Spring naar bijdragen

Woensdag 2 januari 2019


Pelle2

Aanbevolen berichten

@Bor ik denk dat ik me voornamelijk heb afgevraagd wat ik best zou doen. Ik heb even met een vriendin gechat, wat dan weer leidde tot is iets opzoeken op internet maar ik weet niet meer goed wat. Ik heb een aantal keer naar mijn gsm gezocht omdat ik die constant op een andere plaats had gelegd en niet meer wist waar. Ben een aantal keren gaan checken of de waterbakjes gevuld waren want ik was niet meer zeker of ik dat al gecheckt had.

Ik denk dus dat ik voornamelijk heel veel onbewuste handelingen meermaals heb uitgevoerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kalmeerpil genomen. Neem ik wat veel de laatste tijd, maar het mag van dokter. Heb alweer veel te veel gerookt, dan is kalmeerpil het kleinere kwaad. En ook niet per se een kwaad, als het gewoon een tijdelijke remedie is he. Het moet een beetje leefbaar blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 ik ben 49. Ook niet meer piepjong:) moet zeggen dat leeftijd mij steeds minder zegt. ;) Wel zou ik nog wel 10 jaar jonger willen zijn, maar dan met hoe ik nu in het leven sta. Maar ja beter laat dan nooit:) oudere mensen met verslavingen vind ik op een of andere manier triester dan jonge mensen. Onzin natuurlijk, leeftijdsdiscriminatie! :P

Lika:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...