Spring naar bijdragen

Het heeft lang genoeg geduurd


RonDeV

Aanbevolen berichten

Knuf @RonDeV

Wees niet te hard voor jezelf de keuzes die je hebt gemaakt daar kun je niets meer aan veranderen. Ga lekker slapen, als je nú naar bed gaat valt de brakheid morgen misschien wel mee. Morgen een nieuwe start en denk na hoe je in de toekomst jouw grootste valkuil (is dat werkelijk verveling?) kunt vermijden óf hoe je hier anders mee om kunt gaan.

Je bent geen loser Ron, je bent een student, je moet leren je leven zonder alcohol invulling te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@RonDeV sterkte! Hoop echt dat je ergens weer de moed en kracht vind morgen om het weer op te pakken. We zijn er hier voor je om er samen voor te gaan.  Je bent geen looser, maak het niet erger of groter! Je maakt stappen en herstel is geen rechte lijn omhoog....  Kop op ! 

bewerkt door Benerklaarmee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je was heel goed bezig! En dat kun je ook weer oppakken. Ik zie een heel ander persoon naar boven komen als je hebt gedronken. En dat komt maar door één ding, de alcohol! En dat heb je niet nodig. Ik wens je heel sterkte, succes en wijsheid toe. En ik hoop dat je jezelf weer bij elkaar kunt rapen en morgen weer een nieuwe start maakt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RonDeV:

Voel me echt kut...waarom ga ik überhaupt door met dit leven?

Dit is ff de overgang van het drinken naar het stoppen. Deze teleurstelling, deze walging van vandaag, dat is morgen je motivatie. Dit hoort er bij maar dit is tijdelijk. Je gaat zeer binnenkort echt stoppen dat kan haast niet anders. Morgen de eerste niet nemen. Zet m op Ron. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Woodie:

Je was heel goed bezig! En dat kun je ook weer oppakken. Ik zie een heel ander persoon naar boven komen als je hebt gedronken. En dat komt maar door één ding, de alcohol! En dat heb je niet nodig. Ik wens je heel sterkte, succes en wijsheid toe. En ik hoop dat je jezelf weer bij elkaar kunt rapen en morgen weer een nieuwe start maakt. 

 

Precies dit. Voel mezelf ook niet "Ron" op dat moment (klinkt wellicht wat vreemd). Kan me die berichtjes ook niet eens meer herinneren eerlijk gezegd, behoorlijk confronterend om het terug te lezen nu.

Ga vandaag verder waar ik gebleven was, stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Benerklaarmee:

Fouten?? Patronen!!  Eerlijkheid en reflectie is wel een mooi begin toch. Je bent je er bewust van en dat het niet makkelijk is weten we hier allemaal! 

We staan naast je...blijf vechten. Het is nog niet over ok. 

Mooie post Benerklaarmee. Ik sta er geheel achter.

We steunen je @RonDeV!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...