Spring naar bijdragen

Woensdag 9 januari


MarQ

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei jopie:

Wie zich daadwerkelijk durft te doen voorstaan op "maar tijdens mijn alcoholgebruik heb ik nooit ....." ...en vul dan maar in, dronken achter t stuur, mijn kinderen verwaarloosd, de dieren vergeten..... heeft volgens mij nog niet helemaal door wat verslaving is en doet... 

Het maakt niet uit wat ik daar invul, maar wat ik niet heb gedaan aan verachtelijks is eerder een kwestie van tijd dan van eigen geweldigheid: had ik doorgezopen, dan was ik daar ook beland. Uiteindelijk. 

Wat ik niet heb gedaan aan verachtelijks benoemen helpt me geen zak, tenzij ik nog pluimen zoek of nodig heb, nog steeds afzwakking zoek van waar en op welk pad ik zat. 

Ik denk dat Jopie ongeveer dit bedoelt, @Lars:

"Als ik aan zou geven dat het met mij nog niet zo heel erg was toen ik nog dronk, zoals je hier soms wel leest, zou ik naar complimentjes zoeken en dat is geen goede weg."

Verbeter me gerust, @jopie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...en ook ik kruip erin. 

De rotklus was op een pc en vrij langdurig. Niet alleen ben ik dat niet meer gewend, ik vind het ook inderdaad niet prettig. Alsof je erin verzinkt, zo afgesloten van mijn omgeving. 

Welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van theater. Ik was moe en had moeilijk beticht over vader te verwerken. Wilde niet gaan.

Blij dat ik wel ben gegaan. Man hard horen lachen naast me. Ik ook. Kinderen vood het eerst alleen thuis. Hond braaf.

Er is veel om van te genieten.

@Annasterre ik hoop dat je lekker kunt slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lika:

Terug van theater. Ik was moe en had moeilijk beticht over vader te verwerken. Wilde niet gaan.

Blij dat ik wel ben gegaan. Man hard horen lachen naast me. Ik ook. Kinderen vood het eerst alleen thuis. Hond braaf.

Er is veel om van te genieten.

@Annasterre ik hoop dat je lekker kunt slapen!

Goed gedaan. Veel beter om wel te gaan inderdaad :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kyon:

@ Asterix, het eten in de bench geven en af en toe erin zetten om te rusten als je er overdag bij bent. Zo blijft de bench prettig. En kun je de pup er s nachts ook in laten slapen. Blijft je tapijt ook heel :D En een pup heeft nog niet de blaas of darmkracht om het heel lang op te houden. Probeer s avonds laat nog even kort uit te laten voordat je gaat slapen.

Hij ging er zelf steeds wel in liggen, en 's avonds laat laat ik hem altijd even uit natuurlijk.
Ik durfde het nog niet aan om de bench af te sluiten vannacht, heb het deurtje open laten staan want ik had sterk het vermoeden dat hij zou gaan janken.

Het resultaat was vanmorgen uiteraard hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...