Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 januari 2019


Lars

Aanbevolen berichten

:) Goedemorgen frummers. 
Bakje staat klaar. 

 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Het 'daagt'  in het oosten, geen idee of het regent of niet, het is nog behoorlijk donker. 
Maar binnen is het lekker warm al. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vanmiddag avonddienst vanaf 16 uur  dus nog een aantal uren vrij te besteden, heerlijk. Katje kan weer alles eten ondanks dat zijn gebit er bijna voor de helft eruit is. Wat is zo een beestje flexibel. Wel nog elke dag een dosis metacam.

@jopie sterkte, wijsheid en mild naar jezelf zijn! Vanwege dit soort zaken zou ik echt compleet mijzelf kunnen verliezen. Sterk mens ben jij, alle goeds voor jullie in deze situatie.

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Ik ga maar eens aan de studie. Ik heb al een paar maanden er niks aan gedaan en de laatste module van de bachelor moet nu echt af. Ik ben er eigenlijk wel even klaar mee nu, de laatste loodjes wegen zwaar. Daarna de master nog, pfff...dit was een hobby toch?? Ik ga er nog maar eens over nadenken of ik die master nog wel wil. Ik studeer nu al bijna 8 jaar en dan komen er nog eens 3 jaren bij. Nou ja, ik zie nog wel, eerst maar eens deze module afmaken. 

Vanavond uit eten in de Jordaan met familie, weer eens wat anders dan in mijn eigen stad. Fijne dag allen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Moosje,
Wat goed van je ! :heart:
En wat ontzettend fijn, dat je man zo mee wil werken
Dat is heel veel waard hoor, dat hoor je vaak ook anders
Mijn ex had er toen totaal geen begrip voor, en dronk zelf vrolijk door

Nancy,

Sterkte met de studie
Pff, snap dat je het inmiddels wel gehad hebt
Heb je er ook wat aan, als je klaar bent ?
Ik bedoel, kan je daar dan werk in vinden, of iets mee doen als hobby ofzo ?

Enfin, ga maar even strijken, ochtendgym doen (zo geen zin, zit het al uit te stellen door eerst aan de koffie te gaan)
Vanmiddag, een uurtje werken, dan weer ergens anders twee uurtjes werken, en vanavond nog een nieuwjaarsreceptie met buffet van werk
Mijn dag komt wel weer om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Goed, diep, en niet al te lang geslapen. Mijn vlucht is vertrokken en ik heb een weekje op een goede camping in nederland gereserveerd. Kan ik zonder moeite toch gewoon hollen en genieten. 

@Moosje wat ontzettend fijn om te lezen. 

En euh, ja @Smaragd, dit is dan ook behoorlijk verslavingsgerelateerd. Aan alle kanten. 

En weer verder...eerst. koffie. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat jouw man samen met jou er aan gaat werken... top. 
En samen zal het je een heel stuk lichter vallen denk ik. 

Smaragd, ja, over het algemeen herstelt een kat supersnel na het trekken van kiezen of tanden. 
Kan me nog één van onze vorige katten herinneren waarbij bijna niets meer over was van haar gebit na het dierenartsenbezoek: 
zodra de narcose uitgewerkt was sprong ze op het tafeltje waar het eten stond en at haar bakje volledig leeg... bizar. 
Wij hebben altijd het gevoel gehad dat de napijn dus vele malen minder moet zijn geweest dan de pijn die ze voor de ingreep had,
ook al had ze daar niets van laten merken... 

Lekker aan de studie Nancy, het is er echt zo'n dag voor.... en dan als afsluiting gezellig uit eten. 

Wat verschrikkelijk triest allemaal Joop. 
Na alle hindernissen en tegenvallers die er al zijn geweest. 
Even twee virtuele armen om jou heen en een dikke knuf. (((:heart:))). 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Zo naar ouders. Ben erachter wat me zo moe maakt. Voel me klem zitten tussen de twee. Tegengestelde belangen? Ik doe het nooit goed. Oude gevoelens. Hele oude, die de grond onder mijn voeten lijken weg te halen. Het zijn niet de praktische dingen. Die kan ik. Dit misschien ook. Je doet je best @Lika....

Het leuke. Ik ga morgen nergens heen. Lekker lachen en lopen met de hond. ( en vanmiddag ook!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne hier idd net zo. Mijn partner gaf na 1 dag al harde brokjes, ik helemaal hysterisch haha, dat mag niet! Bij navraag dierenarts was het geen probleem. Denk idd dat die pijn ervoor heel erg was, zonder dat ik het door had dus dan is deze pijn niets vergeleken met wat die pijn was.

Sta voor een voor mij lastige beslissing. Een zorgvrager(haar man) heeft mij gevraagd of ik wil helpen in iets heel heftigs. Haar man van 53 is terminaal ziek en ze willen nog 1 keer op vakantie naar Malaga in februari. Euthanasie verklaringen en alles is rond. Zij hebben mij mee gevraagd om samen met hen die vakantie te kunnen doen en ik op de achtergrond. Nodige hulp wanneer het in die dagen niet goed gaat en is vereiste van de spaanse arts dat ik hem assisteer bij het laatste deel. Ben er helemaal voor natuurlijk. Maar voor mij toch wel heftig, kan heel prof handelen maar wil niet nadien in een gat vallen daar. Dat deel moet ik nog goed regelen. Desnoods dat partner laatste 2 dagen ook komt. Ja ik ken mezelf te goed. Na iets heftigs mijzelf belonen. En dat wil ik niet meer op die manier. Heb al ja gezegd tegen die mensen, nu nog mijn eigen noodplan en zaken erom heen. Zij weten natuurlijk niet dat ik alcoholist ben en aan mijn buitenkant zie je dat ook niet. Net gebeld met haar en ze wilde als het allemaal goed is gegaan proosten met champagne omdat hij aangeeft dat zijn dood gevierd moet worden met een drankje en hapje en dat zou echt funest zijn voor mij. Ik heb gezegd dat ik erover nadenk. Moest daar wel even van slikken. Komt goed, kop erbij houden.

 

bewerkt door Smaragd
tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of anders geformuleerd: het hele moeilijk prima kunnen, ook volledig en tot het eind afronden, en dan.... plof!

Ja. Het is zo ongelooflijk adb-gerelateerd dit. Zeker voor de "overjegrens-gaanders"

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei jopie:

Of anders geformuleerd: het hele moeilijk prima kunnen, ook volledig en tot het eind afronden, en dan.... plof!

Ja. Het is zo ongelooflijk adb-gerelateerd dit. Zeker voor de "overjegrens-gaanders"

Nogal ja.... zegt een hele goede ‘overdegrensgaander....’ die in de ogen van anderen alles prima kan.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...