Spring naar bijdragen

Maandag 7 januari


MarQ

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei bumperjim:

 

Dol op auto’s kopen, ik zou t elke week wel willen doen, maar dan met t geld van iemand anders :D 

ja mee eens , auto aanschaffen is altijd wel leuk en zeker het speurwerk als je dan een bepaald merk op het oog hebt, op het moment even geen auto in het bezit maar wel talloze auto's van verschillende merken gereden [ Volvo blijft toch mijn nummer 1 ]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Voor veel mensen is de kerstvakantie vandaag weer afgelopen, 
terug naar het 'gewone'  leven.... 
Maar eerst natuurlijk een bakje 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht iets gedaan dat ik niet meer gedaan had sinds een tiendaagse voettocht door Zuid Zweden in augustus 1981... wildplassen.
Vannacht tegen half drie werd ik weer gewekt door onze hond die stond te 'trappelen'. Snel wat kleren aan, hond naar beneden gedragen,
jas aan en wegwezen.. net op tijd weer allemaal, maar toen stond ik daar buiten en móest ik toch ineens zelf nodig.. Gelukkig was het
half drie 's nachts, geen sterveling te zien en even gauw achter een dikke boom. Hond stond er een beetje suf en opgelucht bij te kijken.. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kohtje:

 net op tijd weer allemaal, maar toen stond ik daar buiten en móest ik toch ineens zelf nodig.. Gelukkig was het
half drie 's nachts, geen sterveling te zien en even gauw achter een dikke boom. Hond stond er een beetje suf en opgelucht bij te kijken.. :unsure:

Hahaha  ja de hond was blij dat hij het al gedaan had in die kou, en jij moest nog.Plaatjes Hond uitlaten

Goeie morgen mensen en welkom Jacqueline.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Tja, buitenplassen en auto's kopen.... daar noem je nou net twee die ik ook wel heel graag zou doen maar wat nog net te ver buiten bereik ligt. Ah...een mens kan niet alles hebben. 

Nieuwe week begonnen. Eigenlijk: een nieuw jaar voor velen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte bij de longarts, @Sober.. uitslagen te horen krijgen... brrrrrrrr.. Maar hopelijk is het scenario niet zo vreselijk als je vreest. :rose:


 

9 minuten geleden zei Asterix:

Dat doen de meeste mensen, Jim. :)

Hier vroeger ook, nu in de gezegende omstandigheid dat dat niet meer hoeft. Dat maakt het (bij ons) wel weloverwogener, zo'n andere auto kopen.
Eigen geld gaat er toch wat minder makkelijk uit dan andermans geld. :mellow:

@jopie, ik vind dat plassen op een wc-tje in de bus (camper) óók altijd een aparte ervaring... soms zo midden op een drukke parkeerplaats langs
de snelweg of ergens midden in een stad of zo.. apart maar ook zéééer prettig, zo je eigen toilet altijd bij je. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag het nog....iedereen de beste wensen doen? Ik kom hier bijna nooit meer en ben in mijn leven met alles bezig behalve drank.

07-01-2015 ben ik gestopt met drinken en vandaag mijn jubileum van 4 jaar. Volgens mijn criteria alcohol de baas. Ik heb een weekend een paar glazen gedronken. Daarom mocht ik niet op het jaarpact blijven. Maar vandaag 4 jaar geleden liep ik in tranen bij de huisarts vandaan toen ik mijn destructieve leven zo zat was. Mijn zelfliefde begon toen weer te ontstaan. De beste stap uit mijn leven. Ik wil mij niet in de schijnwerpers zetten maar wel dit punt markeren voor mezelf hier op de draad waar ik ooit begon met een dagpact. Waar ik vanaf 2007 tm 2015 vaak onderuit ging en in 2015 was ik er klaar mee.

Lieve medestoppers, ik wens jullie veel succes.....

 

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Rapilos

Ja vind ik zelf ook oprecht jammer dat ik het niet kan bolwerken om hier ook te zijn maar als ik overal aandacht aan geef wat belangrijk is om mij heen vergeet ik mezelf. Ik denk nog wel vaak van hoe zou het op de dagdraad zijn en soms schieten wat namen van oudgediende door mijn hoofd. Meer kan ik niet.... ga je goed Rapi.... echt weg ga ik hier nooit. Daarvoor is hier te cruciaal geweest in mijn leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...