Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 jan 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Kohtje:

Zo'n IJssel, ruw met wilde golven, is eigenlijk net zo mooi als een spiegelgladde IJssel op een rustige vroege  zonnige zondagmorgen..
De honden hebben allebei ook een beetje de wind in de kont.. zelfs de ouwe springt en huppelt. Misschien moet ik hem vaker in z'n gatje blazen.. :o

Mond op kont beademing? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuke humor weer. Ik heb lachend de dagdraad gelezen. 

En Bumperjim goed idee, ik ga ook aan de thee.

had het vandaag de eerste keer weer even lastig toen ik vanuit mijn werk boodschappen ging halen. De gedachte dat 1 glas wijn wel zou kunnen. Ik heb echt mijzelf moeten toespreken, nee van 1 glas komen er 2 en 3 en voordat ik het weet drink ik weer dagelijks. Het gaat nu zo goed, zou jammer zijn om dit nu weer te “verpesten”. Voel me nu heerlijk en achteraf gezien was het maar een kort trekmoment.

bewerkt door Kyon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope. 1 glas zou een blunder zijn. 

Ik sta lekker witkof te koken terwijl de rest vd familie nog bij de dokter is of op de terugweg. Normaal zou bij thuiskomst al een fles wit leeg zijn en de béchamel mislukt. 

Ipv daarvan zet ik nog maar eens wat jasmijnthee en ga ik voor de griffel en de zoen van de juf voor de béchamel... heel lastig want de juf is niet zo complimenterig als ik kook... ben echt geen keukenprins :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik kan het ook maar beter zeggen dan heb ik m"n gal maar gespuwd.

@bumperjim Ik erger me dood aan jou. Met je goede "adviezen" en zgn "Goede raad" aan iedereen.

Men MOET dit en MOET het vooral zo doen; Thee drinken, geen drank in huis bla bla bla...want intussen drink jezelf ook nog af en toe maar maak je( nieuwe) mensen wijs gestopt te zijn.

Ik hou daar niet van. Wees eerlijk, vooral naar jezelf toe, en dat is mijn raad en advies naar jou.

Dat maak ik niemand wijs. Als jij je ergert dan is dat jouw probleem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit forum het best functioneert als we helpend voor elkaar zijn. Bumperjim kan dat erg goed, valt me steeds op, en het zou niet effectief zijn als hij daarbij steeds opmerkt dat hij zelf soms wel een glas drinkt. Misschien helpen we hem daar nog wel eens van af, en misschien kan hij er ook wel mee omgaan. 

Gal spuwen mag maar is minder helpend voor anderen, dus kun je het denk ik beter niet hier doen. Probeer te aanvaarden dat we allemaal verschillend zijn, Bor. En ik blijf ook jou waardevol vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...