Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 januari 2019


Lars

Aanbevolen berichten

Smaragd, wat mooi dat mensen je dit toevertrouwen.
Als je niets toe wilt/kunt lichten, waarom dan niet ook gewoon stopmaand januari even gebruiken?
Het is nu dubbel belangrijk dat jij je aan je eigen plan/doel kunt houden. Partner op de achtergrond erbij
is natuurlijk helemaal fijn. Ook dat kunnen jullie regelen. Fijn dat je dit zo deelt hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal

Hoewel ik er tegenop zag, was de receptie heel erg gezellig

Wel twee wijntjes gedronken, had ik eigenlijk niet moeten doen, dus pact eigenlijk verbroken

Maar heb wel erg genoten, van al mijn gezellige collega's

En verder, wens ik Bor en Luka sterkte

Zo makkelijk hebben jullie het niet lees ik

Hold on he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika ik snap dat het moeilijk is. Voor je vader was het nog abrupter dan voor mij. Het is niet niets. Opeens afhankelijk zijn je letterlijk en figuurlijk bloot geven en nee het went niet. Altijd afhankelijk overal van niet eten wanneer je honger hebt nee je kunt wachten. Het vooruitzicht dat het niet weer anders gaat worden. De opbeurende en positieve verhalen fijn dat je zo geniet van je kleinkinderen wat is het leven toch prachtig. Mopper niet zo wees eens dankbaar. Ik ben dankbaar en ja ik geniet van mijn kleinkinderen maar ik heb ook dagen dat ik er niet meer wil zijn. Ik wil zelf kunnen beslissen over dingen ik wil zelf de regie hebben en mezelf kunnen verzorgen. Als ik om 12 uur een frikadel wil bakken wil ik dat maar dat kan niet. Ik wil nog zoveel maar het kan niet. Heel erg frustrerend bevestig zijn verdriet en zijn boosheid het mag er zijn net als jou verdriet en boosheid :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, 

Laat thuis vanaf mijn avonddienst. Een mw viel op het moment net dat ik naar huis wilde gaan, zoveel bloed(bloedverdunners) en een zichtbare gebroken heup. Ik zie dat meteen aan het naar buiten gedraaide been en dat het verkort is. Moet dan handelen en alles op alles zetten en ze is veilig in het ziekenhuis en ws morgen of maandag operatie.

Bedankt voor de reacties! Fijn om te lezen en ben eruit, ga het gewoon doen. En partner komt de laatste 2 dagen, ook nog een soort van mini vakantie en ik geef gewoon aan dat ik even niet drink omdat ik mij fitter wil voelen. En dat ik natuurlijk helemaal achter het feit sta dat haar man het gevierd wil hebben met champagne etc. Zij zijn geen alcoholisten dus snap het ook wel. Maakte het te groot denk ik, blijft toch wel lastig voor mij, ben gecontroleerd drinker nu na heel veel manieren van stoppen etc. Maar dat delen naar anderen dat kan ik niet, zeker niet hele naasten en dat hoeft ook niet. Alhoewel misschien ga ik ooit zo sterk worden. Schaam mij er nog steeds voor dat ik er dus niet mee kan omgaan. Wil dat ook niet aan de grote klok hangen.

@spirit, ik beantwoord je later, goed dat je je hebt geuit.

@nancy fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!!

Sterkte voor wie het nodig hebben en ben blij dat ik mij kon uiten, heel waardevol dit forum. 

Ik kan lekker uitslapen, heerlijk.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...