Spring naar bijdragen

Oudjaarsdag 2018!


Kaida74

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Lynn86:

Lief van je. 

Het gaat niet goed. 

Ik weet van gekheid niet waar ik het zoeken moet. 

De medicijnen helpen ook niet echt zoals het hoort. 

Moet echt op mijn ademhaling letten om niet in paniek te raken. 

lieve Lynn,

 

naast de nare dingen in het leven, bestaat er altijd het risico op tolerantie ontwenning. De meer je lichaam het krijgt, de meer het er aan went en hoe groter het risico dat je er ziek van wordt. Zelfs als je meer neemt loop je het risico dat het uiteindelijk niets doet en dat je toch zal moeten afbouwen om weer op te knappen. Ik maak me echt zorgen om je!

Als je wilt kunnen we ook weer eens bellen hoor lieverd. Gewoon zodat je eens kan vertellen wat er allemaal is gebeurd en misschien kan ik met je meedenken, of op zijn minst een luisterend oor bieden en kan je even delen. Heel heeeeel veel sterkte!

x Bel me, Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Kannietmeer:

lieve Lynn,

 

naast de nare dingen in het leven, bestaat er altijd het risico op tolerantie ontwenning. De meer je lichaam het krijgt, de meer het er aan went en hoe groter het risico dat je er ziek van wordt. Zelfs als je meer neemt loop je het risico dat het uiteindelijk niets doet en dat je toch zal moeten afbouwen om weer op te knappen. Ik maak me echt zorgen om je!

Als je wilt kunnen we ook weer eens bellen hoor lieverd. Gewoon zodat je eens kan vertellen wat er allemaal is gebeurd en misschien kan ik met je meedenken, of op zijn minst een luisterend oor bieden en kan je even delen. Heel heeeeel veel sterkte!

x Bel me, Liz

Dankjewel. Het zou fijn zijn om weer te contacten als ik ga afbouwen. Ik was zo ver en er hoeft maar iets te gebeuren wat alles overhoop gooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...