Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 januari 2019


MarQ

Aanbevolen berichten

  • MarQ changed the title to Vrijdag 4 januari 2019

Goedemorgen. 

Niet zieker (waar ik natuurlijk wel wat bang voor was), maar minder ziek. Dit komt wel goed. Nog niet fijn maar in ieder geval geen zorgen meer. Beetje griep hoort erbij...

Thee!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Uitzitten? Je bent toch nog een jonge blom @bumperjim? :-)

Heb best zin in vandaag, goed geslapen dus kan mijn hoofd bij mijn werk houden, kerstboom aftuigen en opbergen,  en na het werk naar de film.  

Ben ik ook maar ik heb wat motivatieprobleempjes. Is geen kwestie van oud of jong. Veel “wat doe ik hier eigenlijk” momenten tijdens de werkdag. Erg heterogene baan, slecht gedefinieerde verantwoordelijkheden. Moet ik over in de slag met nieuwe baas. Objectief voor het eerste kwartaal laten we maar zeggen. 

Ik was liever gewoon sales gebleven, dan moet je gewoon zoveel mogelijk verkopen. Dat vond ik achteraf heerlijk simpel en bevredigend. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Fijn dat t niet slechter is geworden met de griep @jopie. @bumperjim geen optie om terug te gaan naar sales? Vannacht weer eens last gehad van bovenburen, ze doen dan een spel op de playstation waarbij er geschreeuwd wordt met ziektes en op de vloer gestampt. Ik liet het altijd maar, maar dit keer heb ik aangebeld en er wat van gezegd. Dit soort dingen vind ik heel moeilijk en daarna lag ik met hartkloppingen in mn bed maar het was wel stil. Trots op mezelf:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cleo66:

Ja @bumperjim, kan jou het schelen , die euro extra is ook niet echt een voordeel als je niet gelukkig bent in je werk . Gewoon een stapje terug . Lekker genieten. 

Ik ben zeg maar half sales half allerlei andere dingen. Of beter gezegd 75% sales en 50% andere dingen. Das meer dan 100 inderdaad en daar is alles mee gezegd :D 

Terug kunnen, pff misschien wel maar tis geen restaurant hè waar je kan zeggen dit wil ik eigenlijk niet geef mn geld maar terug. Deze constructie is vanuit de top van de organisatie zo bedacht en de top is beter jn het bedenken van dingen dan in het luisteren naar hoe het gaat. Nogal macron zeg maar :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...