niet hebben verzonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kaida74:

Goedemorgen allemaal!

@Kannietmeer (nogmaals). Bedankt voor de heldere uitleg over magnesium. Welke soort kun je het beste gebruiken? Er zijn zoveel soorten.... Melaat, oxcyde, citraat, etc... Ik slik zelf van lucovitaal met B6 en l-tryotofaan, maar merk niet dat het helpt. (Heb ook weer een waardeloze nacht achter de rug :(

Vanmiddag gesprek met de GGZ arts. Eens met haar bespreken waarom het een periode heel goed is gegaan, maar nu alweer een tijd bagger slecht. 

@Sanniesucces zometeen!! 

Ondertussen verlang ik naar mijn eigen huis en bed... En dat na 1 week bij mijn vriend. Ik kom hier niet aan mijn rust toe. Het vriendje van onze dochter komt, ondanks dat hij in mijn huis verblijft, te pas en te onpas binnenlopen, eet hier mee, etc... Nog een paar weken volhouden.... Dan gaat hij aan het werk en kan ik mijn huis weer in ;)

@Cyclad58 hoe was jouw nacht? 

 

Mijn nacht was piep. Helaas. Kon niet in slaap komen. Dat resulteerde in heel veel onrust. Uiteindelijk rond 5 uur in slaap gevallen tot half 10. Daarna nog naar het werk. 
Logisch dat je naar eigen huis en bed verlangt, dat is toch vertrouwd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Sannie:

Balen Ad :huh:

Ik word er gek van. Het ging best even goed, maar ik krijg meteen andere klachten door de opgetreden onrust. 
Ik stond vannacht uit pure wanhoop zelfs met een stripje Lorazepam in mijn hand, ik blijk er nog 3 te hebben. Gelukkig was de expiratiedatum 07-2018, meteen weggemikt. 
Rust is wat ik nodig heb, maar de ontspanning die ik daarvoor nodig heb vind ik maar niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Cyclad58:

Mijn nacht was piep. Helaas. Kon niet in slaap komen. Dat resulteerde in heel veel onrust. Uiteindelijk rond 5 uur in slaap gevallen tot half 10. Daarna nog naar het werk. 
Logisch dat je naar eigen huis en bed verlangt, dat is toch vertrouwd. 

Oh Ad wat PIEP!!  enig idee hoe het komt? En wat sterk van je dat je die strip weggegooid hebt!!! Trots op jou!! Rust is zooooooo belangrijk!!

Ja ik verlang naar mijn huis! We hebben met de kids overlegd. Morgen slaap ik weer in mijn eigen bed! Kanniewachtuuuuuh!  :) Gelukkig begrepen ze het goed en kon ik mijn verhaal kwijt bij mijn dochter en vriend. Hij had het al aan me gemerkt... De lieverd! (We zijn heel close)

@Kannietmeerbedankt voor je verduidelijking over magnesium! Orakel ;) Als we jou toch niet hadden.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ik word er gek van. Het ging best even goed, maar ik krijg meteen andere klachten door de opgetreden onrust. 
Ik stond vannacht uit pure wanhoop zelfs met een stripje Lorazepam in mijn hand, ik blijk er nog 3 te hebben. Gelukkig was de expiratiedatum 07-2018, meteen weggemikt. 
Rust is wat ik nodig heb, maar de ontspanning die ik daarvoor nodig heb vind ik maar niet. 

Lieve Ad heb je weleens yoga overwogen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik een paar oefeningen zelf doe, nog niet echt les, maar misschien is jet  een optie. Loop je nog wel hard ook? 

Malle rommel het huis uit lieverd, alles! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...