Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 jan 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

Welterusten allemaal. 

Dag voorbij en goed gegaan. Tevreden over wat ik heb gedaan maar...... het Klusje is nog niet gedaan. 

Ook dat, net zo zeer grappig: wat kan een mens toch veel verzetten als ie eigenlijk alleen maar vlucht voor één dom rotklusje. 

Komt allemaal vast wel goed. 

Slaap lekker. Even in het bijzonder voor @Bor. Niet omdat ik, zoals onlangs gesuggereerd werd, op stiekeme wijze wil tonen met wie ik het wel of niet eens ben, wie wel of niet gelijk heeft, maar gewoon omdat ze veel op haar bordje zegt te hebben en ze hier onderhand al jaren trouw schrijft.

Dat schept een band. Je krijgt een klein stukje gezamenlijk verleden. 

Gewoon ff een hart onder de riem dus, meer niet, minder niet. 

Slaap lekker allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

Sorry dat ik een gevoelige snaar heb geraakt, @bumperjim maar ik blijf erbij.

Sterkte @Lika, dat is geen makkelijke leeftijd van kinderen :rose:

Nee dat heb je juist niet. Het issue gaat volledig aan me voorbij want de kriiek slaat nergens op. 1 mijn adviezen zijn niet aan jou gericht en 2 degene die hier komt op zoek naar advies zal het echt aan zn **** roesten of degene die advies geeft zelf soms wat drinkt en hoeveel en wanneer en uit een glas met of zonder pootje. 

Moet ik dan schrijven doe maar net als ik doe, dat is voor de meesten een volkomen fout advies helaas. Het gaat in het beginstadium om een maximale motivatie en die kriig je alleen als je voor de nul gaat, daar ben ik van overtuigd. Maar als men denkt wat bunperjim schrijft is leuk maar ik doe het anders, dan is dat geen enkel probleem want dat heb ik zelf ook gedaan. 

Misschien moet je jezelf eens wat anders opstellen. In plaats van als een ouwe waakhond te wachten tot er iets voorbij komt wat je niet zint en dan te gaan gallen, schrijf zelf eens wat helpends, dan zit je hier niet voor niks. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bor:

Nou ja, ik zou al naar bed gaan maar ik slaap zo niet gerust. Ik bedoelde het niet kwaad, echt waar niet. 

De wind waait nog hard en blijkbaar is het volle maan volgens Jane. 

Misschien staan m'n sterren ook wel niet goed, :D

Slaapwel lieve dappere mensen :moon:

Afbeeldingsresultaat voor knuffel geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei jopie:

Welterusten allemaal. 

Dag voorbij en goed gegaan. Tevreden over wat ik heb gedaan maar...... het Klusje is nog niet gedaan. 

Ook dat, net zo zeer grappig: wat kan een mens toch veel verzetten als ie eigenlijk alleen maar vlucht voor één dom rotklusje. 

Komt allemaal vast wel goed. 

Slaap lekker. Even in het bijzonder voor @Bor. Niet omdat ik, zoals onlangs gesuggereerd werd, op stiekeme wijze wil tonen met wie ik het wel of niet eens ben, wie wel of niet gelijk heeft, maar gewoon omdat ze veel op haar bordje zegt te hebben en ze hier onderhand al jaren trouw schrijft.

Dat schept een band. Je krijgt een klein stukje gezamenlijk verleden. 

Gewoon ff een hart onder de riem dus, meer niet, minder niet. 

Slaap lekker allen. 

Iedereen heeft hier dingen op zn bordje. @Bor heb het dan daar over ipv vrijblijvend iemand anders onder te gallen om jezelf beter te voelen. Dan zoek maar fijn een echte boksbal. Deze hier is niet te leen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen minderaar, minderen werkt niet ook voor mij niet, meerdere malen geprobeerd. ik ben eerst gestopt en toen met veel mate weer begonnen. En ik sta nu weer droog, dry January.

Ik voel me overigens niet succesvol. Mijn vrouw staat al 48 jaar droog. Dat is pas succesvol. Ik heb 20 jaar van mn leven weggekieperd. Zo nou staat de kerk weer in het midden zoals dat heet :)

En nu weer gauw naar woensdag.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...