Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2019


MarQ

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei wendy:

Goed zo Lars zet 'um op!

Je hoeft mij niet echt aan te moedigen hoor sta al bijna 14 maand droog niet dat ik nooit meer de fout in kan gaan maar ik heb de strijd niet meer elke dag gelukkig 

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voelde me totaal instorten bij ouders vandaag. Vader was boos, onmachtig, moeder weer ziek. Ik had er opeens zo genoeg van. Ook onmacht. ( en te weinig slaap...)

Nu in bed en ik voel me niet lekker. Griep? Dan begrijp ik alle-niet-aan-kunnen-gevoelens. Begrijp ik trouwens toch wel. Ik ga er maar heen, maar ik kan ze niet beter maken. Zo is het.

Even een weekend pauze denk ik. Filmpje en lezen.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @hub1, arme hub.. och arme Bobby natuurlijk ook. Maar vooral arme jij.. heel veel sterkte, man. Ik ben niet zo van de huilerige, maar
om heengaande huisdieren kan ik wel grienen en dagen, wekenlang van slag zijn. Hou je taai, hè? Niet om gaan drinken, hoor. Grien maar,
dat is eervoller. :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag weg geweest en lees nu net eigenlijk de dagdraad door. Ik was min of meer geschokt toen ik de :lol: van Lars onder een berichtje van
Sober zag en nog een keer min of meer geschokt door een :lol: van jopie onder een berichtje van Lars die op Sober reageerde. Ik dacht nog: 'ik begrijp
het waarschijnlijk niet, het zal zich verderop in de dagdraad wel verklaren', maar nee, ik ben niet ontschokt. Waarom wordt Sober zo 'uitgelachen'?
Dat het niet echt botert tussen Lars en Sober is me wel duidelijk, maar wat me nog het meest verbaast is dat het niemand op schijnt te zijn gevallen.
Ik ben er niet echt van gecharmeerd, Lars. Iemand die een terugval meldt vind ik niet iets om om te lachen. Ongeacht de persoon die terugvalt alsook de
omstandigheden en geschiedenis van die persoon.
Maar, zoals ik al zei, misschien begrijp ik iets niet. Daar ben ik wel goed in dus is heel waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dus je deed echt niet netjes, Lars, dat geef je dus toe en het is niet dat ik het verkeerd begreep.
Ik begrijp je frustratie of wat het ook is wel, en het gaat over en weer tussen jullie. Jammer dat jullie er elke keer
weer intrappen. En wat ik, niet alleen in dit/jullie geval maar veel vaker tegenkom, is het 'liken' van zulke berichten door
anderen die het daarmee eens zijn en daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan, moet ik tot mijn schande toegeven.
Het is een makkelijke manier om iemand de kooltjes uit het vuur te laten halen en dát dan te belonen met een :heart: of :lol: zonder
zelf je afkeuring direct te laten blijken. Een redelijk veilige manier ook.

Ach, ik ben nu aan het zedenprediken.. ik ben zelf ook niet heilig. Morgen is het weer over (hoop ik). Maar het stoorde me vanavond ineens.
Hebben jullie dat nou ook wel eens zo af en toe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...