Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6 januari 2019


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Gisteren 2 huiskamers, vandaag is het zondag en slaapt iedereen uit (hoop ik)

Ik was al redelijk vroeg uit de veren. Wel een goede nacht gehad. Hebben jullie nog plannen voor vandaag of wordt het een rustig dagje? 
iedereen die met afbouwklachten kampt veel sterkte vandaag, ook vandaag ben je weer een dag dichter bij je uiteindelijke doel gekomen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen @Cyclad58, vroege vogel ;)

Hier een redelijke nacht gehad. Gisteren nacht was waardeloos! Maar dat kwam door de spanning. Onze jongste vierde haar verjaardag voor de familie. En buiten dat ik slecht tegen drukte kan, hebben we natuurlijk ook een behoorlijk zwaar jaar gehad met mijn ex-ex's familie. Maar al die zware gesprekken en bagger wat ik over me heen kreeg en de ruggengraat die mijn vriend en ik getoond hebben door open en eerlijk te zijn en naar de toekomst te kijken, heeft er voor gezorgd dat het gisteren gewoon GOED ging! Het was zelfs gezellig! Wie had dat een jaar geleden gedacht?!?

Vandaag gaan we onze dochter ophalen van Schiphol!! Mijn meisje komt weer thuis :heart: Verder doe ik zo min mogelijk vandaag. Moet echt bijkomen van de afgelopen weken.... 

Fijne dag lieve mensen!

 

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen schatjes,
@Cyclad58 Ik hoop mijn vriend over te halen naar Den Haag te gaan en het omniversum en misschien wel ook het Museon tegelijk te doen. Misschien over doe ik het dan wel weer, maar ik heb er nu zin in ;-)
@Kaida74Wat een heerlijk nieuws dat het gewoon goed is gegaan en dat het gezellig was. Het is je zeer gegund!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kannietmeer:

Goedemorgen schatjes,
@Cyclad58 Ik hoop mijn vriend over te halen naar Den Haag te gaan en het omniversum en misschien wel ook het Museon tegelijk te doen. Misschien over doe ik het dan wel weer, maar ik heb er nu zin in ;-)
@Kaida74Wat een heerlijk nieuws dat het gewoon goed is gegaan en dat het gezellig was. Het is je zeer gegund!

Zo @Kannietmeer jij hebt wilde plannen! :) Fijn dat je je goed genoeg voelt en er ook zin in hebt!! Geniet ervan! En dank je wel voor je lieve woorden :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik heb goed geslapen de klok rond.

Gisteren voelde ik me nog best bagger, ben heel de dag thuis geweest spelletjes gespeeld geschilderd en wat gelezen. In de avond toch maar de stap gezet om wat vrienden te bezoeken om er maar even uit te zijn. Poh dat was wel even zwaar veel prikkels enzo. Ben er eventjes geweest en daarna was ik naar iemand anders toe gereden. Daar heb ik wel een tijdje gezeten en rond half 11 kwam de eerste window aan zetten :). Dat voelde weer eventjes goed :)

Nu heb ik last van hoofdpijn mistig hoofd enzo. Hopelijk komt het vnvd weer terug:)

Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenorgen allemaal!

@Cyclad58 wat een lieve opmerking gisteren! Top dat je goed hebt geslapen!

@Kannietmeer wat goed!!!! Gewoon doen, niet teveel bij nadenken heb ik geleerd. Als het in je opkomt zo sterk, gaat het meestal goed! WoW je bent begonnen met die onmogelijke balletjes, stoer en knap!!

@Deligaf1: goed geslapen en eerste stoere sociale stappen gemaakt en als beloning de eerste window! Wat fijn en hoopvol!!!

@Kaida74 topper, maar dit had ik al gezegd! Heerlijk je meissie weer ophalen, iedereen weer veilig terug! 

Ik had ook best druk dagje gister, wel genoten! Ging te laat slapen. Lag er vroeg in maar in een boek hihi. Was half 1 maar heb in 1 ruk geslapen tot 8.55 wauw dat is lang geleden zonder wakker te worden tussendoor! Ik hang me er niet aan op, weet dat het allemaal zo anders kan zijn, maar toch fijn! Vandaag rustig rommelen thuis, de was, huis schoonmaken gewoon lekker tutten! 

 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Theeleutknap dat je zo actief de hulptroepen bezoekt, goed bezig!

Ik ben gelukkig onbekend met verslavingen. Vroeger wel van depakine af moeten komen, maar dit kan ik mij niet meer herinneren ik was te jong. Verder drugs, roken of alcohol heeft mij nooit getrokken, heel blij mee want nu weet ik hoe vernietigend een afhankelijkheid is ook al heb je er niet bewust zelf voor gekozen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...