Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 10-1-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Mogguh @bolletje! Beterschap met je drupneus;)

Ik heb matig geslapen. Moest weer erg wennen aan het niet alleen in bed liggen. Snurkende partner naast me. Vanaf half 4 liggen woelen en draaien.... Bleh. Nu (nog steeds in pyjama) op de bank met een kop koffie. 

Geen bijzonderheden vandaag. Dus rustig aan :)

fijne dag :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Sannie:

Morgen @bolletje en @Kaida74!

Bolletje: lekker rustig vandaag en snel maar uit gesnotterd raken!

Kaida: even wennen, hopelijk hersteld je slaap snel...oordopjes werkten dus niet voor het gesnurkB)

Ik ben als een blok in slaap gevallen tot aan de wekker, echt fijn. Straks naar BA

 

Nope, hij zaagt er dwars doorheen Hahaha

Fijn dat je weer zo goed geslapen hebt! Hoe voel je je verder? X

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen strijders

Helaas gaat het hier niet zo goed. Ik ben om 23 uur naar bed gegaan, viel tegen 03.00 uur in slaap. En 3 uur later ging de wekker. Daarnaast hoest ik en heb ik veel slijm. Daarmee begon het ziek worden tijdens de zwangerschap ook. Ik ben dus even volledig van de leg en weet even niet hoe ik hieruit kom. Heeft weinig meer met benzo's te maken. Meer met de traumatische ervaring ervan. Maar hoe ik er los van kom, geen idee..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Jeshen:

Goedemorgen strijders

Helaas gaat het hier niet zo goed. Ik ben om 23 uur naar bed gegaan, viel tegen 03.00 uur in slaap. En 3 uur later ging de wekker. Daarnaast hoest ik en heb ik veel slijm. Daarmee begon het ziek worden tijdens de zwangerschap ook. Ik ben dus even volledig van de leg en weet even niet hoe ik hieruit kom. Heeft weinig meer met benzo's te maken. Meer met de traumatische ervaring ervan. Maar hoe ik er los van kom, geen idee..

 

Ah lieverd wat vervelend! Beterschap! 

Kan me voorstellen dat het je terug doet denken aan vorig jaar, maar probeer dit als een gewone griep te zien. Je bent al zo'n behoorlijke tijd van de benzooi af. Neem veel vitamine C en neem je rustmomenten!! Misschien nog even met je (toenmalige?) behandelaar bellen om je hart te luchten? 

Kop op lieverd en beterschap!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ben vandaag bij de alternatieve therapeut geweest. Ben nu weer een stuk rustiger zowel lichamelijk als in mijn hoofd, beetje euforisch zelfs. Ik heb het e.e.a door genomen met hem volgende week staat er een nieuwe afspraak gepland om de kern van het probleem los te laten en te vergeven.

Ik loop me zelf er heletijd mee in de weg en mezelf te saboteren met de gedachtens die ik er van krijg en angst klachten. Als ik op het GGZ moet gaan wachten met al die onderzoeken en papierwerk loop ik er nog maanden mee rond. 

Ben er wel wat angstig voor om dat los te laten, maar ik moet er toch een keer aan geloven. 

Verder met de ontwenning gaat het, wel  wat klachten enzo maar het wordt niet erger maar beter.

fijne dag.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemiddag,

Ben vandaag bij de alternatieve therapeut geweest. Ben nu weer een stuk rustiger zowel lichamelijk als in mijn hoofd, beetje euforisch zelfs. Ik heb het e.e.a door genomen met hem volgende week staat er een nieuwe afspraak gepland om de kern van het probleem los te laten en te vergeven.

Ik loop me zelf er heletijd mee in de weg en mezelf te saboteren met de gedachtens die ik er van krijg en angst klachten. Als ik op het GGZ moet gaan wachten met al die onderzoeken en papierwerk loop ik er nog maanden mee rond. 

Ben er wel wat angstig voor om dat los te laten, maar ik moet er toch een keer aan geloven. 

Verder met de ontwenning gaat het, wel  wat klachten enzo maar het wordt niet erger maar beter.

fijne dag.

 

 

 

goed bezig Tim!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een verrotte allergie aanval. Mijn ogen jeuken en jeuken, neus loopt, niesen... ik weet niet waar het door komt. Snotjandorie.

@SannieFijn dat je zo goed hebt geslapen

@Kaida74partner en ik slapen apart ivm zijn gesnurk. Je kan hem door de muur heen horen. Ik weet hoe het is. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kannietmeer:

Hier een verrotte allergie aanval. Mijn ogen jeuken en jeuken, neus loopt, niesen... ik weet niet waar het door komt. Snotjandorie.

@SannieFijn dat je zo goed hebt geslapen

@Kaida74partner en ik slapen apart ivm zijn gesnurk. Je kan hem door de muur heen horen. Ik weet hoe het is. Sterkte!

Oh help! Klinkt niet best Liz! Sterkte. Hooikoorts tabletje nemen? 

Mja apart slapen gaat hier niet helaas... En hij snurkt niet elke nacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Deligaf1 wat fijn voor je! Hopenlijk zet dit door :) naar wat voor alternatieve therapeut ga je? Ben benieuwd! 

@Kannietmeer wat vervelend dat dat vlakke gevoel nog zo’n lange tijd kan aanhouden.. twijfel je niet dat dat ergens anders vandaan komt? Van de venlafaxine bijvoorbeeld? Je bent hier altijd zo positief, complimenten voor hoe je dat doet! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Hooikoorts tabletje nemen?

heb er twee genomen. Heb er altijd 1. Maar nu werd het me echt te gortig.

 

1 uur geleden zei Loraa:

 wat vervelend dat dat vlakke gevoel nog zo’n lange tijd kan aanhouden.. twijfel je niet dat dat ergens anders vandaan komt? Van de venlafaxine bijvoorbeeld?

Jazeker. Mijn libido is ook gelijdelijk verdwenen en dat vind ik echt echt echt niet leuk! Ik ben begonnen met het afbouwen sinds 27 december. Ik heb 75 mg en ga 2 mg per week voorlopig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Kannietmeer:

heb er twee genomen. Heb er altijd 1. Maar nu werd het me echt te gortig.

 

Jazeker. Mijn libido is ook gelijdelijk verdwenen en dat vind ik echt echt echt niet leuk! Ik ben begonnen met het afbouwen sinds 27 december. Ik heb 75 mg en ga 2 mg per week voorlopig.

Oh dat van dat libido herken ik. Diepvries -18 hier . Echt NIET leuk!!! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sannie:

Beterschap met het snotteren @Kannietmeer

is vooral jeuk aan de huid aan mijn ogen, dus niet mijn ogen zelf. Heeeeel gek kan ik je vertellen, want het lijkt dan op een contact allergie, maar toch heel plaatselijk. Heb het vaker. En weet niet wat het is. Zit een tijd, dan gaat het goed, en opeens... bam . Hallo daar ben ik. Ik had wel iets geks onder de douche en ik ervaarde druk in mijn neus en holtes, dus ik probeerde te snuiten. Ik kreeg een hele chemische sensatie/geur in mijn holtes, maar zodra ik niet snoot was het weg. Dus alleen bij het druk zetten en lucht door mijn neus duwen ervaarde ik het. Ik deed het daardoor nog een paar keer, om te kijken of ik het me verbeelde. Ik kan de geur niet plaatsen, maar mijn eerste reactie was bijna chloor achtig. En toch was er niets uiteindelijk en ook toen ik bijna klaar was met douchen probeerde ik het nog een keer en toen was er niets. Vreemd!!

 

 

1 uur geleden zei Deligaf1:

@Kannietmeer

He toch liz,

Heb je ooit je bloed laten testen op allergieen?

ik hoop voor je dat het snel weg trekt en niet meer terug komt.

vele testen, en vele antwoorden, maar nooit alle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen strijders

Helaas gaat het hier niet zo goed. Ik ben om 23 uur naar bed gegaan, viel tegen 03.00 uur in slaap. En 3 uur later ging de wekker. Daarnaast hoest ik en heb ik veel slijm. Daarmee begon het ziek worden tijdens de zwangerschap ook. Ik ben dus even volledig van de leg en weet even niet hoe ik hieruit kom. Heeft weinig meer met benzo's te maken. Meer met de traumatische ervaring ervan. Maar hoe ik er los van kom, geen idee..

 

Ik herken het, @Jeshen

Bij mij ook klachten (soms) die niet benzogerelateerd zijn maar waarop ik te krampachtig reageer. Ons zenuwgestel is nog niet helemaal in balans, alles wat we voelen en opmerken wordt ten onrechte uitvergroot door ons zelf. Kwestie van mindfucken, maar dan de verkeerde kant op. Het komt weer goed, straks is je verkoudheid weg en maak je weer een geode nacht en voel je je meteen een stuk fijner. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goede nacht gehad, om 6 uur wakker (ik sliep om 11 uur) en vandaag vroeg naar het  werk en voor het eerst sinds oktober de 8 uur weer volgemaakt. Ging goed. Wil dit nog 2 weken " uitproberen" om te kijken of het goed blijft gaan en dan maar weer formeel volledig aan de slag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei benzodizzy:

Voel al weken een elektrisch magnetisch veld tussen mijn ogen, hoogstens irritant. Herkent iemand dit?

toevallig net een week of 4 gehad maar is nu weg. Het gaf een soort trilling mee op mijn rechterwenbrauw. Onzichtbaar voor het oog en soms trok het door naar mijn rechterwang. Ik merk dat het rechterdeel van mijn lichaam sowiesow meer symptomen heeft gehad. Vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

is vooral jeuk aan de huid aan mijn ogen, dus niet mijn ogen zelf. Heeeeel gek kan ik je vertellen, want het lijkt dan op een contact allergie, maar toch heel plaatselijk. Heb het vaker. En weet niet wat het is. Zit een tijd, dan gaat het goed, en opeens... bam . Hallo daar ben ik. Ik had wel iets geks onder de douche en ik ervaarde druk in mijn neus en holtes, dus ik probeerde te snuiten. Ik kreeg een hele chemische sensatie/geur in mijn holtes, maar zodra ik niet snoot was het weg. Dus alleen bij het druk zetten en lucht door mijn neus duwen ervaarde ik het. Ik deed het daardoor nog een paar keer, om te kijken of ik het me verbeelde. Ik kan de geur niet plaatsen, maar mijn eerste reactie was bijna chloor achtig. En toch was er niets uiteindelijk en ook toen ik bijna klaar was met douchen probeerde ik het nog een keer en toen was er niets. Vreemd!!

 

 

vele testen, en vele antwoorden, maar nooit alle.

Heb je niet toevallig een voorhoofdsholteontsteking? Ik heb dat ook regelmatig, inclusief die rare geur.... Veel stomen!! Beterschap 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...