Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 4 januari 2019


Sannie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal....of liggen er nog een paar te slapen? Ik lig iig nog, ben lui. Maar moet er zo uit, zoonlief moet naar de kapper. Ik werd verrast wakker vanochtend. Net voor in slaap vallen een mega paniekaanval....die ik mooi weer afgestopt kreeg, TROTS, alleen voelt het niet zo...gek om uit te leggen. Paar keer wakker geworden badend in het zweet, in slaap weer gevallen en toen ik dan uiteindelijk op Mn mobiel keek was het 7.40....geweldig! Fijn na een mindere dag! 

Hopelijk iedereen een fijne dag ondanks het grauwe weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag! 

Hier ook best een redelijke nacht gehad. Alleen erg buikpijn en aan de "race" town ik uit bed kwam. Kan niet door het eten komen, want ik kwam net uit bed..... Benzobelly? 

Vannacht een kwartje van de zopiclon gehaald. Ik ga het toch doorzetten, want het doet niks meer(behalve dat ik een uur eerder wakker wordt daardoor) 

Straks naar mijn vriend om even schoon te maken. Morgen verjaardag van jongste vieren voor (schoon)familie. Jeuj zin in.... :wacko: prikkels en gezien het feit dat we nogal wat voor onze kiezen hebben gehad, heb ik er niet zo'n zin in. Maar... Alles voor mijn meisje!! 

Fijne dag allemaal, ondanks dat het er grauw uit ziet :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik kom zojuist terug van het GGZ. Het was zeer onwaarschijnlijk dat ik nog klachten kon hebben. Ze zeide dat ik last had van een of ander placebo effect en dat ik mezelf ziek denk. Of dat ik een griepje heb te pakken. Ooh great daar gaan we weer. 

Voor dat ik stopte deed ik gewoon me dagelijkse ding en ook een badkamer verbouwen die is nu bijna klaar.

Nu voel ik me ziek en dan ligt het allemaal aan mijn denkwijze krijg ik een of andere driehoek voor mijn neus geschoven waar de woorden gedachtens, gevoelens en gedrag op stonden. Een heel verhaal van hoe dat het allemaal werkte(volgens de boekjes)

Daar zat ik totaal niet op te wachten en werd ook meteen veroordeeld dat ik eigenwijs en stug ben. 

Moest het even kwijt,

Greetz

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Deligaf1:

Goedemiddag,

Ik kom zojuist terug van het GGZ. Het was zeer onwaarschijnlijk dat ik nog klachten kon hebben. Ze zeide dat ik last had van een of ander placebo effect en dat ik mezelf ziek denk. Of dat ik een griepje heb te pakken. Ooh great daar gaan we weer. 

Voor dat ik stopte deed ik gewoon me dagelijkse ding en ook een badkamer verbouwen die is nu bijna klaar.

Nu voel ik me ziek en dan ligt het allemaal aan mijn denkwijze krijg ik een of andere driehoek voor mijn neus geschoven waar de woorden gedachtens, gevoelens en gedrag op stonden. Een heel verhaal van hoe dat het allemaal werkte(volgens de boekjes)

Daar zat ik totaal niet op te wachten en werd ook meteen veroordeeld dat ik eigenwijs en stug ben. 

Moest het even kwijt,

Greetz

 

Ongelooflijk.....geen woorden voor. Klets maar lekker van je af en gelukkig weet jij wel beter. Het kost tijd, jammer genoeg bij de ene meer dan bij een ander. 

Een schande het gebrek aan kennis bij de “geestelijke gezondheidszorg” ik voel plaatsvervangende schaamte voor dit instituut in NL.

Anyway: goed bezig Tim....hou vol je genezing is al begonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemiddag,

Ik kom zojuist terug van het GGZ. Het was zeer onwaarschijnlijk dat ik nog klachten kon hebben. Ze zeide dat ik last had van een of ander placebo effect en dat ik mezelf ziek denk. Of dat ik een griepje heb te pakken. Ooh great daar gaan we weer. 

Voor dat ik stopte deed ik gewoon me dagelijkse ding en ook een badkamer verbouwen die is nu bijna klaar.

Nu voel ik me ziek en dan ligt het allemaal aan mijn denkwijze krijg ik een of andere driehoek voor mijn neus geschoven waar de woorden gedachtens, gevoelens en gedrag op stonden. Een heel verhaal van hoe dat het allemaal werkte(volgens de boekjes)

Daar zat ik totaal niet op te wachten en werd ook meteen veroordeeld dat ik eigenwijs en stug ben. 

Moest het even kwijt,

Greetz

 

Tsjee Tim, ik heb destijds precies hetzelfde gehoord 3 weken na het stoppen. Ik kon echt geen klachten meer hebben, ik dacht mezelf de klachten toe. 
Wat dat betreft is de GGZ een slecht voorbeeld, daar worden we met z'n allen niet beter van. Jij bent gestopt, je hebt last van afkick en dat is normaal. Gelukkig ben je verstandig genoeg om je niets aan te laten praten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel internet staat vol met tijdlijnen van ontwennings symptomen maar dat was van mij niet van toepassing omdat ik nog maar 0,004mg slikte en toen pas stopte met de medicatie. 

Ik kon accepteren dat ik nu die klachten had (die volgens hun daar niet van komen) of ik kon de voor laaste dosis gaan slikken waar ik stabiel op was daar kon ik het mee doen.

Idd heel dat ggz gebeuren is helemaal niks, daar wordt je van alle kanten bestempeld met van alles en nog wat.

Nou volgende week moet ik ook weer gaan werken poh zie er nu echt tegen op maar ik kijk maandag wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Deligaf1:

Heel internet staat vol met tijdlijnen van ontwennings symptomen maar dat was van mij niet van toepassing omdat ik nog maar 0,004mg slikte en toen pas stopte met de medicatie. 

Ik kon accepteren dat ik nu die klachten had (die volgens hun daar niet van komen) of ik kon de voor laaste dosis gaan slikken waar ik stabiel op was daar kon ik het mee doen.

Idd heel dat ggz gebeuren is helemaal niks, daar wordt je van alle kanten bestempeld met van alles en nog wat.

Nou volgende week moet ik ook weer gaan werken poh zie er nu echt tegen op maar ik kijk maandag wel.

Heb je ook zoveel last ondanks dat je zo veel heb getapered met de dia ? Waarom doen die ad en seroquel helemaal niets dan ? Sommige snappen er echt niks van :( succes volgende week

iedereen een fijne avond 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Hypertjeee:

Heb je ook zoveel last ondanks dat je zo veel heb getapered met de dia ? Waarom doen die ad en seroquel helemaal niets dan ? Sommige snappen er echt niks van :( succes volgende week

iedereen een fijne avond 

Ik heb last van oa koortsachtige symptomen,tintelingen,spierpijn,hartkloppingen,moeheid,hoofdpijn,buikpijn, mist in mijn hoofd, en emotionele afstomping. 

Die ad en seroquel doen wel iets alleen merk je daar niks van door al die klachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hypertjeee, hoe is het nu met jou? Gaat het nog steeds de goede kant op? 

@Sannie, ik vind het echt heel knap van je dat je je paniekaanvallen zelf kan stoppen. Dat kan lang niet iedereen. Fijn dat je nog zo'n goede nacht hebt gemaakt. Jij komt er echt wel! 

@Theeleut, mooi om te lezen dat je een goede nacht hebt gemaakt met 5 uur. En eigenlijk is dat ook helemaal zo. Ik kan nogal eens flink balen van een nacht van 5 uur. Is dat voor jou een lange nacht?

@Kaida74, wat goed, weer een kwartje van de zopiclon af. Het lijkt erop dat dit tempo voor jou goed haalbaar is. Ga zo door!

@Deligaf1 die driehoek met gedachten, gevoelens en gedrag is onderdeel van cognitieve gedragstherapie. Daar dweept GGZ mee. Mij heeft het weinig of niet geholpen. De theorie begrijpt iedereen, maar het ook toepassen is toch heel wat anders. Als je aan GGZ vraagt hoe dat moet komen ze niet verder dan "gewoon doen" of "accepteren".

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Hypertjeee:

@Cyclad58

bij mij is het net zo erg :( 

hoe is het met jou Ad? 

Bedoel je net zo erg als bij Tim? In dat geval zit je in en wave en komt er later weer een window. dat patroon is vaak gezien. Komt goed, lieve Hypertjeee

Met mij gaat het qua benzo ontwenning prima, ik denk dat ik daar nu al wel een tijdje doorheen ben. Heb er alleen wel een angststoornis met hypochondrische neigingen aan overgehouden en dat werpt mij nu weer even terug na een heel goede decembermaand. Ik werk inmiddels 75% en dat gaat ook wel goed. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 3 na de laatste dosis Lora, ik voel me helaas ook niet zo best. Vooral een depressief en verdrietig gevoel. Een tijdje heb ik continu als doel gehad om van de lorazepam af te komen, en nu er éénmaal vanaf te zijn twijfel ik of mijn klachten wel komen en kwamen door de afbouw! Gek he, ergens weet ik het, maar ergens ben ik ook heel bang dat het uit mijzelf komt. Ik was ooit (half jaar terug) een sprankelende meid die nooit over de zin van het leven na dacht, maar nu spookt deze vraag toch door mijn hoofd. Heel naar en vooral raar, plz laat het de ontwenning zijn. 

Ik heb mijn opmerking die ik hier vorige week geplaatst heb teruggelezen, deze was heel positief. Ook wel goed dat we deze positieve opmerkingen schrijven, want daar heb ik nu een beetje houvast aan. 

@Deligaf1 en @Hypertjeee, veel sterkte en kracht toegewenst, leef met jullie mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Loraa:

Dag 3 na de laatste dosis Lora, ik voel me helaas ook niet zo best. Vooral een depressief en verdrietig gevoel. Een tijdje heb ik continu als doel gehad om van de lorazepam af te komen, en nu er éénmaal vanaf te zijn twijfel ik of mijn klachten wel komen en kwamen door de afbouw! Gek he, ergens weet ik het, maar ergens ben ik ook heel bang dat het uit mijzelf komt. Ik was ooit (half jaar terug) een sprankelende meid die nooit over de zin van het leven na dacht, maar nu spookt deze vraag toch door mijn hoofd. Heel naar en vooral raar, plz laat het de ontwenning zijn. 

Ik heb mijn opmerking die ik hier vorige week geplaatst heb teruggelezen, deze was heel positief. Ook wel goed dat we deze positieve opmerkingen schrijven, want daar heb ik nu een beetje houvast aan. 

@Deligaf1 en @Hypertjeee, veel sterkte en kracht toegewenst, leef met jullie mee.

@Loraa

Dit is volkomen ontwenning!

Ik ben ook zo down en verdrietig en die gedachtens krijgen we er ook nog bij. We zijn er in ieder geval van af! Nu moet het allemaal nog herstellen. 

Sterkte en jij ook @Hypertjeee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Loraa:

Dag 3 na de laatste dosis Lora, ik voel me helaas ook niet zo best. Vooral een depressief en verdrietig gevoel. Een tijdje heb ik continu als doel gehad om van de lorazepam af te komen, en nu er éénmaal vanaf te zijn twijfel ik of mijn klachten wel komen en kwamen door de afbouw! Gek he, ergens weet ik het, maar ergens ben ik ook heel bang dat het uit mijzelf komt. Ik was ooit (half jaar terug) een sprankelende meid die nooit over de zin van het leven na dacht, maar nu spookt deze vraag toch door mijn hoofd. Heel naar en vooral raar, plz laat het de ontwenning zijn. 

Ik heb mijn opmerking die ik hier vorige week geplaatst heb teruggelezen, deze was heel positief. Ook wel goed dat we deze positieve opmerkingen schrijven, want daar heb ik nu een beetje houvast aan. 

@Deligaf1 en @Hypertjeee, veel sterkte en kracht toegewenst, leef met jullie mee.

@Loraa

Bij mij ook sinds de laatste dosis (21 december) periodes van depressie. Aangezien ik zo ongeveer mijn leven lang last heb van diepe depressies, stemt me dit niet echt vrolijk. Volgens HA zijn die depressieve periodes te wijten aan mijn zenuwstelsel dat nog altijd zwaar van streek is. Uitzweten, afwachten én hopen dat het voorbij gaat dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Kaida74:

Zijn jullie bekend met oog migraine door afbouwen? Vandaag echt zo'n last van gehad! Heb ik 1 keer eerder gehad, maar dat is al lang geleden....

Hoi @Kaida74

Dat herken ik wel, met het woord oogmigraine was ik niet bekend, dus even opgezocht, maar tijdens het afbouwen heb regelmatig gehad dat ik zwarte vlekken zag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...